Op de achterkant staat geschreven welk paard het is, nu vroeg ik me af of dit soms een bekend paard was. Ik heb even gezocht op Google, maar kon zo snel niks vinden.
Misschien zegt de naam iemand van hier iets?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Hier in ieder geval meer informatie over de hengst
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... looc-mo-xx
Wie weet helpt het in je zoektocht
Sannum schreef:996981 schreef:Hier in ieder geval meer informatie over de hengst
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... looc-mo-xx
Wie weet helpt het in je zoektocht
Ja die had ik gevonden maar geen nakomeling die liberty heet..
996981 schreef:Sannum schreef:
Ja die had ik gevonden maar geen nakomeling die liberty heet..
Nee. Dat hoeft niets te betekenen, behalve dat er (nog) niemand is die het paard heeft ingevoerd. Dat kan iedereen zelf doen als eigenaar/fokker of andere belanghebbende.
Voor jouw zoektocht natuurlijk wel erg balen… ik denk dat je er vanuit moet gaan dat het paard niets bijzonders gepresteerd heeft. Anders was er meer te vinden online. Misschien een keer een van de volbloed kenners hier schrijven? Kyrkelover bijvoorbeeld. Zij kennen ongetwijfeld nog andere databases toegespitst op volbloeden
996981 schreef:Hmm ja dat haalde ik er niet uit. Vind je toon niet erg aardig overkomen moet ik zeggen. Ik kan ook niet weten hoe ver iemands kennis van horsetelex reikt en aangezien je niet hebt aangegeven wat je al wel/niet onderzocht hebt tasten meedenkenden wat dat betreft ook in het duister. Maar goed. Succes ermee.
Sannum schreef:996981 schreef:Hmm ja dat haalde ik er niet uit. Vind je toon niet erg aardig overkomen moet ik zeggen. Ik kan ook niet weten hoe ver iemands kennis van horsetelex reikt en aangezien je niet hebt aangegeven wat je al wel/niet onderzocht hebt tasten meedenkenden wat dat betreft ook in het duister. Maar goed. Succes ermee.
Excuses, alles behalve onaardig bedoeld.
Voor de meedenkenden;
Ik ben bekend met horsetelex, toegang tot database kwpn en Oldenburg al ga ik er vanuit dat dat niet relevant is mbt dit paard aangezien het een volbloed is. Het is ook beslist geen must om dit paard te vinden, maar aangezien ik een dressuur - paardenmens ben en weinig verstand heb van volbloeden vroeg ik me af of dit paard “bekend” was.