Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 09:42

Zo dan Banjer, ik doe het je niet na ! :o Knap hoor!

Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

Waar ik meer tijd aan zou willen besteden : Het lekker creatief bezig zijn, diamond painten, lekker lezen, postcrossing kaarten schrijven, een beetje bloemschikken aka bakjes maken voor op tafel, ik vind het heeeeeerlijk. De donkere dagen zijn er steeds meer dus ik wil echt in de avonden dit weer wat meer gaan doen.

Wat ik altijd nog eens uit zou willen proberen : Zelf kaarsen maken <3 Ik ben gek op kaarsen branden en ze zelf maken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.
Verder wil ik altijd nog eens zo'n floatbad (of hoe noemen ze het) proberen, bij een spa ofzo. Zo'n bad waar je hele lichaam zen wordt. Lijkt me echt heerlijk om te mogen ervaren :j

Maar goed, iets met tijd tekort, wat heel veel mensen hier hebben lees ik al wel :o

Momo94

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 10:48

Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?
Oeh! Fotografie, diamond painting en mennen. Daar zou ik graag meer vrije tijd aan willen besteden, maar aangezien ik vanwege een eigen zaak, 6 dagen in de week werk. Lukt dat niet zo goed.

Ik zou graag nog eens schilderen op nummer willen uitproberen en dan die diy van die miniatuur dingen in elkaar willen zetten. Zoals die huisjes etc. Alleen iets met tijd te kort. :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 10:59

Weekvraag: Ik zou wel weer willen gaan paardrijden! Dus als iemand 3en goede manege in Groningen kent... ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 11:08

Neonlight schreef:
Roosch schreef:
Oh ik heb geen antwoord op de weekvraag. :+ dat gebeurt me ook niet vaak.

Wauw, is het ons dan toch een keer gelukt om Roosch de mond te snoeren? _O- *\o/* :')

Dat is een spot on opmerking voor iemand die me niet IRL kent. :D :D <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 12:02

Ik zou graag meer tijd hebben om te lezen.
En wat ik ooit nog hoop te leren: saxofoon spelen! Of doedelzak haha. Maar ik wil ook Jiddisch leren :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 12:31

Als ik dan een hobby mag kiezen die ik nog helemaal niet heb en graag zou willen; gitaar spelen. Maar ooit aan begonnen en had de discipline niet om door te zetten of het te leren. Dus gaat nooit gebeuren maar ik zou zo graag wat muzikaler zijn en goed gitaar kunnen spelen.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 13:51

tja ik heb tijd genoeg , maar mijn lijf / energie doet niet meer zo best mee, maar ik geniet van het fotograferen van paarden, dus de paarden van cheytjeh zijn af en toe de pineut, ik zou heel graag wat meer tijd op het paard orbrengen, gaat de afgelopen weken gelukkig weer wat beter, maar ik ben nog snel uit balans als er iets extra van het moet lijstje bijkomt,, is het eerste wat niet meer lukt paardrijden. Nu staat iig 2 x per week rijden in de agenda zodat er niet iets anders gepland kan worden

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:32

Waar ik meer tijd voor zou willen... mennen, maar dat komt wel, hopelijk is volgend jaar alle verdriet en ellende voorbij.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:44

Afgelopen jaar heb ik rolschaatsen gekocht.
Dit doe ik te weinig.
Een paar trucjes leren lijkt mij ook leuk.

Weer beginnen met paardrijden denk ik ook steeds vaker overna.

Suppen een paar keer gedaan was ook erg leuk.
De lessen zijn helaas best prijzig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:46

Linnie050 schreef:
Afgelopen jaar heb ik rolschaatsen gekocht.
Dit doe ik te weinig.
Een paar trucjes leren lijkt mij ook leuk.

Weer beginnen met paardrijden denk ik ook steeds vaker overna.

Suppen een paar keer gedaan was ook erg leuk.
De lessen zijn helaas best prijzig.

Als je bereid bent een stukje te reizen richting Utrecht kan ik je met een hele leuke gozer in contact brengen die een leuke rollerskatenetwerk heeft. Voor mij te ver, en ik heb niet direct ambities ervoor, maar superleuk hoe ze dat doen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 14:53

Weekvraag week 47

Ik wil nog eens een marathon lopen, een echte officiele, geen wandelmarathon, maar een hardloopevenement. Ben een langzame loper, en velen vinden daarom dat je het maar niet moet doen, maar ik word meer en meer gesterkt om het op vrij korte termijn gewoon ergens te proberen. Heb alleen een evenement nodig met ruime of geen tijdslimiet.

Verder zou ik gewoon meer vrije tijd willen hebben, maar ja, er moet ook gewerkt worden. Dus meer tijd vinden lukt niet.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 16:00

Weekvraag 47,

Ik zou meer willen lezen, het ontspant mij enorm maar kies toch de telefoon of slaap := sowieso slaap ik graag :') .

Paardrijden ontspant natuurlijk en merk wat hierboven al gezegd is, ik plan mijn weekenden telkens bomvol met vanalles terwijl ik ook wel graag met de hond naar het bos ga. Ik zou ergens wel 36 uur willen werken met elke week een middag vrij of om week een dag vrij, iets om over na te denken.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 16:14

Weekvraag: ik zou graag meer tijd aan de paarden besteden, of aan lekker knutselen enzo. Beetje de me-time uit de vorige vraag ook.
En ik zou graag gitaar leren spelen, zag al dat ik niet de enige ben.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 17:40

weekvraag: als ik meer tijd over zou hebben zou ik graag doordeweeks ook mn paarden lekker overdag willen doen zodat ik ook een keer me time kan nemen en dan in de avond thuis een keer op de bank kan neerploffen en even niet meer weg te moeten. ( Verlangt daar nu heel erg naar met deze kou en al het nat )

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 18:02

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:41

Citaat:
Weekvraag week 47

Moeilijke vraag weer. :o Wat ik ooit zou willen uitproberen geen idee. Meer tijd zou ik heel graag aan paarden besteden, helaas woon ik daar verkeerd voor want de enige paarden die je hier kunt zien zijn op de tv. :+ Nee maar daar baal ik wel heel erg van sinds ik hier woon, helaas.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 19:58

De weekvraag: al mijn hobby’s. Ik doe veel maar half, uit tijdgebrek.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:09

De weekvraag:

Ik vind het ontzettend leuk om creatief bezig te zijn, heb er alleen de tijd niet voor om nieuwe dingen op mijn gemak uit te vinden. Ik haak wel maar zou dit ook meer willen doen, die tijd is veel minder geworden sinds de geboorte van mijn zoontje :+

Ik vind fotograferen en wandelen met de hond ook heerlijk, ook daar zou ik meer tijd voor willen hebben :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:43

Toffe actiefoto's Banjer!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:44

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:50

Ik zit ook in het noorden maar ben aan het uitzieken dus hoefde gelukkig nergens heen. Kon mooi uit het raam staren en naar de katten kijken die van binnenuit de sneeuwvlokjes proberen te vangen. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:50

Rondom Alkmaar ook chaos, ik was net voor de ergste drukte erlangs. Mijn collega staat er nog steeds in, al bijna 4u. 8)7

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:52

_AB_ schreef:
Hoe is het weer in de rest van NL?
Hier in t Hoge Noorden is het chaos

https://sikkom.nl/actueel/Chaos-in-en-r ... 86552.html

Mn man heeft er 3 uur over gedaan om van Beilen via Groningen naar huis te komen... normaal een uurtje... Het laatste pad naar mijn werk (het 'Cruiseschip') was heel glad vanochtend... zag meerdere mensen bijna op hun giecheltje gaan... gelukkig zijn de treinen wel blijven rijden...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 20:57

SSS-vragen

• Robbie88: heeft je hondje allergieën? En houdt je zoontje nog steeds van Lego?
  • capopjekop: in welke taal lees je het liefste leest, en houd je van smut (erotische scènes)? Heb je misschien een account ergens, waarop staat welke boeken je hebt gelezen?
  • Keizerinnnn: zou je nog een overzicht willen maken van de spelletjes die je hebt/wat je nog zou willen?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 21:31

Banjer schreef:
_AB_ schreef:
Hoe is het weer in de rest van NL?
Hier in t Hoge Noorden is het chaos

https://sikkom.nl/actueel/Chaos-in-en-r ... 86552.html

Mn man heeft er 3 uur over gedaan om van Beilen via Groningen naar huis te komen... normaal een uurtje... Het laatste pad naar mijn werk (het 'Cruiseschip') was heel glad vanochtend... zag meerdere mensen bijna op hun giecheltje gaan... gelukkig zijn de treinen wel blijven rijden...

Pfff, vreselijk!
Woon jij diep in de Provincie dan?
Hier ook meerder collega's die maar lopend naar huis zijn gegaan ( Oosterpark-Gravenburg en Oosterpark-Beijum)