Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 16:37

Hier ook een hond die staat te schoonen om ijsblokjes, maar stiekem gaat het om de ranja die er nog wat aan zit. Wij drinken altijd ranja bij het eten, dus als we klaar zijn en de laatste slok pakken staat ze ineens naast je voor de ijsblokjes.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 16:51

Ik reageer zo weer op de laptop maar ik keek net in de brievenbus en ook ik had een kaartje van mijn Santa! *\%/*

Afbeelding
Afbeelding

Super lief! En echt een heel erg leuk kaartje ook. Doet me denken dat mijn Santa ook aan postcrossing doet? Spannend dit! :))

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 16:59

Neonlight schreef:
Hier ook een hond die staat te schoonen om ijsblokjes, maar stiekem gaat het om de ranja die er nog wat aan zit. Wij drinken altijd ranja bij het eten, dus als we klaar zijn en de laatste slok pakken staat ze ineens naast je voor de ijsblokjes.

Haha dat snap ik ook. Ja hier is het gewoon echt het ijsblokje vanuit de ijsblokjesmachine. Zodra we het glas ertegenaan drukken en het geluid aan gaat komt hij aan racen. Snap ook niet wat er zo lekker aan is. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 20:23

Ik ga heel goed op alle foto's van alle diertjes. <3

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?

Afbeelding

Hier een golden retriever, <3 ik had eerder al wat over hem getypt. Voor hem mag zeker wat in het pakket! Hij houd enorm van knuffels. Hij heeft in huis inmiddels 8 manden vol. :') Mijn moeder houd graag alles apart dus mand voor buiten, beneden, boven, een kerst mand etc. Koekjes etc is hij wel heel kieskeurig in dus dat mag maar ik kan niet beloven dat die op gaan. :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 20:51

Bedankt voor de felicitaties! <3

En alsof de dag nog niet feestelijk genoeg is, kreeg ik het allerliefste kaartje van mijn Secret Santa.
Ik weet nu al dat mijn SS de leukste is!
Dankjewel Santa, voor je lieve woorden.

Afbeelding

Afbeelding

En ik vind het geen enkel probleem als het pakket aan huis wordt geleverd.
Mocht je het stiekem willen doen:
Je mag hem via de poort in de achtertuin, onder de overkapping zetten ;)

Ik vind de tapashoek van de Jumbo altijd lekker en heb een zwak voor caprese en groene pesto.
Maar dat lijkt me niet zo handig om in een pakket te stoppen :=
Dus ook simpel een bakje nootjes, chippies, crackertjes, droge worst of van die kleine soepstengeltjes met een dipje hou ik van.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 20:59

Wauw Jolien, wat een leuke Santapost en dat op je verjaardag!! Gefeliciteerd!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 21:50

Gefeliciteerd! Leuke post en wat een timing op je verjaardag!

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 21:53

Gefeliciteerd Jolien! En wat leuk Santa post op je verjaardag

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 22:12

Aah wat leuk die kaartjes! En perfecte timing zo op je verjaardag Jolien.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 23:16

Nog net gefeliciteerd, Jolien.

Ik had het in mijn aanmeldpost al geschreven: ik heb twee katten. Binkie en Bokkie. Ze lusten graag snoepjes en vooral staafjes zijn favoriet. Smaak maakt ze niets uit. Speeltjes doen ze weinig mee. Bokkie zal spelen met de inhoud van de doos (of het papier) en Bink kan je niet blijer maken dan met een doos. Gevuld of leeg. :+

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 07:11

Dagje te laat maar nog van harte Jolien! :)F Leuk santa post op je verjaardag.

Ik vind naast alle geweldige foto's van de huisdieren ook alle namen super leuk om te lezen! :D
Van Fohadie ook weer, Binkie en Bollie, echt geniaal!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 07:49

Roosch schreef:
Jolien gefeliciteerd met je verjaardag!

En oeh Banjer, die witte Maine Coon mag wel mijn kant op! :))

haha, dan kom ik misschien eindelijk weer eens aan normale nachtrust toe :))

Alsnog gefeliciteerd Jolien *\o/*

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 08:35

Alsnog gefeliciteerd Jolien!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 08:59

Sjolvir die hond in de kruiwagen <3

Stal Fiore: het was niet zozeer niet kunnen aarden in pension, maar afspraken niet nakomen, mijn paard de schuld geven van door midden getrapte planken terwijl het paard in de andere paddock haar altijd beet maar dat niet geloven. Haar op stal laten, waar ik haar volledig in paniek aantrof omdat ze alleen was, geen stro in de stal omdat ze dat toch maar door elkaar liep in haar paniek, dat soort dingen. Alles voor mijn beestjes en ik wil best geld betalen, maar dan wel haar gewoon goed verzorgen. Echt, als ik daar nog aan denk... Jij hebt trouwens prachtige katten !

Tancreda dat zegt mijn vriendje ook altijd, mijn huis is net een museum of wat een vriendin zei, het huis van haar oma. Jij hebt ook superleuke beestjes <3 .

Banjer jij hebt ook een mooi stel, vooral die rex <3 .

Alsnog gefeliciteerd Jolien !

Edit: ik heb 2 Selkirk Rexen en 5 minipaardjes, maar die hoeven niets, hebben allemaal dieetdingen, heel irritant.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 09:08

SSS-vragen

Matheno: wat is je voetmaat? (ivm die warme voeten) En kan je een paar goede foto's plaatsen van de hoofden van je katten en je paarden?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 09:24

Afbeelding

Afbeelding

Hier ook een hele beestenboel <3 Mijn pony staat in Frankrijk en heeft alles wat ze nodig heeft. Mijn hond doet mee aan de honden secret santa dus die is ook helemaal tevreden haha! Verder hebben we hier 4 zijdehoentjes, 3 kwartels, en 3 vogeltjes. Daar mag zeker wat voor in het pakket, maar liefst iets dat in de hokken gegeven kan worden en niet buiten (ivm ongedierte aanlokken).

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 09:42

Pfoe hahahatsjoe, dat klinkt inderdaad als een plek waar je ver weg van moet blijven.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 12:11

Ik heb al even niet meer gereageerd, soms schiet dat er even in met een jong gezin (hé, dat rijmt!) en werk, maar ik beloof beterschap. :o

Wat leuk om jullie beestenboel te zien! Ik zal later vandaag een foto posten van mijn kattenkindjes.

Jolien, nog gefeliciteerd!

Ik geef nog even antwoord op de vragen van de afgelopen weken:

Week 41: Hoe ziet jouw ideale avond eruit?

Op dit moment geniet ik het meest van een rustige avondje op de bank, genietend van een leuke film, serie of boek en onder het genot van een bak thee en een snack. Heel saai, maar op het einde van de dag heb ik weinig energie voor spannendere dingen.

Week 42: Heb je huisdieren en zo ja, mogen zij ook iets ontvangen?

Ik heb drie katten en zij mogen ook wat krijgen, zoals kleine kattensnoepjes (Catisfaction of die Whiskas Temptations). Mijn twee baardagamen zijn dit jaar helaas allebei gestorven. Ook mijn een na laatste vogelspin (Mrs Fluffbutt) is niet meer onder ons.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 12:25

Ik had mijn dieren al eens voorg4dteld, maar gezien de leuke fotos van iedereen mag eentje dan nog wel toch?
Afbeelding
Hond Ginny en iets grotere kat Dirk

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 13:08

De weekvraag Week 42: heb je huisdieren en zo ja, mogen zij ook iets ontvangen?

Vanaf begin november 3 paarden. Jimmy, Chippy en Gussar. De eerste twee zijn al jarenlang bij ons, de laatste gaan we eind oktober ophalen.
Jimmy is alleseter, Chippy eet wat Jimmy eet (je moet natuurlijk wel iemand laten voorproeven....) en van Gussar weten we dat nog eigenlijk niet. Hoewel hij wel bijzonder enthousiast reageerde toen we eens paardensnoepjes bij ons hadden en hij later ook toen hij een keer een appeltje kreeg :-) .

Een worteltje of appeltje voor de paarden is altijd prima, mandarijntjes trouwens ook.

Verder hebben we geen huisdieren. We hebben een balkon waar we vogeltjes op voeren in de winter :-) En nu dus een doorzichtig vogelvoerhuisje (momenteel nog leeg, want het is nog niet koud genoeg).
Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 13:30

Stal_Fiore schreef:
Pfoe hahahatsjoe, dat klinkt inderdaad als een plek waar je ver weg van moet blijven.

Toen ik dat zag was ik 's middags gelijk weg.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 17:02

Dat snap ik helemaal.

Ik ben nu paar daagjes in Bremen. Wel wat leuke dingetjes voor m’n lootje gescoord. Kijken of diegene dat straks door heeft.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 17:11

Ineke2 schreef:
Ik bedenk mij nog wat. Bandanas ( sjaaltjes voor om de nek van de hond ) mag ook. Mocht mijn SS dat een leuk idee vinden :D

Dit vind ik ook leuk en wat lekkers gaat er ook altijd in.

Ik heb een hond (Toller) van 5 jaar genaamd Spike.
En nog 2 vogeltjes, een Mozambiquesijsje en zebravink.

En een shetlandmerrie, Pauline.
Afbeelding

Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 17:24

Stal_Fiore schreef:
Dat snap ik helemaal.

Ik ben nu paar daagjes in Bremen. Wel wat leuke dingetjes voor m’n lootje gescoord. Kijken of diegene dat straks door heeft.

Is Bremen n aanrader?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 17:31

_AB_ schreef:
Stal_Fiore schreef:
Dat snap ik helemaal.

Is Bremen n aanrader?

Ja geweldig, vooral tijdens de Kerstmarkt, maar de winkels zijn ook leuk. En je kunt de toren van de kerk sosm beklimmen.