Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 11:11

Weekvraag week 42
Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken?

Ligt eraan wie me wakker maakt... doorgaans mag je me altijd wakker maken voor witte chocomel, witte chocola, etc... en voor pasta al pesto van onze lokale Italiaan <3 en voor de niet eetbare dingen: als mijn honden/katten een knuffel willen... of als de honden naar buiten moeten, dan wil ik ook wel graag wakker gemaakt worden.. anders wordt het zo vies in bed :))

En mijn man mag me ook nog wel voor wat anders wakker maken }:)

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 12:19

Banjer schreef:
Weekvraag week 42

Ligt eraan wie me wakker maakt... doorgaans mag je me altijd wakker maken voor witte chocomel, witte chocola, etc... en voor pasta al pesto van onze lokale Italiaan <3 en voor de niet eetbare dingen: als mijn honden/katten een knuffel willen... of als de honden naar buiten moeten, dan wil ik ook wel graag wakker gemaakt worden.. anders wordt het zo vies in bed :))

En mijn man mag me ook nog wel voor wat anders wakker maken }:)

Ik wist niet van het bestaan van witte chocolademelk. Ik had het beter ook niet kunnen weten. Heb het meteen opgezocht en besteld want het klinkt echt fantastisch :')

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 13:03

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 42

Niet voor heel veel. ik slaap liever.. ja mijn man, die mag me voor vanalles wakker maken :P :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 13:39

Waar mag je me voor wakker maken... ik ben niet heel aardig en redelijk als je me wakker maakt 's nachts... tenzij het is om op vakantie te gaan dan lukt het wel. Of een mooi natuurverschijnsel zoals het noorderlicht, daar mag je me gerust voor wakker maken, dan kom ik mn bed wel uit.

Wil idd wel weer op zoek naar een leuk paard om te rijden, is nog wel even zoeken want ik ben zelf niet de kleinste (inmiddels 9 kilo lichter maar nog een flinke weg te gaan), dus moet wel een paard zijn die een beetje stevig in elkaar zit zeg maar.

Hier kom ik mijn bed voor uit :D
De 1e was 10 mei en de 2e 10 oktober

Afbeelding

Afbeelding

Saul

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:07

Wauw wat een prachtige fotos zeg!

Oke waar mag je mij voor wakker maken. Voor een beschuitje met Patrick stump en of Brendon Urie <3
Of voor een lekkere zelf gemaakte tiramisu.

Hier overigens nog een top, nooit gedacht dat dit ooit een top zou zijn vroeger gooide ik ze altijd weg oeps.
Maar servetjes, wij hebben tegenwoordig iedere vrijdag avond eters en dan zijn servetjes soms wel handig, zeker ook omdat zij ze zelf altijd gebruiken, ga ik maar mee in die traditie :P

En inmiddels ben ik door mijn voorraad (met de meest) foute servetjes heen :P

Nogmaals, alles zijn suggesties, geen verlanglijstje oid hoor lieve Santa.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 15:32

Saul schreef:
Wauw wat een prachtige fotos zeg!

Oke waar mag je mij voor wakker maken. Voor een beschuitje met Patrick stump en of Brendon Urie <3
Of voor een lekkere zelf gemaakte tiramisu.

Hier overigens nog een top, nooit gedacht dat dit ooit een top zou zijn vroeger gooide ik ze altijd weg oeps.
Maar servetjes, wij hebben tegenwoordig iedere vrijdag avond eters en dan zijn servetjes soms wel handig, zeker ook omdat zij ze zelf altijd gebruiken, ga ik maar mee in die traditie :P

En inmiddels ben ik door mijn voorraad (met de meest) foute servetjes heen :P

Nogmaals, alles zijn suggesties, geen verlanglijstje oid hoor lieve Santa.

Haha, zo heb ik ooit lachende-kakjes servetjes besteld.
Ik had voor vrienden die hun eerste kind verwachtten een "kakstoel" opgesnord (een tripptrapp houten eetstoel, maar in BE zeggen we voor de één of andere reden dus "kakstoel"), en die stoel met decoupagelijm mooi versierd met lachende kakjes :') Volgens mij heb ik er nog wel een paar, altijd lachen als die op tafel verschijnen :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 17:29

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 42

euhm, ik wilde eerst antwoorden helemaal niks, maar eigenlijk ben ik heel veel wakker en mag je dus gerust storen voor een leuk uitje, kadootjes, weekendjes weg spontane vakanties.. goed ik droom verder hahahah

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:53

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Jodym: Wat voor maat kleding hebben je kinderen?En is je dierenbestand uit eerdere topics nog steeds up to date?

Mijn zoontje heeft nu maat 110 en m’n dochter gaat naar 68. Ze past nu nog 62, maar groeit veels te snel :\
Ik heb; 2 tinkers, 2 poezen en 5 kippen 8-)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 19:58

Mij ‘s nachts wakker maken? NEEEEEEE
Ik word nu regelmatig wakker door onze baby, ik ben niet zo goed in opstaan en wakker worden :o

Edit; die man met opruimwoede wil ik ook :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 20:22

Ik wil best wakker gemaakt worden voor familie en of vrienden die mij nodig hebben of voor mijn dieren.

Daarnaast voor gezelligheid: uiteten/uitje met vriend of vriendinnen. Dagje erop uit met nichtjes/neefjes.

En natuuuuurlijk voor chocola, oude kaas, droge worst en een lekker stuk taart.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 20:29

SSS-organisatie bericht: vragen voor lootjes

Galja
Citaat:
Welke kleuren vind je mooi, welke geuren zijn je favorieten. En heb je nog creatieve hobby's die je doet of weleens zou willen proberen? Heb je allergiën of een gevoelige huis of iets dergelijks waar nog rekening mee gehouden moet worden? Zou je decoratiespullen voor in huis leuk vinden in je pakketje en heb je groene vingers?

Germie
Citaat:
Hoe heet je paard, en heb je wat meer info over haar?

miccamaaike
Citaat:
Doe je wel eens boodschappen bij de AH?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 20:38

miccamaaike schreef:
Waar mag je me voor wakker maken... ik ben niet heel aardig en redelijk als je me wakker maakt 's nachts... tenzij het is om op vakantie te gaan dan lukt het wel. Of een mooi natuurverschijnsel zoals het noorderlicht, daar mag je me gerust voor wakker maken, dan kom ik mn bed wel uit.

Wil idd wel weer op zoek naar een leuk paard om te rijden, is nog wel even zoeken want ik ben zelf niet de kleinste (inmiddels 9 kilo lichter maar nog een flinke weg te gaan), dus moet wel een paard zijn die een beetje stevig in elkaar zit zeg maar.

Hier kom ik mijn bed voor uit :D
De 1e was 10 mei en de 2e 10 oktober

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Op die dagen heb ik ook zulk soort foto’s gemaakt :D
En eergisteren deze bij ons achter op de Maasdijk

Afbeelding

Mij mag je wakker maken voor een malse rib-eye :~ :9

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 07:42

Citaat:
Weekvraag week 42

Ik val geloof ik in de herhaling, maar mij liever niet wakker maken, mijn slaap is wel echt heilig. Alleen als er wat ernstigs aan de hand is met m'n ouders, de paarden of de kat, of als het huis in brand staat

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:02

Voor de santa's is het wel jammer dat bijna iedereen de vraag zo letterlijk neemt :')

Mij mag je verder wakker maken voor wintersport of als ik vrij bent en het sneeuwt. Ben een klein kind af en toe :') daarom doe ik altijd graag mee met sss want pakjes uitpakken en de voorpret heerlijk! En de spanning of m'n lootje het pakket leuk gaat vinden

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 09:06

Mij mag je wakker maken voor een heerlijke vakantie! Of voor lekker malse spareribs. :9 of voor een lekkere vanille cupcake. :9 Of een lekkere pasta. :9 En nu stop ik want ik kan nog wel even doorgaan. :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:10

Ik vond het ook wel 'jammer' dat het zo letterlijk genomen werd. :')
Ik bedoel, we snappen toch allemaal wel waar deze vraag voor bedoelt is? Om er achter te komen waar jij echt gelukkig van wordt (iedereen begrijpt dat nachtrust belangrijk is, althans dat denk ik).

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:19

Citaat:
Weekvraag week 42

Voor een vakantie in een warm land.
En voor naturel ribbel chips :+ van de appie. Das de enige die zout genoeg is :o . Ben dol op zoutige snacks.

Ben wel blij dat iedereen zo rond strooit met ideeen voor hints. Misschien ga ik ze allemaal wel toepassen

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:26

Mij mag je wakker maken voor het noorderlicht <3 of een vroege wandeling voor een zonsopgang op een berg. Eigenlijk voor alles dat leuk of afwijkend is, zoals een dagje naar een leuke beurs ofzo, of een hele dag vol met geplande verrassingen :D (lekker vaag, I know haha)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:06

Citaat:
Weekvraag week 42

Sushi!!! <3 :knuffel:
En een mooie auto ook wel. Verder mij met rust laten _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 10:36

Ik heb de eerste kadootjes al binnen :D blij mee

Waar je me in de nacht wakker voor mag maken… een massage. :j en als mijn leven of dat van anderen in gevaar is.

Toevoeging: ja en voor het noorderlicht :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:01

Mij mag je wakker maken voor een avond vol gezelligheid met vrienden. Mario party of pictionary geweldig! En als daar dan sushi met zalm en roomkaas bij ligt ga ik daarna met een blij gevoel en gevulde buikje wel verder slapen!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 11:05

capopjekop schreef:
Voor de santa's is het wel jammer dat bijna iedereen de vraag zo letterlijk neemt :')

Of dat is juist een goede kado tip :Y)

Afbeelding

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:30

Oh ja, ik nam het ook heel letterlijk haha.

Euhm.. voor een goed boek, over de oorlog :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:37

8nnemiek schreef:
capopjekop schreef:

Of dat is juist een goede kado tip :Y)

[ Afbeelding ]

Zoiets. :)) in het Fries is er een gezegde: foar de kofje net eamelje.

Heel toepasselijk bij mij vaak. :')

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 12:39

Mij mag je eigenlijk best voor heel veel wakker maken. Noorderlicht inderdaad, een knuffel, chocola, wijn, vakantie. Al hoef je me voor dat laatste eigenlijk niet wakker te maken, als ik midden in de nacht richting Schiphol moet val ik toch niet in slaap… :+