Mijn naam is Morgane, en ik heb een 16 jarige mérens pony Nala en een 2 jarige duitse herder Ax. Ik woon samen met mijn verloofde in Zuid-Limburg.

We hebben sinds oktober vorig jaar een eigen huis, en zijn nog steeds bezig het ons eigen te maken. We gaan deze week beginnen aan de verbouwing van de badkamer en houden van een heel “natuurlijke” stijl, veel hout, western, rustiek.
We gaan graag op vakantie, vooral naar gebieden met “puntige” bergjes haha. We waren dit jaar in Schotland en daar waren de afgeronde bergjes toch een beetje jammer

Op paarden gebied ga ik graag mennen met mijn pony in de schinveldse bossen. Ook dit jaar zullen we weer in kerst stijl onderweg zijn

Ik ben in het algemeen gek op kerst, ook te zien aan mijn auto vanaf midden november

Ik ben over het algemeen gek op mijn auto, dus alles over (dit model) suzuki jimny is een top! We gaan ook graag greenlanen (dus over minder goed begaanbare wegen) met hem, ookal is het maar een 2 wheel drive.

Ondertussen al een stuk meer opgebouwd dan op bovenstaande foto:

Pony mag helaas geen/weinig suikers, dus snoepjes voor haar zijn zonde voor het pakket. De hond doet mee aan de dog secret santa dus die zal ook genoeg verwend worden! Haha.
Sinds een aantal maanden ben ik veel met mijn eigen gezondheid bezig, loop iedere werkdag 10.000 stappen op mijn loopband en ga 3 keer per week naar de sportschool. Het ligt ver buiten budget, maar een leuke set sportkleding in maat s zou zeker mogen

Als inspiratie voor eventuele cadeautjes (maar voel je niet verplicht!) zou ik op kunnen noemen:
-haar accessoires in western stijl
-geurkaarsen met appel/kaneel of andere winterse geur
-navullingen voor de ambi pur 3volution in een winterse geur
-fluffy deken / leuke kussentjes voor op de bank in western stijl
-iets eet/drinkbaars in het pakket zou ik ook leuk vinden, maar graag wel vegan

Ik heb absoluut geen probleem met tweedehands en/of zelfgemaakt