Een paar hele oude foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 21:36

Ach in mijn wat oudere jaren ben ik net zo gek Clown als vroeger.
Deze foto's zijn misschien 15 jaar geleden gemaakt met verkleed springen. Dit was met ons eerste paard Bo.
Wij waren als MAFKEES. Bo had zoals je ziet een bril Cool op om de hindernissen goed te zien. Ze had beenwarmers aan om eventuele beschadegingen te voorkomen. Het was erg koud, dus een paar oorwarmers op.

[img]../upload/57/bo-phia.jpg[/img]


[img]../upload/57/phia-bo.jpg[/img]


Deze foto is een jaar of 10 geleden genomen. Dit was verkleed dressuren.
Wij waren als Lovers Miep Kraak Huishoudservice. Het was jammer dat de Frusty jury niet mee speelde. Ik was onderweg de binnenbak aan het afstoffen, krijg je een opmerking, wat een Koe

[img]../upload/57/hunter.jpg[/img]


_________________
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik op stal kijk, staat hij er toch!! Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phia Bink op 2001-07-09 21:36 ]</font>

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:44

Haha! Uit de oude doos! Errug grappig. Vooral van dat afstoffen, wat een gemene jury zeg! Snappen ze geen eens dat dat erbij hoort. ( Of ze wouden het niet weten...........)

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 06:56

Haha!
Na "MAFKETEL", arreme Bo lijkt wel erg bijziend met die grote bril *LOL*hihi
Hoe was het eindresultaat?? Party!!
leuke foto's Phia, en wat die jury betreft, Misselijk die had ik ff een grote beurt gegeven met me plumeautje|o

enne Verward net zo maf als vroeger??na, zeg, volgens mij ben je nu nog een graatje erger. Knipoog Knipoog Knipoog

gr. uit limboland Jul.


_________________
Je beste vriend is het dier!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: julke op 2001-07-10 06:57 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 08:43

HEY PLeegma Haha!
Leuk joh dat je de foto's op bokt hebt gezet *LOL* Enne, wat betreft men ma, ach ja is een limboer, maar ze heeft wel gelijk Extreme duivel HAhaha, nee hoor, hartstikke leuk !!

groetjes van je Pleegdochter Lara Haha!