Mobiele Westernwinkel in 't Gooi gesignaleerd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Mobiele Westernwinkel in 't Gooi gesignaleerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 16:50

Ik ben blij! Eurohorse, de mobiele Westernwinkel van Evelien Velthuis komt vanaf nu één zaterdag per maand bij de lokale reguliere paardenwinkel 'horseman' in Bussum voor de deur staan. ik ben meteen gaan kijken vandaag en het is zeker de moeite waard. De eerstvolgende keer dat ze weer komt is op 24 mei.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:53

Gisteren hadden wij Evelien hoogstpersoonlijk voor de deur omdat Nanouk een zadel moest hebben. Ook ik heb verlekkerd door haar rijdende winkel gelopen maar we weten in te houden. (behalve een leuk bordje voor op onze nieuwe trailer Haha! )
Nanouk heeft zich wel uitgeleefd; een mooi Equiflex zadel, pad en singel gekocht...en ook een leuk bordje voor op de trailer Pling *LOL*

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 17:01

Hee wat toevallig! en heerlijk voor Nanouk! die had tenminste een goeie reden om van alles aan te schaffen; ik kon dus echt niks bedenken dat ik beslist 'nodig' zou hebben....alhoewel, toch wel een hele mooie pad gezien en àls ik nog 'ns ga starten binnenkort, heb ik toch een goeie reden om die te kopen Haha! !

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:55

Loky schreef:
heerlijk voor Nanouk! die had tenminste een goeie reden om van alles aan te schaffen

JA! Dat was even heerlijk shoppen, ik had geen idee dat ze met zo'n grote truck aan zou komen, was voor Evelien nog even moeilijk manouvreren over ons smalle dijkje. Maar uiteindelijk stond ze voor de deur en had ze die ochtend net toevallig een Continental ingeruild gekregen die perfekt op Bailey paste, die ik ook nog mooi vond en die heerlijk zat. En als je dan toch bezig bent.....een pad en singel waren natuurlijk ook nodig.
We zijn 's avonds meteen nog even op pad gegaan met alle nieuwe spullen en ik moet zeggen dat hij er nu helemaal super uitziet.
En het zadel zit echt heerlijk (volgens Vera zit ik er een stuk beter op dan op haar zadel, zal wel met de voorgevormde beugels te maken hebben)
Kortom ik ben heel blij met mijn aankopen! Haha!