Suzanne F. schreef:Djiezus Germie, het topic was net weer rustig en dan kom jij weer met een loeilange post oude koeien uit de sloot halen. Mensen doen het via pb omdat ze het topic niet willen vervuilen en de mensen niet willen storen. Doe dat dan zelf alsjeblieft ook niet. Reageer gewoon terug via pb, of niet. Klaar.
Nee, ze doen dat om te sarren, de tekst was echt asociaal. Het was niet netjes. En ik mag geen pb's openbaar maken, dus ik meld gewoon netjes dat ik er niet van gediend ben. En nogmaals, laten we ontopic blijven.
Ik wil gewoon duidelijk maken, en dat heb ik al wel 10 keer gedaan dat ik NIETS geadviseerd heb. En dat ik NERGENS lieg of gelogen heb. Want het wordt steeds weer door een paar mensen teruggebracht of ik uit m'n duim zuig ofzo en dat is dus NIET zo.
Dus alsjeblieft, laten we het gewoon netjes houden. Dan hoef ik hier niet meer zo te reageren. Maar stuur me ook geen domme pb's, want dat is ook niet netjes omdat een ander dan niet mee kan lezen en je wel mensen beledigt. Als je een pb stuurt, dan gewoon positief en netjes. Dat kan ik waarderen. Maar achterbaks nee, sorry.
Dus nogmaals sorry als het overkomt om een topic te vervuilen. DAT IS NIET DE INTENTIE. Maar ik hoef me ook niet zwart te laten praten. En ik hou me aan de regels door geen pb's openbaar te plaatsen.
Dus nu gewoon weer ontopic,en laten we lief voor elkaar blijven. Ik ben ook gewoon erg lief.
Ik vind het van geen littekens overhouden wel interessant om te lezen. Ogen herstellen dus toch heel goed.