winstpunt!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

winstpunt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:46

Heyzz

gisteren had ik weer eens wedstrijd en toen ik in de manege kwam waar de wedstrijd was zag ik dat de zon voor erg leuke (enge!!) vlekken op de grond zorgde. Toen had ik eigenlijk al niet meer zoveel zin omdat haike dan altijd helemaal verstijfd en over alle vlekken heenspringt.
Ging zadelen en je kon buiten en binnen losrijden, eigenlijk wilde ik buiten losrijden maar toen bleek dat binnen, wel aparte bak, ook vlekken waren, ben ik daar gaan rijden. Daar vond haike ze helemaal niet eng! En ook de spullen die binnen achter een draadje stonden waren helemaal niet eng! Haike begon best lekker te lopen en al snel daarna moest ik naar de wedstrijdhal, daar lagen 2 ringen in, een B en de ander D-M1 (daar moest ik dus). Na ongeveer 5 minuten langs de B-bak gestapt te hebben (goede oefening voor je keertwendingen) mocht ik de ring in. De vlekken waren het eerste rondje erg eng, evenals het juryhokje. Daarna was de angst over en moest ik beginnen. En het ging echt goed!! Alleen in de galop had even het idee dat haike zich verstapte en begon te kreupelen maar was niet, niemand iets gezien.
Met de prijsuitreiking begonnen ze achteraan, gelukkig, ik was niet laatste. Nummer 6,7 en 8 hadden 155 punten 'dat ben ik' dacht ik, heb namelijk vaak 155 punten. Maar nee, ik was 5de met 156 punten!!! Helaas waren er maar 4 prijzen (14 ruiters) maar was toch erg blij.
Had 2 keer een 7 voor sb (anders altijd 5 of 6)
2 x 7 voor middengalop (normaal 5)
2 x 6 voor contragalop (normaal een 5 en een 6)
En mijn houding was al veel beter als anders!!! Grootste overwinning op mezelf! Krijg normaal wel een 6 maar moest toch nog beter, en dat was het nu ook duidelijk, toch 6, maar was ik wel blij mee!

Sorry voor dit lange verhaal, maar ben erg blij!!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:27

Goed jo, die van mij is ook altijd bang voor zonneplekken. Op naar de volgende winstpunt