Matheno schreef:Ik las de voorkant van het kaartje in mijn hoofd zoals dat liedje van ehh.. de spicegirls ofzo denk ik
Ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Zo, ik was ook weer terug van mijn werktripje naar het Engelse Countryside. Leuk, want ik was al wel eens in London geweest maar dit gaf meer beeld van het echte Engelse platteland met al die haagjes als afrasetering van weides. In mijn fantasie zag ik al een jacht voor me met tig beagles eraan voorafgaand over die haagjes springen![]()
Santapost, leuk!!
Hier kijk ik graag met vriendje netflix, momenteel orange is the new black. Fantasy/ horror dingen zijn niks voor mij om te kijken. Nederlandse films en series vind ik wel vaak erg leuk om te kijken
En daarbij eet ik dan toch graag iets van chips of borrelnootjes ofzo. Alhoewel dat beter is van niet
Citaat:Weekvraag week 46
Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?
Charaz schreef:Ik werd erop geattendeerd dat ik de weekvraag van vorige week nog niet had beantwoord over de kerstversiering.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen idee en interesseert het me ook even heel weinig, mijn vader in februari dit jaar de diagnose longkanker gekregen en afgelopen week hebben we weer slecht nieuws gekregen en hij gaat hard achteruit.
mriek1990 schreef:Geurkaarsen van Chupa Chups?
Ruiken die net zo zoet als ik denk dat ze doen?
Nala schreef:
Citaat:Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?
Citaat:Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?
mriek1990 schreef:Ooh bijna dat iedereen langzaam het pakket gaat krijgen.![]()
Echt zin in!
Ben blij dat ik me heb opgegeven dit jaar.