Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Ik heb jullie verraden, ik ben overstag gegaan en heb een oppaskind... Bijna anderhalf jaar oud dus lekker veeleisend en die worm ligt nooit stil![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Roosch schreef:Hij moet in ieder geval niet onze "kinderen" hebben dan..even lekker offtopic maar hij zou eens naar een natuurgeneeskundige kunnen gaan. Door middel van bepaalde alternatieve therapie ben ik van mijn allergieën afgekomen.
Raineri schreef:Heb echt al jaren niet meer meegepraat in dit topic dus excuus dat ik zo binnenval. Kan mij herinneren dat er meer dames gesteriliseerd wilde worden. Bij mij is dit goedgekeurd! De huisarts was heel kritisch maar de gynaecoloog stemde direct in. In maart gaan m'n eileiders eruit. Misschien voor sommige dames hier het proberen waard dus!
Beetje context: hormonale anticonceptie werkt niet bij (non stop ongesteld), al eens abortus ondergaan. Verder vonden ze het aspect een vaste relatie belangrijk.
Hoort hier niet helemaal thuis spijt me. Maar wellicht hoopgevend voor sommige?
c_alsemgeest schreef:Ja daar hebben we inderdaad ook mee in ons hoofd gezeten. Denk toch een keer langs zo'n cattery en hij even met zijn neus er in hangen en kijken hoe dat gaatRaineri schreef:Heb echt al jaren niet meer meegepraat in dit topic dus excuus dat ik zo binnenval. Kan mij herinneren dat er meer dames gesteriliseerd wilde worden. Bij mij is dit goedgekeurd! De huisarts was heel kritisch maar de gynaecoloog stemde direct in. In maart gaan m'n eileiders eruit. Misschien voor sommige dames hier het proberen waard dus!
Beetje context: hormonale anticonceptie werkt niet bij (non stop ongesteld), al eens abortus ondergaan. Verder vonden ze het aspect een vaste relatie belangrijk.
Hoort hier niet helemaal thuis spijt me. Maar wellicht hoopgevend voor sommige?
Gefeliciteerd!
Ik ben ook een van de "geholpen" dameshet heeft lang geduurd, maar het was alles waard. Ik krijg er zo veel voor terug
![]()
VuurVleugels schreef:Raineri schreef:Verder vonden ze het aspect een vaste relatie belangrijk.
Als in, ze willen het doen omdat je een vaste relatie hebt? *ziet als single zijnde de hoop alweer vervliegen*
Wel heel fijn voor je dat het is gelukt!!
c_alsemgeest schreef:Mijn man werd ook gevraagd naar wat hij wilde... bij 1 gesprek moest hij er ook bij zijn.
Zijn antwoord was "ten eerste wil ik zeggen dat ik het absurd vind dat ik mijn mening moet geven. Het is haar lichaam, haar besluit. Als zij morgen naar de plastisch chirurg gaat en haar hele gezicht laat verbouwen waar ik naar moet kijken heeft ze ook mijn toestemming niet nodig. Maar het antwoord op uw vraag, ik heb niks met kinderen dus ik zou zelf ook heel erg blij zijn als er nou eindelijk eens een akkoord komt."
c_alsemgeest schreef:Mijn man werd ook gevraagd naar wat hij wilde... bij 1 gesprek moest hij er ook bij zijn.
Zijn antwoord was "ten eerste wil ik zeggen dat ik het absurd vind dat ik mijn mening moet geven. Het is haar lichaam, haar besluit. Als zij morgen naar de plastisch chirurg gaat en haar hele gezicht laat verbouwen waar ik naar moet kijken heeft ze ook mijn toestemming niet nodig. Maar het antwoord op uw vraag, ik heb niks met kinderen dus ik zou zelf ook heel erg blij zijn als er nou eindelijk eens een akkoord komt."