Huilende kinderen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Huilende kinderen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 21:21

Ik geef beginnerslessen aan kinderen. Maar ja, na beginners moet ik de kids natuurlijk doorschuiven. Het is een commercieel bedrijf en we willen zo'n kort mogelijke wachtlijst... Dat betekend dat als ik een kind doorstuur, dat er af en toe dikke tranen zijn. Je bouwt ook wel een band op met zo'n kind, dat van het prille begin tot een goede beginner, klaar om naar halfgevorderd te gaan. Meestal probeer ik ze wat langer te houden, maar ze moeten toch weg... Scheve mond
Ik heb nu dan wel een boekje, waar ze wat in mogen schrijven, als herrinering voor mij. Maar toch is het zielig als ik er weer een 'weg' moet sturen.
Afgelopen donderdag had ik er weer een. Huilen Eerst het nieuws dat ze doormocht naar halfgevorderd, toen sloeg ze de armen om me heen en moest zó huilen. Ik kreeg er bijna zelf tranen van... en een beetje een schuldgevoel. Frusty Verdrietig
Lesgeven is leuk, maar er zitten ook minder leuke kanten aan...

Groetjes Patricia

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:33

Aaah, dat kan ik me goed voorstellen. Je leert echt een kind een fantastische sport, en bij de kleintjes is er vaak zoveel emotie: een val van hun pony en ze moeten getroosd worden, of een eerste keer in galop... Ik kan me goed voorstellen dat het af en toe moeilijk is om afscheid te nemen van een lessertje.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:03

Dat is dan in elk geval wel een supercompliment voor jou want blijkbaar weet je ze op zo'n fijne manier les te geven dat ze liever bij je willen blijven en dat terwijl ze het toch meestal prachtig vinden om naar een iets meer gevorderden les te gaan.