Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:58

Hi santa! Ik kreeg de stille hint dat ik me nog niet voorgesteld had, sorry!

Mijn naam is Morgane, en ik heb een 16 jarige mérens pony Nala en een 2 jarige duitse herder Ax. Ik woon samen met mijn verloofde in Zuid-Limburg.

Afbeelding

We hebben sinds oktober vorig jaar een eigen huis, en zijn nog steeds bezig het ons eigen te maken. We gaan deze week beginnen aan de verbouwing van de badkamer en houden van een heel “natuurlijke” stijl, veel hout, western, rustiek.

We gaan graag op vakantie, vooral naar gebieden met “puntige” bergjes haha. We waren dit jaar in Schotland en daar waren de afgeronde bergjes toch een beetje jammer _O- We vonden bijvoorbeeld Oostenrijk absoluut geweldig, en zelf ben ik gek op IJsland.

Op paarden gebied ga ik graag mennen met mijn pony in de schinveldse bossen. Ook dit jaar zullen we weer in kerst stijl onderweg zijn {:)

Afbeelding

Ik ben in het algemeen gek op kerst, ook te zien aan mijn auto vanaf midden november _O-
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben over het algemeen gek op mijn auto, dus alles over (dit model) suzuki jimny is een top! We gaan ook graag greenlanen (dus over minder goed begaanbare wegen) met hem, ookal is het maar een 2 wheel drive.

Afbeelding

Ondertussen al een stuk meer opgebouwd dan op bovenstaande foto:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pony mag helaas geen/weinig suikers, dus snoepjes voor haar zijn zonde voor het pakket. De hond doet mee aan de dog secret santa dus die zal ook genoeg verwend worden! Haha.

Sinds een aantal maanden ben ik veel met mijn eigen gezondheid bezig, loop iedere werkdag 10.000 stappen op mijn loopband en ga 3 keer per week naar de sportschool. Het ligt ver buiten budget, maar een leuke set sportkleding in maat s zou zeker mogen :D

Als inspiratie voor eventuele cadeautjes (maar voel je niet verplicht!) zou ik op kunnen noemen:
-haar accessoires in western stijl
-geurkaarsen met appel/kaneel of andere winterse geur
-navullingen voor de ambi pur 3volution in een winterse geur
-fluffy deken / leuke kussentjes voor op de bank in western stijl
-iets eet/drinkbaars in het pakket zou ik ook leuk vinden, maar graag wel vegan O:)

Ik heb absoluut geen probleem met tweedehands en/of zelfgemaakt :)
Laatst bijgewerkt door Nala op 26-09-24 10:10, in het totaal 2 keer bewerkt

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:00

Wat vinden mensen van kleurboeken voor volwassenen?
Zag ze gisteren liggen en dacht dat het best een leuk kado kan zijn.

Ik zelf neem er te weinig tijd voor en heb dus nog een boek met voldoende kleurplaten maar een kleurboek voor volwassenen met dierenkleurplaten lijkt mij wel leuk.

Charaz

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:29

Ik vind dat wel leuk om te doen, maar kom er in de praktijk vaak eigenlijk niet aan toe. Ik heb er ook niet zo de rust voor om te gaan zitten.

De weekvraag vind ik een lastige, kan eigenlijk niks noemen wat heel kenmerkend is behalve dat ik een ontzettende chaoot ben en goed troep kan maken :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:00

fransje23 schreef:
Wat vinden mensen van kleurboeken voor volwassenen?
Zag ze gisteren liggen en dacht dat het best een leuk kado kan zijn.

Ik zelf neem er te weinig tijd voor en heb dus nog een boek met voldoende kleurplaten maar een kleurboek voor volwassenen met dierenkleurplaten lijkt mij wel leuk.

Alsjeblieft niet. Ik kleur echt niet. Ook als kind vond ik er niets aan. Dus ik denk dat je echt moet vragen of het lootje zoiets wel leuk vindt. Je kunt niet alles goed doen, maar ik haat knutselen. En ik haat make-up, en heb ook niets met spelletjes.
Neemt niet weg dat als iemand dat wel leuk vindt dat ik echt wel op zoek ga om een leuk kadootje te vinden. ;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:04

Ik kleur wel, maar heb al teveel voorraad _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:05

Hier ook geen kleurplaat kunstenaar

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-24 11:06

Ik heb hier nog niet gebruikte liggen, kortom, ik gebruik het dus niet. :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:20

Hier geen tijd om te kleuren...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:22

Als iemand voor mij iets van MLP G1 scoort dan ben je sowieso de beste SS ter wereld! Kleuren zegt mij helaas niks.

Voor mijn zoontje vind ik het wel leuk als er iets kleins in zit vb pokemonkaart, legomannetje of stickies (van de Aldi mensen, geen groene tabak van over de grens :') ). Verleden jaar kreeg hij ook stickies en daar praat hij nog over (mam, krijgen wij dit jaar weer zo een leuke doos?). En de pokemon brooddoos doet ook nog vlijtig dienst! Maar echt speciaal gaan shoppen moet niet. Kinderen zijn al snel blij met een (gratis) kleinigheid.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:53

Ik denk dat ik ook niet ga zitten om te gaan kleuren.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:55

Cinderella schreef:
Marjo schreef:
Ik heb geen kinderen, bewust niet. Ik zou dan ook liever niet voor het kind van mijn lootje gaan shoppen eigenlijk :o

Je post wel uitgebreid over je dieren, inclusief foto's en cadeau wensen. Het maakt jou blij als iemand iets voor je dieren koopt, toch?
Bijzonder dat je dat dan kennelijk niet wilt opbrengen voor je lootje als dat iemand is met een kind. Misschien heb ik wel niks met jouw dieren, maar dat zou mij er niet van weerhouden om iets leuks te kopen als jou dat blij maakt.
Volgens mij is het hele idee van SS dat je een ander blij probeert te maken.

Er is een HK topic waarin ongenoegen kan worden geuit over kinderen. Hoeft niet hier toch?

Voor mij is het doel van de SS om er samen wat leuks van te maken. Het uitzoeken van cadeaus, het mooi inpakken en verzenden, aandacht besteden aan een hint etc. Ik zou het erg jammer vinden als ik zoveel moeite doe voor een pakket, wat vervolgens door een kind teniet gedaan wordt omdat die geen oog heeft voor al die moeite maar enkel voor wat er in het pakket zit. En natuurlijk ga je op zoek naar cadeaus die diegene leuk vindt, maar voor kinderen shoppen is wel even een vak apart vind ik.

Ik post over wie ik ben, en mijn katten zijn een groot onderdeel van mijn leven. Als mijn Santa niets met katten heeft, en dus niks voor mijn katten in het pakket doet, heb ik daar absoluut geen moeite mee. Die twee dames komen hier niks tekort namelijk (en juist die cadeauwensen die ik opnoem, zijn om het makkelijk te maken als je toch iets voor de katten wil kopen terwijl je niks met katten hebt). En als ik graag een mooi pakket voor mijn katten wil, dan zal ik er eens over nadenken om een katten-SS te organiseren (er is namelijk ook een SS voor honden).
Misschien is dat voor degene die graag een pakket voor hun kind willen ook een idee :j

Overigens, uit ik nergens mijn ongenoegen over kinderen, ik geef enkel een wens aan en dat is het voornaamste doel van dit topic natuurlijk.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, er zijn meerderen die wel begrijpen waar ik vandaan kom gelukkig. Ik bedoel het allemaal niet negatief namelijk. Mocht je er nog over door willen gaan stel ik voor dat via PB te doen, want in het topic ga ik er verder niet op in :)
Laatst bijgewerkt door Marjo op 26-09-24 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 12:58

Back ontopic: Kleuren vind ik leuk! Ik heb alleen al wel aardig wat standaard kleurboeken staan waar al te weinig mee gebeurd. Mocht je graag een kleurboek willen kopen, vind ik eentje van Harry Potter of ACOTAR wel leuk om te krijgen :j
Kleurpotloden/pennen etc heb ik wel echt genoeg van :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:16

Kleurboeken leuk, maar absoluut nul tijd voor dus zonde van de kosten.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:55

Ik heb er zelf ook eigenlijk geen tijd voor maar als je bezig bent is het juist erg rustgevend.
:)

Het lijkt mij erg leuk als het pakket samen met de kinderen wordt uitgepakt!
Weet ook nog hoe tof ik het vroeger vond om samen met mijn moeder het kerstpakket van mijn vaders werk uit te pakken.
:j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:07

Hier geen stiften en kleurboeken in bezit, maar ik kijk best vaak inkleurvideos op tiktok. In de winter lijkt me dat best lekker om even een uurtje kneuterig te kleuren. Ik heb wel minder met van die bloemen en die geometrische vormen. Maar schattige dieren of figuurtjes bijvoorbeeld is wel heel leuk

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:36

Ik ben ook niet zon kleurder of bordspelletjes mens.

Ik zie hierboven een Jimny! Vet!!
Als wij in Griekenland zijn wil ik altijd absoluut een Jimny huren. Fantastische wagens!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:40

Ik ben niet zo van het kleuren. Ik heb al bakken vol professionele merken markers/verf/pastel/aquarel, en als ik iets wil kleuren dan maak ik de tekening ook liever zelf :j
Voor al mijn hobbymaterialen geldt eigenlijk wel dat ik liever wat meer uitgeef aan goed spul, dan dat ik goedkope spulletjes bij de Action haal. Zeker bij verf/stiften/potloden enz is dat verschil gigantisch :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:43

Kleurboek voor volwassenen is leuk, maar ik heb er al teveel op voorraad liggen en geen tijd voor. Tijd mag dan ook altijd wel in m'n pakket zodat ik dat soort dingen meer kan oppakken :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:55

Matheno schreef:
Ik ben ook niet zon kleurder of bordspelletjes mens.

Ik zie hierboven een Jimny! Vet!!
Als wij in Griekenland zijn wil ik altijd absoluut een Jimny huren. Fantastische wagens!

Jaa ze zijn zo vet <3 en we hebben al veel grotere wagens eruit gereden op het terrein :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 16:22

Kleuren helpt mij nog wel eens bij een (digitale) meeting om te focussen, soort van brain-space gebruiken voor iets niet verstorends zodat dat gedeelte van mijn brein zich niet bezig gaat houden met mijn focus in de meeting verstoren. Werkt voor mij goed, al doe ik het niet in live-meetings omdat het dan vaak word gezien als ongeïnteresseerd (wat bij mij dus het tegenovergestelde is). Net als een paar anderen heb ik wel nog genoeg voorraad kleurplaten.

Waar je mij aan kunt herkennen is denk ik dat ik bijna altijd iets kleurigs aan heb. Vaak sprekende (niet hele felle) kleuren, maar ook wel meer basiskleuren als cognac of donkerblauw is een fijne basic. Zwart is niet voor mij en dat gaat best ver, zwarte kleding heb ik niet, ook geen zwarte accessoires, schoenen of tassen. Mijn paard heeft wel een zwart zadel en zwart hoofdstel en mijn ene paar (oude) rijlaarzen is zwart, maar dan heb je het wel gehad. Op mijn paard ben ik dan ook te herkennen aan mijn goudkleurige Kep, op wedstrijd zelfs met daarbij een goudkleurig dekje en een lichtbruin jasje. Tussen al het zwart en donkerblauw voelt dat alsof ik heel erg opval, gelukkig heb ik er tot nu toe alleen maar positieve reacties op gehad.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:26

Nee, met een kleurboek maak je mij ook niet blij. Ben meer van het lezen (met name romans) en ik maak graag legpuzzels. Ben eigenlijk helemaal niet creatief, alleen zelf kaarsen maken vind ik leuk.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:46

Kleur en puzzel boekjes zijn ook niet wat voor mij :wave:

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:16

Kleurboeken vind ik wel leuk, ik heb het vaker geprobeerd maar dan met prul stiften of potloden waardoor alles lelijk word. Dan ben ik er snel klaar mee. _O- Moet eigenlijk eens investeren in goede stiften of potloden want dan vind ik het wel echt een leuke bezigheid. :)

Dan kom ik hierdoor nog op een top; notitieboekjes. Mijn hele la ligt vol maar ik gebruik alles helemaal op en kan dus echt nooit genoeg hebben. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:19

Ik ben echt alles behalve creatief. Althans. Met m'n handen. Met woorden kom ik aardig weg :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:34

Roosch schreef:
Ik ben echt alles behalve creatief. Althans. Met m'n handen. Met woorden kom ik aardig weg :')

Haha, dit! Zo herkenbaar!