De eerste keer op Zoran.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

De eerste keer op Zoran.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 11:42

Ik heb op Zoran gezeten in galop!

Mijn vriendin gaat altijd eerst op een paard als we er met z'n tweeën mee bezig zijn. Ze is nl in staat om los te laten als het er op aan komt. Maar ze had op beide paarden al 2 keer gezeten en gestapt en gedraaft. Het ging wel goed, dus ik durfde het ook wel aan. Eerst mijn vriendin op het hart gedrukt dat ze niet los mocht laten. En toen erop.
Zoran draaft nog een beetje onbeholpen aan, dus die moet je heel rustig aansporen naar de draf, zodat hij er min-of-meer insukkeld. Hij luisterde niet meteen naar mijn vriendin, dus wat doet ze. Roept ze:"Kom, schiet op!" of zoiets en zwaait met haar arm. Dus Zoran schiet weg in draf en maakt er meteen maar een galopje van. Echt heel fijn Scheve mond vooral ook, omdat de bak waarin we oefenen maar 9-10 meter breed is.
En wat doet mijn vriendin denken jullie? Nee, ze liet niet los. Ze krijgt de slappe lach . Dus ik heb haar heel beheerst (nog steeds in galop) toegesist, dat ze nu dat paard wel eens heel snel mocht terugnemen, omdat ik wurgneigingen begon te krijgen. Mijn gebrek aan vertrouwen in haar op dit vlak is wederom bevestigd .

Maar ik heb wel de primeur van het galopperen Haha! . En hij zat in ieder geval lekker.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 09:38

Ik zal binnenkort wat foto's van Zoran en Zorro neerzetten.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:21

Nou gelukkig maar dat hij zo braaf was dan.
Is dit ook een fries?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:36

Ik geloof dat ik wat gemist heb de laatste anderhalve week? Vertel vertel... wie zijn het over wie het gaat?