Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 23:18

Bloembollen ja top ook voor hier, onze zoon wil een boeren stalletje dus naast de eieren pompoenen uien en aardappels wil hij ook dolgraag bloemen verkopen en ik vind dat een top idee.
Dus vanaf volgend jaar willen we een bloemen tuin/bloemen zee maken in de voortuin met allerlei bloemen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 23:50

SSS Vragen!

Lous: Als je in het topic reageert, laat je meestal weten een bepaald cadeautje liever niet te willen.Dus ik zou graag willen weten waar je wel blij van wordt. Heb je een bad? En je geeft ergens aan kleuren op nummer voor volwassen wel leuk te vinden, maar later weer niet. Ik wil dus graag weten of je hier blij van zou worden of toch niet?

Noisy: Wat vind je van zelfgemaakte kerststukjes/decoratiestukken ?

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 05:21

Hier geen bad maar een lekkere badschuim of iets anders voor in de douche is welkom :D

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 07:45

Hier wel een bad maar ook ik zit er nooit in.... Badschuim en bruisballen die niet misstaan in de antiekshop, dus daar doe je geen plezier mee :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 08:45

Ik heb wel eens bruisballen gekregen, van die goedkope van de Action, maar die dingen vielen droog uit de verpakking al als poeder uit elkaar, dus dat was niet zo’n succes :+
Ik zit ongeveer een keer per jaar in bad haha, niet heel vaak in ieder geval.

O ja, bloembollen voor snijbloemen zijn ook welkom. Wel liefst onbespoten/bio. Gewone bloembollen staan stijf van het gif dus daar ben ik niet zo’n voorstander van.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 09:10

Wat voor lekkers zou je super leuk en lekker vinden als deze in je pakket zit?? <<)

Bij mij toch wel witte chocolade, noten (ongezout)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 09:16

Ik hou enorm van borrelen, dus dingetjes zoals droge worst, kaas, zoutjes, nootjes, dips maak je mij (en mijn vriend ook :')) onwijs blij mee :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 09:26

Hier minder van de kazen maar worst etc. kunnen we zeker van genieten :j

Kleine maar is wel dat mijn man een koemelk allergie heeft. Producten met Sojalectine kan hij wel eten :j

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 09:48

Oooh ik heb zulke leuke kadootjes gekocht dat ik ze eigenlijk zelf wil houden _O-

Ik denk dat ik maar terug ga naar de winkel om voor mijzelf te shoppen :+

Overigens, de doos die ik had om te verzenden is inmiddels al te klein geworden. Ik verzamel steeds meer voor het pakket :=
Laatst bijgewerkt door josewoos op 22-10-24 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 09:49

Ik heb de laatste jaren in mijn voortuin alleen maar groentes, dus geen bloemen e.d. Daarom zijn bloembollen dus niet zo handig.
Maar een makkelijk te kweken zakje zaden met een lekkere groente is welkom hoor. Voor sla heb ik nog wel zaad genoeg. Dit jaar had ik veel tomaten, dus dat wordt volgend jaar lastig i.v.m. aardappelziekte. Maar boontjes heb ik bijvoorbeeld nog niet geprobeerd, dat zou misschien wel leuk zijn of doperwten.
Voor kolen zou ik ook nog een jaar moeten wachten i.v.m. knolvoet, hoewel ik nog ongeveer 1 vierkante meter heb waar ze nog niet gestaan hebben, maar ergens zou ik wel bloemkool willen proberen te kweken. Met het kopen van plantjes is dat wel gelukt, maar vanaf zaad lijkt me ook wel leuk.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:18

Snacks,
Ik lust echt vrijwel alles :=
De chili crackers zijn wel echt top en ik hou van pecannoten gezout gebrand naturel allemaal goed, verder ben ik echt een kaasje worstje augurkje type :j

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:19

Ik ben ook dol op planten.. bloemen, groenten, fruit, binnen en buiten. Het is hier allemaal heel welkom.
Ik ben het hele jaar door met de plantjes bezig

Ik heb niet voor niets een verbod op alleen naar het tuincentrum gaan gekregen

Qua snacks.. ben niet zo'n snacker. Ja worsten en kaasjes ben ik wel dol op. En chocolade..
Wacht.. ik ben dus wel een snacker }:0

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:20

wij hebben wel een bad, maar deze is lek :( voor volgend jaar staat de badkamer verbouwen op de wishlist maar dan gaat het bad er wel uit, en komt er een grote inloopdouche het liefst met ingebouwd bankje. Ik heb NAH en haren wassen en ogen dicht gaat niet altijd mooi samen met mijn balans :)
hier ook al lekker aan het verzamelen..
groentetuin heb ik eerder wel geprobeerd, maar het werd uiteindelijk ellendig zielige stengeltjes en veel te veel sla en tomaat hahah. dus de moestijn is weer uit de tuin verwijderd, wel gek op mooie bloemen, vooral veel dahlia soorten in de tuin, en de tulpen in het voorjaar, de bolletjes liggen al weer klaar.
waarschijnlijk krijgen we begin november puppys , dus hou mijn post in de gaten, deze week gaan we een rontgen laten maken, hoe het op de echo leek zijn er 2 ukkies on the way,

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-24 10:26

Vandaag komen 2 kadootjes binnen. Ik ben zo benieuwd. *\o/* Ik had ook gaaf inpakpapier gezien maar het lukt maar niet om deze te krijgen, ik geef nog niet op haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:26

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Lous: Als je in het topic reageert, laat je meestal weten een bepaald cadeautje liever niet te willen.Dus ik zou graag willen weten waar je wel blij van wordt. Heb je een bad? En je geeft ergens aan kleuren op nummer voor volwassen wel leuk te vinden, maar later weer niet. Ik wil dus graag weten of je hier blij van zou worden of toch niet?

Noisy: Wat vind je van zelfgemaakte kerststukjes/decoratiestukken ?

Nou ik vind toch dat er ook aardig wat tops al gegeven zijn door mij hoor.
Kleuren op nummer voor volwassenen zou ik wel leuk vinden, maar dan zoals al eerder aangegeven de puzzelvariant. ;)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:33

Ik hou van zout en zuur! En van kaas en droge worst haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:00

Trouwens nog een top: capibara’s :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:00

Robbie, spannend, puppy's!

Bloembollen of zaden vind ik ook leuk. Meestal gaan we voor makkelijk en kopen we 1 jarige planten, maar vind het ook echt leuk om wat te planten. Vorig jaar hadden we gladiolen bollen, die werden ook zo mooi!

Snacks, ik houd van noten en chocolade. Maar probeer dat niet te vaak in huis te halen, want ik kan geen stukje nemen, alles moet in 1x op....
Niet te vaak doen dus haha

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:02

RanjaRietje schreef:
Wat voor lekkers zou je super leuk en lekker vinden als deze in je pakket zit?? <<)

Bij mij toch wel witte chocolade, noten (ongezout)

Witte chocolade, ovenzoutjes (niet de pittige varianten haha), (water) meloen snoep :'), fuet, echte pepernoten (https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... KxEALw_wcB), scrocchi's verschillende smaken. Hopelijk genoeg inspiratie zo :j .

Ik moet ook nog een doos scoren, goeie reden om iets voor mezelf te bestellen toch? Ik ga dit weekend naar Leiden en dan hoop ik weer verder te kunnen shoppen voor mijn lootje.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:02

Franse worst, en dan het liefst in hert of everzwijn. :9

Lous schreef:

Die mag je even uitleggen. := Om te eten? Ze smaken best goed namelijk. := Heb ze gegeten in de Pantanal. :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:10

hahaah ik denk dat je dat hier in nl niet gaat lukken :P

Lous schreef:

Die mag je even uitleggen. := Om te eten? Ze smaken best goed namelijk. := Heb ze gegeten in de Pantanal. :')[/quote]

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:39

Lous schreef:

Next level slang. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:47

Een capibara in t pakket :))

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:01

Lous schreef:

Daar moet je een beste doos voor hebben om te versturen

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:17

Weekvraag 42 voor schattige katten en chocola. Alleen dat laatste met mate please, want ik eet het binnen een week allemaal op. _O-

Mijn nieuwe tuin is eigenlijk al heel mooi, maar kan misschien wel wat maken in een bakje met voorjaarsbloeiers, dus bloembollen mogen.