Wie kent manege de Kamphorst in Hilversum?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Wie kent manege de Kamphorst in Hilversum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 21:36

Hey!

Ik ben benieuwd wie manege de Kamphorst kent en wat jullie ervan vinden Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:57

Ja die ken ik wel, ik heb geloof ik nog bij jou in de les gereden!! *LOL*

Dat ik er geweest ben is alweer tijdje geleden, jaar of 4 ofzo! maar ik vond het toen wel een leuke manege. Tenminste, ze hadden hele leuke ponys! Een heleboel van de mensen daar deden een beetje uit de hoogte, en de lessen waren op een gegeven moment ook niet echt verassend ofzo (gaven verder wel goed les!)

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 22:14

Dat zou best kunnen ja, dat wij bij elkaar in de les hebben gereden!

Jah inderdaad, toen waren er best een hoop mensen die een beetje uit de hoogte deden, die zijn er nu nog steeds wel een beetje. Maar als je ze een beetje goed leert kennen, dan valt het wel mee.

Ik kom er nu nog steeds. Sinds een jaar werk ik er nu 8 uurtjes in de week, echt heel erg leuk! Sinds gister loop ik er nu ook stage, 11 weken lang, 40 uur in de week!

Ze hebben inderdaad leuke pony's, alleen sinds die 4 jaar is er een hoop verandert hoor! Zowel qua pony's en paarden als andere dingen. Er zijn namelijk een hoop paarden en pony's weg en er zijn ook een hele hoop nieuwkomers.

Ik vind ook nog steeds dat er goed lesgegeven wordt, binnenkort wordt het wel iets minder van niveau, Angelique is namelijk zwanger. Ze komt daarna wel weer gewoon werken, maar ja, dat duurt natuurlijk wel eventjes. De lessen worden dan tijdelijk overgenomen door iemand anders.

Over een paar maanden komt er een hele uitbreiding! De buitenbak wordt een binnenbak en in de springtuin komt er een buitenbak. De tweede binnenbak wordt groter dan 20 bij 60 meter, dus heel erg relax! De stapmolen wordt dan ook helemaal verplaatst. Allemaal heel erg leuk!