Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:11

Matheno schreef:
Ik las de voorkant van het kaartje in mijn hoofd zoals dat liedje van ehh.. de spicegirls ofzo denk ik _O-

Ik ook :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:19

En de dieren foto's! :D

Ik heb een kat, Muis. Zie ook onderschrift voor meer foto's. Maar dit is ze vandaag <3
Ik heb haar op straat gevonden en via het asiel geadopteerd. Ze schatten dat ze nu een jaar of 6/7 is.

Afbeelding

Afbeelding

Dan hebben we als gezin ook nog een kat. Officieel dus van mijn ouders. (Ik woon nog thuis) Ze heet Loesje en is al een senior <3 ze is nu 11.

Afbeelding

Ik heb twee aquaria. Een grote en een kleine. In de grote zit nog een Ramirezi vrouwtje. Veel garnalen, drie slakken en een baby slak <3
Een groepje Corydoras, nog een verdwaalde otocinclus en een borstelneus (een grote algeneter)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op mijn slaapkamer heb ik een kleine bak staan waar een Betta man in woont. Ook daar zitten garnalen in en een kleiner soort Corydoras.
Hij is wel echt mijn trots en heet Buddy :D ik heb hem vorig jaar op Vivarium gekocht wat vorig weekend precies een jaar geleden was.

Afbeelding

Verder heb ik dus sinds september een nieuwe verzorg pony. Ze is niet van mij dus ik ben voorzichtig in wat ik wel niet deel. Ik rijd met haar eigenlijk altijd buiten, in de polder. Maar het is daar ontzettend mooi!
Vanmorgen was dit ons uitzicht <3

Afbeelding

Ik heb vanmorgen eerst crossfit gedaan en toen dus paard gereden. Mijn benen nu al.. au.. :')

Ik zal straks mijn potjes op meten die ik nu heb. Maar dat zijn van die saaie bruine...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:46

SSS-vragen

Keizerinnnn: Welke verse thee van Van Bruggen is favoriet?

Tanya: welke snacks vind je lekker?

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 17:58

Weekvraag; op dit moment kijk ik station 19 & greys anatomy met een chipje erbij :D

Vandaag intratuin Duiven, viel ze gelukkig mee met de drukte

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:09

Bienotje schreef:
Zo, ik was ook weer terug van mijn werktripje naar het Engelse Countryside. Leuk, want ik was al wel eens in London geweest maar dit gaf meer beeld van het echte Engelse platteland met al die haagjes als afrasetering van weides. In mijn fantasie zag ik al een jacht voor me met tig beagles eraan voorafgaand over die haagjes springen :))

Santapost, leuk!!

Hier kijk ik graag met vriendje netflix, momenteel orange is the new black. Fantasy/ horror dingen zijn niks voor mij om te kijken. Nederlandse films en series vind ik wel vaak erg leuk om te kijken :-)

En daarbij eet ik dan toch graag iets van chips of borrelnootjes ofzo. Alhoewel dat beter is van niet :')

Ik zou heel graag eens een echte cheese-roll meemaken in Engeland :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:17

Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Ik kijk niet echt naar films... die duren me te lang, en daar heb ik geen geduld voor... of ik val er juist bij in slaap :o

Qua series... Ronja de Roversdochter (Netflix), Sweet Tooth (Netflix, al vond ik het 2e seizoen niet zo leuk als het eerste), New Amsterdam (Netflix, maar ik kijk meer omdat ik 1x heb gekeken en mijn man zat naast me... nu volgt hij het, en ik kijk mee.. vind het niet zo leuk meer)..

We hebben ook De Ring gevolgd.... dat vond ik dan wel weer een leuke serie (helemáál niet omdat Minne Koole erin speelt hoor O:) )

Qua tv-programma's kijk ik wel een paar dingen die ik echt leuk vind: The Masked Singer, DNA-singers, Jachtseizoen, Beste Kijkers, Code van Coppens, How the universe works, The Big Bang Theorie, Two and a half men, Big Brother, Expedition Big Foot (yep.. ik weet het... dat is staged), 90 day fiancé (alle varianten ervan... Pillow Talk vind ik het leukst, als oud-deelnemers commentaar geven :)) ),

Ik probeer altijd zonder snacks te kijken, maar als ik een momen van zwakte heb, dan eet ik meestal chocola (liefst wit, maar melk is ook goed) of chips (naturel, of paprika... van Croky.. die vind ik het lekkerst, en die is ook nog eens vegan).. maar heel af en toe pak ik een gezonde snack: een stuk fruit... banaan, pruim, soms peer, soms mandarijn... en heel soms zelfs een appel :)

mariekeoo

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:29

Weekvraag week 48

Uhm ik krijg nederlands talige misdaad, Flikken gent, maastricht etc etc. Vaak staan daar geen snacks bij, omdat ik anders niet kan stoppen. Maar als dat er wel was dan liefst iets met chocolade :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:47

De diameter van de pot die ik nu heb voor mijn cactussen is 12cm. Hoogte is 11 cm.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:57

Sorry santa, ik ben wat inactief geweest de laatste weken. Ik heb nu iedere week minimaal één gelegenheid waarvoor ik cadeaus moet regelen (verjaardagen van vriendlief, twee schoonzussen, vader en jongste nichtje en dan ook nog een housewarming en sinterklaas en kerst) dus ik kwam bijna niet meer aan Bokt toe tussen al het shoppen en de festiviteiten door.

Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Momenteel kom ik eigenlijk tijd tekort voor al mijn hobby's. Vooral daglicht bij de paarden mis ik heel erg. Ik zou paardlief sowieso wel iets vaker dan 2 a 3 keer per week willen rijden en we hebben een tweede paard staan dat eigenlijk ook wel wat vaker aan het werk mag nu haar bijrijder gestopt is.

Ik had beter een hele rijke man kunnen vinden en ongeveer 3 ochtenden in de week gaan werken, maar dat zit er helaas niet in.

Ik weet niet of het echt als hobby telt, maar ik zou heel graag weer een hond hebben. Ik haalde er altijd veel plezier uit om met de teckel van mijn moeder bezig te zijn en had een hele wensenlijst aan cursussen bij de hondenschool die ik wel met hem zou willen doen.

Naast tijd vraagt dat overigens ook wel om een nieuw huis, een actievere hond in een gehorig appartement op 4 hoog lijkt me niet het beste idee.

Weekvraag week 48

Films kijk ik eigenlijk niet zo veel, alleen af en toe zo'n slappe romantische (kerst)film.
Qua series/tv programma zijn een paar van mijn favorieten Bridgerton, Emily in Paris, Sex Education, B&B Vol Liefde. En ik kijk ook wel graag wat drama/crime achtige ministeries op Netflix.

Met vriendlief samen kijken we vaak gewoon tv. Favorieten zijn alles van Ewout, Kopen zonder Kijken, Tussen Kunst en Kitch, Bed & Breakfast, Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw.

De bijbehorende snack is meestal chips, soms popcorn. Heb een tijdje terug ook het zelf popcorn maken (her)ontdekt, dat is ook altijd wel erg lekker.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:07

Ik ben ook nog begonnen met de nieuwe medisch centrum west, maar vind het nog niet echt leuk. Ik vond 'the good doctor' wel heel goed en ook 'New Amsterdam'.
Op TV volg ik via uitzending gemist 'het perfecte plaatje'.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:53

Oh ja… Het Perfecte Plaatje…. Kijk ik ook :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 22:59

Ik ben gek op series! En romcoms O:)

Ik vind te veel leuk.
Greys anatomy, Emily in Paris, Bridgerton, virgin river, films als love actually, ps I love you, 27 dresses, Harry Potter, twilight. En ik kan dat dan ook gerust vaker dan een keer kijken :D

En favo snack er bij jeetje.
Veel haha. Van chips tot popcorn tot chocolade of ijs Y)(^)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:34

Ik ben ook even niet zo actief, de hele week al ziekjes maar gewoon gedaan wat ik moest doen, maar vandaag is het lampje echt even uit.

De weekvraag: ik kijk amper tv. Net de Harry Potter films gekeken op de zondagen, James Bond vind ik nu wel weer leuk om te zien, maar er is weinig waar ik echt de tv voor aanzet. Dat is ook omdat ik genoeg andere dingen te doen heb. Qua films vond ik bijvoorbeeld pirates of the caribbean erg leuk, en Sherlock Holmes. Series volg ik niet, ja Boer zoekt vrouw als dat er op is. Clarksons farm vind ik erg leuk dus dat kijken we wel.

Favoriete snack is paprika chips voor bij de tv!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 06:01

Oeps, blijkbaar was ik te inactief, want ik kreeg een pb-tje. Sorry Santa.
Momenteel gaat het lichamelijk niet zo heel goed en ik wil vanalles, maar vergeet momenteel heel veel.
Maar ik ga even bij lezen/reageren.

Citaat:
Weekvraag week 46
Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?

Pfoe, dat is heel erg afhankelijk van mijn lichamelijke gezondheid.
Maar dingen waar ik echt blij van word of me aan kan opladen:
* Goed boek lezen
* Goede serie kijken
* Uren met de honden wandelen (dat gaat momenteel niet, meestal is het max 30 minuten. Ook mede door de leeftijd van Ginger, maar vooral door de pijn.
* Naar hondenshows
* naar ringtraining met Ginger
* Koken/bakken
* Dobberen in de hottub. Als we een bad hadden gehad, vermoed ik dat ik er wel minstens 3x per week in zou zitten, met een hottub is dat vrij prijzig. Dus als we die opstoken, dan ga ik er meestal wel meerdere dagen achter elkaar in.
* Dagje sauna, al doe ik dat wel het liefst samen met mijn vriend, of moeder en zusje.

Charaz schreef:
Ik werd erop geattendeerd dat ik de weekvraag van vorige week nog niet had beantwoord over de kerstversiering.

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen idee en interesseert het me ook even heel weinig, mijn vader in februari dit jaar de diagnose longkanker gekregen en afgelopen week hebben we weer slecht nieuws gekregen en hij gaat hard achteruit.

Hele dikke knuffel meid :knuffel:

mriek1990 schreef:
Geurkaarsen van Chupa Chups?
Ruiken die net zo zoet als ik denk dat ze doen?
:=

Uhm, ja... Heb er eentje in de (zelfgemaakte) advent kalender van mijn vriend gedaan.

Nala schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

De auto is er hier in ieder geval weer klaar voor :D :D {:)

Hier word ik nou echt blij van <3
Het liefst zou ik ook zo rondrijden met mijn hondjes achterin :') :j

Citaat:
Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

De moestuin, maar ik ben bang dat door mijn gezondheid die volgend jaar er niet is. Of dat wil zeggen, dat we volgend jaar alleen bloemen en evt. pompoenen plaatsen.
Het lukt mij echt niet om het onderhoud te doen.
Verder zou ik meer willen doen met zingen.
Vroeger zangles gehad, maar dat was erg prijzig en aangezien ik er verder niks mee deed, toch maar mee gestopt.

Oh en we hebben deze zomer op de camping kennis gemaakt met Suppen, dat zou ik wel vaker willen doen.

Overigens heeft het bij mij niks met tijd te maken. Ik heb eigenlijk tijd in overvloed. Maar er zit maar weinig tijd bij, dat ik pijnvrij genoeg ben om ook echt bepaalde activiteiten uit te voeren.

Citaat:
Weekvraag week 48

Momenteel kijk ik graag kerstfilms, van die zoetsappige die altijd goed aflopen.

Normaal gesproken ben ik meer van de tranentrekkers, waargebeurde verhalen, historische romans, murdercases, documentaires.

Ik houd niet echt van Comedie met lachsalvo's, thriller, horror, actie.

We hebben wel wat vaste tv progamma's die we graag (terug) kijken:
Hunted
Jachtseizoen
BZV
B&B vol liefde
Expeditie Robinson
Zeeman confronteert
Bureau Maastricht

En met periodes kijk ik graag naar zangprogramma's en hersenloze tv zoals MAFS, Temptation Island, etc.

En de favoriete snack erbij: chipjes, nootjes ( van de markt), chocolade, ijs.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:42

Volgens de postapp komt vandaag eindelijk het laatste bestelde kadootje binnen. Nog 1 ding kopen, ook vandaag en dan inpakken *\o/* Hints zijn al klaar!! Dus ik zit helenaal op schema {:)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 09:42

Ooh bijna dat iedereen langzaam het pakket gaat krijgen. <3
Echt zin in!
Ben blij dat ik me heb opgegeven dit jaar. :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-24 09:52

mriek1990 schreef:
Ooh bijna dat iedereen langzaam het pakket gaat krijgen. <3
Echt zin in!
Ben blij dat ik me heb opgegeven dit jaar. :D

Leuk om te zien dat je er zin in hebt! *\o/*

Weekvraag week 48

Ik ben best divers kwa serie's en films. Ik hou wel van een goede horrorfilm en ook van fantasy. Zo heb ik Harry Potter echt al heel vaak gezien. Lord of the Rings heb ik ook al een aantal keer gezien en natuurlijk ook The Hobbit. Serie's kijk ik wel wat minder. Laatst heb ik Revenge nog een keer helemaal gekeken. Die vond ik tof en nu wacht ik eigenlijk weer op een nieuw seizoen van From. Als ik makkelijke tv wil kijk ik altijd Below Deck. Lekker simpele tv.

Eerst at ik daar wel eens een chippie bij maar ik kan tegenwoordig oude kaas heel erg waarderen. Een borrelplankje vind ik al helemaal lekker. Maar als ik dit iedere keer moet maken als ik iets kijk word ik wel tonnetje rond.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 11:33

Ik ben compleet, ik ga inpakken vandaag of morgen. *\%/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 12:07

nevica schreef:
Ik ben compleet, ik ga inpakken vandaag of morgen. *\%/*

Inpakken doe ik pas echt als ik het ga versturen. Doe ook mee met SSDE en anders komt alles door elkaar. Krijgen de personen de verkeerde cadeau's. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 12:24

Ik heb de doos al dus alles gaat meteen daarin. :D Voor de familie enzo ligt het in een kast

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 12:50

Echt inpakken wacht ik ook nog even mee. Het huis is hier zowat ontploft :oo Leuk joh, de badkamer verbouwen en dat zelf doen. Overal staan spullen en om over het stof nog maar niet te spreken. Dus lootje, als jouw pakket heel erg stoffig is weet je gelijk wie jouw Santa is _O-

Voor de weekvraag: Wij kijken bijna alles maar eigenlijk nooit gewone tv, dat zet ik vnl aan om het nieuws te volgen en, als ik eraan denk, nu Snowmagazine.
Als ik dan een favoriet genre daarin moet kiezen dan is het toch wel Sci-Fi en Fantasy wat is het allermeest trekt. Star wars, Star Trek, en bijna alle Sci-Fi / Fantasy series & films wel die er op de meeste kanalen te vinden zijn.
Favo snack is stiekem toch eigenlijk wel een bakje Naturel ribbel chips van de Jumbo, evt met een dipje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:42

Hint van Noisy, een bak stof in het pakket. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:46

I've got a jar of diiiirt.. :))

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 14:04

Hahahah ik dacht het zelfde roosch :j
Elke keer als ik iets van zand of stof langs zien komen is dat het eerste wat ik denk.

Ik heb het pakket ook bijna klaar wil nog 1 ding erin doen die hopelijk snel komt en dan is het klaar <3

Ik heb tot nu toe echt genoten van alle reacties en kaartjes echt super leuke groep zo

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 16:07

Super leuk die santa post hier boven ook!

Mijn pakket is ook compleet. Nog paar dingetjes inpakken en dan nog even beslissen of ik het bij de huidige hint(s) laat of dat ik nog wat toe ga voegen.