Wie weet waar Jurida is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Wie weet waar Jurida is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 21:33

Ik zoek nu al een tijdje naar mijn vorige merrie Jurida. Ze is een roan-vos merrie van bijna 12 (28 april). Ik heb haar vorig jaar maart verkocht aan mijn hoefsmid, die heeft haar doorverkocht aan een manege in Maas... (de plaatsnaam weet ik niet precies, maar begon met Maas). De eigenaren van de manege zijn gescheiden en hebben toen de paarden verkocht.
Toen ik dus pasgeleden aan mijn hoefsmid vroeg hoe het met Jurida was en of ik een keer kon gaan kijken, zei hij dat de paarden verkocht waren.
Ik ben nu dus op zoek naar haar. Ze is ongeveer 1.60 m groot. Haar afstamming is El Rosso x Zurida v. Obrand x Nurida v. Orenus x Wieda v. Noorderlicht x Lieda D

Weet iemand waar ze staat? Ik zou het leuk vinden om met de nieuwe eigenaren in contact te komen, mede doordat ik hier nog een nakomeling van haar heb lopen Lachen

Dit is Jurida
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Haar aftekeningen zijn: Druipbles, l.a. witvoet met grote vosvlek op binnenzijde, r.a. witvoet.

Ik mis haar ook erg, omdat ik destijds geen afscheid heb kunnen nemen, ik was toen heel erg ziek.

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:40

Ik weet wel dat er een tijdje geleden een roan-vos op marktplaats te koop stond, ook van El rosso. Misschien dat je hier wat aan hebt?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 22:11

Hmm, kan de advertentie zo niet vinden, jammer...