Hoe lang gebruiken jullie ascalHoeveel doseer je bij een pony van 250 kiloDierenarts gaf bij een shet 2x per dag 1 zakjeEn u krijg ik advies 1 zakje per dag bij dus een grotere ponyHebben jullie afgebouwd of zo gestopt
Onali schreef:Bel. je. DA.Die verklaart het niet nader en ik vind de dosering tov de kilo's best een verschil waardoor ik ga twijfelen
powerhorse2 schreef:Onali schreef:Bel. je. DA.Die verklaart het niet nader en ik vind de dosering tov de kilo's best een verschil waardoor ik ga twijfelenDan vraag je om uitleg.Is toch niet zo moeilijk.Kunt u mij vertellen waarom pony X 2 zakjes per dag moet?
powerhorse2 schreef:Elisa2 schreef:Waar gebruik je het voor?Pijn en zwelling tegen te gaanVan wat?Ascal is namelijk ook een bloedverdunner.Dus wordt het voorgeschreven voor pijn of ook voor die bloedverdunnende eigenschap?
Toen mijn merrie Ascal kreeg ivm hoefbevangenheid kreeg ik van de DA een dosis en een behandelplan hoe lang ik het moest geven.Wij kennen je paard en de situatie niet, dus als het niet duidelijk is bel je de DA en vraag je net zolang tot het duidelijk is.