Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 11:17

Sintara schreef:
Netjes gereden hoor! Ik zie hem ook echt rustig nadenken, lijkt niet boos of pijnlijk ofzo. Beetje geïrriteerd op je zweep en been afentoe, maar hij kan ook gewoon kiezen om te luisteren...

Oh en behoorlijk hormonaal ja :+

Dat dus. Stalgenoot zei ook; ‘hij is niet boos of gefrustreerd of bang, hij zegt gewoon nee. :+
Hij krijgt daarom dus ook tijd om op de zachte hulp te reageren. Maar hij krijgt ook consequenties. :+

Nu is dit echt al de Heule brave variant van zijn nee hoor. De oplettende kijker ziet ook waarom hij niet meer zo hoog trapt na een bepaalde trap. _O-

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 13:05

Kan het zijn dat ie nog ergens een tand heeft die ‘m niet lekker zit. Wolfskies of eentje die nog moet wisselen?
Het lijkt juist op een moment te gebeuren wanneer je van stelling wisselt, meer stelling vraagt of ‘m juist iets omlaag vraagt.

Ik kan het (nu even) op een klein scherm niet helemaal goed zien, maar het lijkt ook alsof hij veel onrustiger is met zijn mond.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 13:19

Taucha schreef:
Kan het zijn dat ie nog ergens een tand heeft die ‘m niet lekker zit. Wolfskies of eentje die nog moet wisselen?
Het lijkt juist op een moment te gebeuren wanneer je van stelling wisselt, meer stelling vraagt of ‘m juist iets omlaag vraagt.

Ik kan het (nu even) op een klein scherm niet helemaal goed zien, maar het lijkt ook alsof hij veel onrustiger is met zijn mond.

Hij is met de ‘mislukte castratie’ in de plaats na gekeken op zijn tanden. (DA had toch tijd uitgetrokken dus :+ ) Hij is ook niet onrustiger eigenlijk. Als hij eenmaal loopt pakt hij juist stabieler contact.

Hij profiteert vooral van de ruimte die hij daar in het midden heeft. Eergisteren schopte ie tegen het lint en deed ie zichzelf schrikken en nu houdt hij zich in als ie bij de omheining is. :+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 14:23

Wat mij opvalt aan de beelden is dat hij het enkel op de rechterhand doet en vooral aan de kant waar je pivo of smartphone aan het filmen was.

bij het eerste filmpje was hij inderdaad ehm hormonaal. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-26 14:38

petraaken schreef:
Wat mij opvalt aan de beelden is dat hij het enkel op de rechterhand doet en vooral aan de kant waar je pivo of smartphone aan het filmen was.

bij het eerste filmpje was hij inderdaad ehm hormonaal. :+

Oorspronkelijk deed ie het door de hele piste en op random momenten. Laten we zeggen dat dit al 99% beter is dan toen hij echt bezig was. Rechtsom is altijd zijn moeilijkere kant geweest, de 1e keer was het ook met rechtsom aan springen dat ie uberhaupt ontdekte dat bokken onder het zadel een optie is. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij het rechtsom meer doet omdat hij het moeilijker vindt rechts. :j

Kan zomaar dat hij na tijdens training stijf geweest is. (Hij werkt veel aan zijn conditie op weide. :+) en dat dat wellicht de oorspronkelijke trigger geweest is. Maar als ik hem zie lopen eens hij gewoon loopt geloof ik niet dat dat nu nog de reden is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 20:59

Bij ons was carnaval dus dan kunnen we van 13:00 tot 18:00 ongeveer onze straat niet in. Nu begint Rêve wat signalen te geven dat ze niet van olan is de kleine langer in de buik te houden dan nodig dus Rêve is naar Joy zijn stal gegaan (merrie-veulen box). Sam moet naast Rêve en Joy liefst niet dus het was even puzzelen wie naar waar ging. :+
Afbeelding
Normaal is het luik open en de stal dus veel lichter maar de sneeuw waaide binnen.

Afbeelding

Verder was ‘smeltende sneeuw’ blijkbaar 5cm op een uur tijd en groeiende. >;) Rêve stapte met een tempo naar de stal dat suggereerde dat ze de weg zonder ons ook wel zou vinden. :+

De nieuwe PRE was op stal nog steeds beledigd over de sneeuw. _O- die stapte briesend en knorrend naast me op. Het is zo’n machtig beest en hij stapt langs je met zijn oog op schouderhoogte :+:

Muga

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 21:45

Hoe ver is ze nu? Ik ben te lui om terug te lezen. Mag veulie al komen? Of is het nog wat vroeg. Met de sneeuw kan ze het beter nog even uitstellen....

Wat vindt Joy van zn verhuizing?
Heb je haar onder de camera? Ze staat nu niet aan huis toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 22:02

Muga schreef:
Hoe ver is ze nu? Ik ben te lui om terug te lezen. Mag veulie al komen? Of is het nog wat vroeg. Met de sneeuw kan ze het beter nog even uitstellen....

Wat vindt Joy van zn verhuizing?
Heb je haar onder de camera? Ze staat nu niet aan huis toch?

Joy maakt het weinig uit. Hij is ook maar naar de stal tegenover gegaan. Heb nu eigenlijk mijn paarden in 1 hoek van de stal staan zeg maar. Joy heeft nu wat meer uitkijk. Rêve iets minder maar we overwegen om de muur tussen Rêve en Sam half door tralies te vervangen naar de zomer toe. Voor nu denk ik dat Rêve zeker als ze net geworpen heeft de ‘privacy’ wel kan waarderen straks eigenlijk. Maar 1 ‘opening’ die ze moet ‘bewaken’ net als thuis.

Ze is 295 dagen dus best blijft de gup nog even zitten. Heb vrijdag even heel nauw contact gehad met de DA maar tegen de avond nam de uier af, haar gedrag normaliseerde en haar temperatuur bleef normaal. Maar vrees dat ze ‘m niet veel langer gaat dragen dan Joy. Dus dan maakte we beter van vandaag gebruik om de omhuizing te doen. We hebben overwogen haar naar huis te halen maar tot eind maart is hier rondom ons elk weekend carnaval met bijhorende muziek die haar stress geeft. Gezien ik vermoed dat ze eind maart niet gaat redden in een rustige omgeving hebben we beslist haar op stal te houden gezien ze zich daar duidelijk goed voelt. Als muppet dan oud genoeg is en het weer wat stabieler kunnen ze naar de grote weide die nu ook fijn kan bij groeien. We hebben veel moeten schakelen (meer dan me lief is) omdat beloftes consequent niet nagekomen werden en plannen dus steeds veranderde. Normaal hadden we nu al op vijf min van de stal moeten kunnen wonen, ons huis te koop kunnen zetten voor iets dichterbij. Desnoods tijdelijk een caravan aan de stal maar we moeten een adres hebben… begin je al bewust wat later met insemineren zit je nog te stressen. Deze stal is ook warmer en dus comfortabeler zou het echt gelijk vandaag ineens sneeuwen, dan kan ze op stal met haar gup en kan die nog steeds de benen wat strekken zonder te bevriezen en zij kan ook liggen en bewegen zonder over ‘m te struikelen. :+

Nee geen camera. Er is geen wifi op stal. Hier thuis stond ze ook niet onder de camera dus als ze signalen geeft van naderende bevalling moest ik hier ook op stal blijven slapen. Mag de mobilhome van mijn ouders lenen om daar te blijven als ze echt op knappen staat.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-02-26 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-26 22:25

Ah spannend dat ze al zoveel signaal geeft dat de kleine er aan komt! Ik ben echt zo benieuwd wat ze er qua kleur en karakter van gemaakt heeft.
Bij jullie dus ook weer sneeuw, hier in NL is het ook weer raak :\ Had zo gehoopt dat het klaar was voor deze winter. Als gupje slim is blijft ie nog mooi in de warme buik zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-26 22:32

Mars schreef:
Ah spannend dat ze al zoveel signaal geeft dat de kleine er aan komt! Ik ben echt zo benieuwd wat ze er qua kleur en karakter van gemaakt heeft.
Bij jullie dus ook weer sneeuw, hier in NL is het ook weer raak : Had zo gehoopt dat het klaar was voor deze winter. Als gupje slim is blijft ie nog mooi in de warme buik zitten.

Heb vandaag nog gezegd dat ze hem NIET in de sneeuw ging dumpen!!!! >;)
Maar op dit moment gok ik eerder eind februari/begin maart dan eind maart en dan kan het nog flink guur zijn aan het huidige weerbeeld te zien… met sneeuw wil ik een veulen van een dag oud geen 8 uur buiten dumpen. :=

20/02 zit ze op 300 dagen en dat moet ze echt halen maar of ze ‘m veel langer gaat dragen … :\ geeft dus ook wel stress, de kleine leeft en is actief maar 300 dagen is nog prematuur… Joy was op 316 dagen wel echt goed af maar ja… veulen is natuurlijk ook wel half pony… maar toch zou ik waarderen als ze pas rond 320 er echt vaart achter zou zetten. >;)

Heb vrijdag nog gedreigd dat ik ‘m terug duw als ze m er voor maart uit duwt maar goed. := dat werkt vast ook niet.

Vrijdag en zaterdag lang genoeg met haar bezig geweest dat mijn lijf echt stuk was (kon niet meer steunen op mijn rechterbeen door mijn heup). Gelukkig kalmeerde de boel zaterdag dan wel maar de schrik zit er in. :\ Rêve zelf heeft natuurlijk nergens last van. :roll:

Dus nu elke dag temperaturen, uier check, vulva check. Ze laat het over zich heen komen. :+

Maar gezien vorig weekend heb ik wel gezegd dat ze dit weekend naar de grote stal ging. Gezien ik niet weet wat komende week weer voorbij komt… nu zijn ze iig al gewisseld. Was toch ook weer een paar uur werk.

Afbeelding
Normaal ging ie amper blijven liggen maar we zijn nog in een sneeuwbui naar huis gereden en momenteel nog geen dooi temperaturen. >;)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:32

Als ze hem/haar nog maar even binnen houdt dan... te vroeg is ook niet de bedoeling.
Fijn dat je een caravan kan gebruiken om op stal te posten als ze bijna gaat of je het niet meer vertrouwd. Snap je keus wel om haar niet thuis neer te zetten met het carnaval idd. Zo min mogelijk stress.

Hoe gaat het nu met jou? Ben je weer een beetje meer in balans?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-26 23:05

Muga schreef:
Als ze hem/haar nog maar even binnen houdt dan... te vroeg is ook niet de bedoeling.
Fijn dat je een caravan kan gebruiken om op stal te posten als ze bijna gaat of je het niet meer vertrouwd. Snap je keus wel om haar niet thuis neer te zetten met het carnaval idd. Zo min mogelijk stress.

Hoe gaat het nu met jou? Ben je weer een beetje meer in balans?

Nee. Mijn vader zei vorige week voor het eerst in 35 jaar dat ik moe uit zag. Fysio maakt die opmerking al twee maanden. :+

Ik merk zelf dat ik eigenlijk niet meer kan op boksen tegen mijn hersenletsel alsin: met carnaval de honden thuis laten (die dat totaal niks boeit overigens). Heeft me de hele rit naar stal doen huilen. En ik WEET dat het idioot en belachelijk is maar elke druppel is te veel en ik weet dat ik zou moeten relativeren en dat normaal ook kan ondanks mijn letsel. Maar hoe meer ik probeerde hoe erger het werd. Tot misselijk worden aan toe. :x dus dat schiet niet op natuurlijk. Ik weet oprecht niet waarom het zo is en nog minder wie me hiermee kan helpen want het is grotendeels mijn hersenen die gewoon niet mee raken, ter indicatie: ik heb net tien minuten aan de buitendeur staan wachten op de oudste hond. Ik roep hem omdat het wel erg lang duurde. Hoor ik hem achter me op staan en naar me toe komen en kwam ie mee naar buiten kijken. :roll: (no worries voel je vrij om te grinniken. Vandaag opening van een zaak gehad en fysio en stal en ik weet dat ik dan niet meer echt helder ben. :+ )

Hij is voor me door moeten passeren hè. Compleet gemist en trouw als herders zijn heeft ie zich dan maar in mijn buurt neer gelegd. Dán zijn ze ineens muisstil. :roll:

Hoor hem achter me op staan dus draai me om met ‘serieus?’ En Arras dacht ‘moet ik helpen? :+

:roll:

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 14:38

Joh, je bent heus niet de enige die iets totaal mist als je veel aan je hoofd hebt. Je hoeft daarvoor geen letsel te hebben.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-26 15:50

Sorry, ik moest idd even grinniken. Maar ter geruststelling ik heb dit ook geregeld met mijn hond. En ik heb geen hersenletsel... :+ Het is een Briard, Franse herder. Ik denk soms dat ze kan sluipen haha. ALS ze het wil.

Ik denk wel dat je jezelf wat meer credits mag geven met alles wat je al doet en hoe je jezelf staande houdt. Misschien wel wijs om soms even een pas op de plaats te maken, je klinkt alsof je alsmaar doorgaat.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-26 20:38

petraaken schreef:
Joh, je bent heus niet de enige die iets totaal mist als je veel aan je hoofd hebt. Je hoeft daarvoor geen letsel te hebben.

Het is alleen niet ‘even’ iets missen. Het is niet kunnen relativeren, weten dat het niet lukt en het nog steeds niet kunnen. Het is 12 uur slapen en nog uit zien als een zombie.
Het is kleine black outs hebben. Letterlijk mijn zicht even deels verliezen. Ik ken het verschil tussen mijn letsel en gewone verwardheid inmiddels wel. Mijn man zijn schoenen en jogging op stal vergeten is bv normale vergeetachtigheid omdat ik dat normaal nooit moet mee nemen.

Muga schreef:
Sorry, ik moest idd even grinniken. Maar ter geruststelling ik heb dit ook geregeld met mijn hond. En ik heb geen hersenletsel... :+ Het is een Briard, Franse herder. Ik denk soms dat ze kan sluipen haha. ALS ze het wil.

Ik denk wel dat je jezelf wat meer credits mag geven met alles wat je al doet en hoe je jezelf staande houdt. Misschien wel wijs om soms even een pas op de plaats te maken, je klinkt alsof je alsmaar doorgaat.

Heb niet het ide dat er veel keuze is. Uiteindelijk moet alles blijven draaien…

Aan een kant was die opening ook gewoon te veel maar goed. Voor die keer dat mijn man dan ergens heen wil…

Sam is buurtwacht nu het raam open kan. :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het goede nieuws is dat Rêve gestabiliseerd lijkt in haar vorderingen… dus ik durf weer voorzichtig hopen dat ze wel over de 300 dagen zal gaan.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 21:00

En? Zit de baby nog binnen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-26 22:17

Muga schreef:
En? Zit de baby nog binnen?

:j uier blijft nu ook braaf…. Vrijdag zit ze op 300 dagen. :j hoop natuurlijk dat ie tot minstens 320 blijft zitten maar 300 is al een mijlpaal die ik even vreesde niet te gaan zien.

Ofwel heb ik een goede daad gedaan ofwel ben ik medeplichtig. :=

Ik moest tanken met de auto dus terwijl ik tank komt een gastje van een jaar of 16 naar me toe ‘mevrouw zou u me willen helpen?’
Dus ik zeg ‘als je even kan wachten tot m’n tank vol is graag. :j

Goed, hij wacht even tot ik klaar ben, loop om de terminal heen en vraag wat het probleem is. Staat ie met z’n bankkaart ‘hoe moet dit?’ *wijst naar terminal*
En op dat moment denk ik: ‘wie stuurt zijn/haar zoon op weg met de brommer (bromfiets) en leert hem niet tanken? :\

Dus ik wijs hoe en waar de kaart moet. Moet ie brandstof kiezen en ik zie m twijfelen dus ik zeg ‘als je het niet zeker weet benzine 98. Een 95 doet het prima op 98 maar andersom niet zo.’
Dus hij pakt 98. Pincode schermpje, dus ik stap even weg. En hij kon tanken. ‘Hoe weet ik of ie vol is?’ ‘Dan springt ie af dat hoor en voel je.’

Goed hij bedankt me en ik vertrek… na een paar km denk ik ineens: ‘wíe stuurt zijn/haar zoon de baan op met een brommer en legt hem niet minstens uit welke brandstof er in moet?! >;)

Dus ofwel heb ik iemand geholpen met thuis raken ofwel heb ik een gejatte brommer verder op weg geholpen. :=

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 23:40

Als hij hem gejat heeft zou hij dan zo dom zijn om te tanken met zijn bankkaart? :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-26 23:42

petraaken schreef:
Als hij hem gejat heeft zou hij dan zo dom zijn om te tanken met zijn bankkaart? :+

Nou het was een bankkaart… Daarom niet de zijne. _O-
Maar een vriendin zei ook al dat ze dat vaak niet meer mee krijgen dus hopelijk heb ik gewoon geholpen. _O- en anders pleit ik gewoon naïviteit. _O-

Ik vind het zo raar dat je je kind dat niet uit legt.. als ie er diesel in kapt staat ie sowieso stil en hij wist duidelijk ook niet welke brandstof er in moest.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-26 23:54

Maar… maar… hij zei ‘mevrouw’ -O-
En dat is niet het ergste. Het ergste is dat ik dacht in ‘kind’ terwijl die gast minstens 16 moet zijn…. -O- Wanneer precies ben ik over gegaan op ‘16 jarigen zijn kinderen geen jongeren…’ :=

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 06:47

Fijn dat ze kalm aan lijkt te doen! Houden zo!

Ik maak er een goede daad van! Niemand heeft mij ooit leren tanken dus kan me dat best voorstellen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 13:15

:')
Ayasha schreef:
Maar… maar… hij zei ‘mevrouw’ -O-
En dat is niet het ergste. Het ergste is dat ik dacht in ‘kind’ terwijl die gast minstens 16 moet zijn…. -O- Wanneer precies ben ik over gegaan op ‘16 jarigen zijn kinderen geen jongeren…’ :=

_O-
Of in Leuven centrum denken “moeten die niet op school zitten ??” terwijl het waarschijnlijk studenten van de unief of hoge school zijn. :') Op zo’n momenten voel ik mij ineens oud.

Yay voor de mijlpaal van 300 dagen ! Ik duim dat ze er toch nog wel een week of 3 bij doet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-26 13:41

Ik ga een aantal dagen niet reageren waarschijnlijk.

Onze jongste hond had vanmorgen om vijf uur een zware epilepsie aanval. Toen hij er uit kwam greep hij wat ik soort van verwachtte dus ik was snel genoeg om hem op de grond te duwen voor hij mij of één van de andere honden kon pakken. Deze hond is vier jaar bij ons en we zeggen al van de 1e dag dat de dag dat hij om eender welke reden zich naar ons keert, we hem laten in slapen. We hebben het hier over een mechelse herder met een erg moeilijk karakter, veel agressie, moeilijk te hanteren. In alle eerlijkheid was hij bij de meeste mensen waarschijnlijk al hemelen geweest voor hij twee jaar oud was. Als pup was hij erg bang en dat beterde even met training maar rond zijn 2e levensjaar sloeg het om naar dominantie en agressie... Niet altijd, natuurlijk niet altijd maar we wisten wel dat het er in zat.

Maar hij was ook apart en lief en speels en hij deed ons zo vaak lachen met zijn eigenaardigheden. Echter met zijn karakter is het niet veilig om hem in leven te houden, niet voor ons, niet voor de andere twee honden. We hebben altijd gezegd als de dag komt dat hij gevaarlijker wordt dan hij al is (we namen heel veel voorzorgsmaatregelen met deze hond.) dan houdt het op. Hij is te sterk, hij is getraind in pakwerk en als puppie beet ie al door de volwassen mouwen heen dus zijn bijtkracht is enorm.

En sinds zes uur hebben we gepraat, na ongeveer een uur had ik hem zo ver dat hij weer "veilig" was. Niet zichzelf maar hanteerbaar. Hij is even gestopt met ademen tijdens zijn aanval. Anyhow, heel lang warrig verhaal maar mijn man is met hem naar de DA om hem in te laten slapen. En ik kan even niet ademen, aan een kant denk ik "wat als het bij die ene aanval bleef?" maar we hebben die afspraak niet zomaar gemaakt. Dit is een hond die we gehouden hebben met veel oplettendheid, waar we welliswaar mee konden knuffelen en spelen en hij is hier echt wel hond geweest maar het was geen hond waar je je aandacht mee kon laten verzwakken. Als het een van de andere twee geweest was, zou medicatie een optie geweest zijn. Zou zelfs af wachten een optie geweest zijn omdat die niet meteen grijpen ook niet als ze wazig zijn maar het enige dat deze hond in leven hield was het feit dat hij respect voor ons had. En die 40 minuten om en bij dat hij mij niet 100 procent herkende als eigenaar waren zowel voor hem (hij heeft nl ook altijd heel erg onze steun nodig gehad, dat is het enige dat hem niet staatsgevaarlijk maakte.) als voor mij angstaanjagend want hij komt net uit een aanval gedesoriënteerd en bang en alleen en ik zit met 35kg spieren waarvan ik weet dat ie pakt als hij dreiging ervaart van een vreemde.

Ik weet, wij weten, met heel ons hart dat dit de enige optie is voor onze veiligheid maar vooral voor die van de andere honden want hoewel hij in een bench zit als we weg zijn zie ik hem er toe in staat om eentje door de tralies te trekken zou ie zo wakker worden en de oudste hond gaat bij hem kijken uit bezorgdheid. Maar ... Wat doet dit onbeschrijflijk veel pijn... Een lijn trekken op een moment van rust... Soort van er van uit gaande dat het nog lang niet van toepassing zal zijn wellicht nooit ging zijn want wij hadden hem hier goed hanteerbaar... En dan aan die lijn komen en moeten door zetten zijn twee compleet verschillende dingen...

Heb hem zo vaak vervloekt en op hem gegrommeld maar appelflap ik had graag gewoon nog een 8tal jaar op hem kunnen vloeken zodat hij gewoon van ouderdom kon sterven....

Ik probeer mezelf voor te houden dat hij niet weet hoe oud hij is. Hij was nog niet 100 zichzelf (mijn procent tekentje weigert) maar hij ging graag mee met de auto... Hij gaat gewoon slapen... Maar voor mij voelt het alsof ik zijn leven genomen heb het moment dat ik mijn man belde dat Zyon een zware epilepsie aanval gehad had en hij uitgevallen was naar mij maar ik hem ook nog een uur apart heb moeten houden voor hij veilig was met de andere twee... Het is niet eerlijk... Toen ik gisteren thuis kwam, kwam hij niet naar beneden wat raar was. Mijn man zei dat hij gisteren avond ook ging knuffelen aan bed wat hij normaal ook nooit doet... Als er een manier was om hem veilig een kans te geven hier mee deden we het maar dat gaat met deze hond echt niet... Gezond is hij eigenlijk al niet echt veilig. Omdat hij wel naar ons luisterde hebben we altijd gezegd dat hij mocht blijven zolang daar geen kink in de kabel kwam... Maar hier kan hij niets aan doen. Hier heeft hij niet om gevraagd...

Ik ben stuk. Ik ben moe, ademen doet pijn, denken doet pijn. Sorry lieve pup... het spijt me zo.... Het spijt ons zo...

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 13:49

Dat is zeker een moeilijke beslissing geweest. Veel sterkte Y;(

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 13:52

Heel veel sterkte met dit besluit!
Reageer niet veel maar wel trouwe meelezer. Dit besluit is hard maar voor alle partijen wel het beste.