net brandalarm op school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

net brandalarm op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 10:35

Jaja, zaten we net lekker te internetten gaat er ineens een soort telefoon af (zo klonk het) dus we hadden echt zo iets van 'juist'.
Telefoons zijn verboden dus toen een van die vrouwtjes ineens zei "ERUIT" naja, dan is er weer iemand uitgestuurd.

Toen riepen ze naar boven dat er brandalarm was en dat iedereen eruitmoest, toen had iedereen helemaal zoiets van Verward

Naja, wij eruit (nadat we ons eerst netjes hadden afgemeld, tas ingepakt en rustig naar buiten).

Naja, dat was weer een brandoefening Dromen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:06

Bij een brandalarm moet je altijd je spullen achterlaten heb ik geleerd.
Op mijn werk gaat ook regelmatig een brandalarm voor niks af, ik zit bij het BHV-team (bedrijfshulpverlener) en ik moet dan naar de receptie sprinten om op het paneel te kijken waar de brand is. Meestal zitten ze dan met z'n 10-en onder een rookmelder te roken of is er gewoon helemaal niks aan de hand.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 11:11

Dit was dus een oefening en het begon allemaal zo vreselijk knullig (zoals wel meer dingen op school) dat je helemaal geen haast meer hebt. Ik weet dat je alles moet achterlaten en meteen daar buiten moet, maar dan moet het ook een klein beetje geloofwaardig zijn.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:18

Gaaaap Het sloeg dus echt nergens op, als ik het goed begrijp.
Nou ja, 't is een leuke lesonderbreking.

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:01

Bij ons op school was een keer een bommelding. Dat was eigenlijk best spannend allemaal. Gelukkig was het loos alarm.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:13

Haha, bij ons op school gaat(en op die vorige ging) het brand allarm zo vaak af!!!!!!! Niemand rageerde meer. Iedereen bleef gewoon stug zitten, ook als de leraar moeiljik ging doen. Niet zo gek als het brand alarm ong 3x per week gaat.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:49

hehehe, ik kan me nog herinneren, was een keer in de ochtend bij ons op school, ging het brandalarm, wij stonden gewoon want we dachten dat het een oefening was, later bleek het dat er een brandje was in het gebouw waar wij in stonden Clown hoezo eigenwijs Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:57

Shelley schreef:
Bij ons op school was een keer een bommelding. Dat was eigenlijk best spannend allemaal. Gelukkig was het loos alarm.


Ik werk op een school als telefoniste/receptioniste en voor een jaar geleden hadden wij constant bommeldingen Boos! was echt niet leuk meer . Wij als receptionistes moeten net zo lang blijven zitten tot bhv-coördinator zegt dat wij het pand mogen verlaten (dat is als iedereen eruit is en de brandweer en/of politie is geariveerd)