verslag duinrit Bergen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23754
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

verslag duinrit Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 15:55

vanmorgen om kwart voor tien op stal.
Felix gepakt en nog even snel zijn staart in een badje soda gedaan. Ik had hem gister al gewassen maar hij was weer eens aan de schijterij van het opkomende gras.

Om half 11 flix in de kar gezet en toen heeft mijn stalhouder me ff naar het strand gebracht Lovers .

Opgezadeld en toen het heerlijk frisse strand op, het was behoorlijk mistig en een beetje koud.
Toen nog een horde aanspanningen tegen gekomen, waaronder 2 prachtige belsen met staart!!
Ik heb gewoon heerlijk gestapt door het water en gedraaft.
Felix had weer witte voetjes en het was ook goed voor zijn hoefjes die wat rotstraal toonde gister.

Toen zag ik al 3 ruiters aankomen en dat waren mijn mede rijgenoten.
Nog even gewacht op een horde van Poelenburgh en toen via de duinen terug, nog een super korte meeting met Evy die met de ponyclub mee was.
Verder nog even verslag gedaan van de 2500ste aflevering van GTST Haha! en gepraat welke muziek onze schimmel ruiter wou gebruiken voor een kur op muziek.
Mundill zijn Tolt is echt super vooruit gegaan sinds de vorige keer dat ik hem zag en het zag er netjes en zuiver uit.

Bij Duinvermaak nog even genoten an een patatje waar felix ook wel wat van luste.

Helaas hadden we 2 afvallers maar het was dit keer super geslaagd.
Hopelijk kunnen we snel weer iets organiseren en dan hopen we op wat meer ruiters.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 16:27

Ja, was gezellig! Jammer dat het net mooi weer werd toen wij al op de terugweg waren Lachen
Ben wel errug moe nu...was al om half zeven mijn bed uit (dus eigenlijk half zes wintertijd) en moet nu alweer opschieten want zometeen gaan we naar A'dam naar een concert!
Maar Mundill heeft het hartstikke naar zijn zin gehad, vond het wel supergezellig zo met al die paarden. (als hij maar voorop mag lopen hahaha)
Leuk om Felix een keer te zien ook, ziet er lekker uit hoor.

En Wodan, hartstikke bedankt nogmaals voor het brengen en halen!!! Mundill staat nu lekker op de wei! Hopelijk heb je de weg terug gevonden? Sorry dat ik niet met je meereed terug, maar moest nog geld betalen voor de weidegang Haha!

Anyway, voor herhaling vatbaar dus!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:37

graag gedaan hoor manon.Zo doe ik ook mijn ervaring op om met auto+trailer te rijden. Binnenkort wil ik een keer met de trailer naar het bos en daar lekker wandelen met wodan.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:37

Ik vond het ook heel geslaagd (ook al was ik niet met jullie mee)
Dus dem75 zat op die ijslander vooraan? Wat een lief koppie had die! Lachen
En wie zat er op die witte?

Mijn rit was echt gaaf, we gingen heel hard over het strand heen racen en daarna nog in de zee geweest. Het was echt super gaaf!! Pling