Hier ook een Kobo (Aura H2O), lees dus veel e-books, maar ook gewoon van papier

Ben geen TV kijker, pak dan liever een boek! Maar doe ook mee met de seizoens boeken SS, dus boek in mijn pakket hoeft niet persé.... Wil je meer weten over wat ik lees en zoals heb gekregen in mijn boeken pakketen de afgelopen tijd zoek dan even dat topic op, maar dat heet mijn Santa vast al gevonden!
En tja, ik heb ook nog zo veel vragen voor mijn lootje, of misschien leuk voor het algemeen... Jullie zijn vast allemaal dol op kerst

Ik in elk geval wel, het huis en de tuin moeten er aan geloven, veel lampjes buiten en binnen een enorme echte boom. Om precies te zijn past er een boom van 4mtr in huis, we hebben een vast adresje waar we een verse boom uit het veld kunnen halen, we kiezen er 1 die wel rond de 4mtr moet zijn maar vergissen ons meestal een beetje en moeten hem dan nog iets inkorten.... De boom gaat in de paardentrailer, want tja dat past echt niet in de auto. En dan de versiering... De basis zijn rode en gouden ballen, maar we kopen al jaren tijdens vakanties "dingetjes" die in de boom kunnen. Het is daardoor inmiddels een ratjetoe aan herinneringen.
Dus hoe beleef jij kerst?