Ik heb een ontzettend leuk bijrijdpaard waar ik alles mee mag doen, met als tegenprestatie dat ik de track/ wei mest. Helemaal prima natuurlijk en het is echt niet veel werk. De track mesten gaat hartstikke soepel, maar de wei.... ik krijg er echt sloopneigingen van

Het gaat om 2 paarden en 1 pony en meestal wordt er elke dag/ om de dag gemest dus het is ook niet superveel. Ze hebben 3 weitjes die doormiddel van strookbegrazing telkens wat verder opengezet wordt. Ik heb alleen zelf een schouderblessure die permanent is en ik merk dat ik zoveel kracht moet zetten om de mest uit het gras te krijgen dat ik toch snel in de verzuring zit. Het gras is altijd wel wat langer op de meeste plekken en ik heb het idee dat ik soms meer het gras aan het uitkammen ben dan aan het mesten

Ik mest met een kunstof mestvork, heb al met een mestboy geprobeerd maar dat is het ook net niet.
Misschien heeft iemand voor mij net de tip/ handigheid om het te doen of de juiste tool? Ik wil best wel wat geld uitgeven aan een andere mestvork als dat echt de ideale weide mestvork is, maar het is niet mijn eigen stal/ paard dus ik heb ook wel zo mijn grens.
Alvast bedankt