hiya! ik heb gister eindelijk een manage gebeld om een proefles in te plannen na 2 maanden procrastineren (ik heb nogal sociale angst dus echt een hekel aan bellen, had ook een heel 'script' voor mezelf geschreven enzo haha) en kreeg toen te horen dat er wel een wachtlijst is
ik had helemaal nog niet bedacht dat er uberhaupt wachtlijsten konden zijn, dus dat was op het moment best een teleurstelling maar het is eigenlijk ook wel logisch. de enige wachtlijsten waar ik ervaring mee heb zijn die gerelateerd aan therapie en genderzorg, wat al snel 6 maanden tot 3 jaar is haha, dus ik weet niet goed wat voor een wacht tijd ik kan verwachten hiervoor
ik wilde een mailtje sturen om te vragen of er enige schatting is, omdat ik dat aan de telefoon was vergeten te vragen (ik had er niet aan gedacht dat er wachtlijsten waren dus had dat ook niet in dat scriptje gezet) maar ik weet niet of dat misschien ongeduldig/opdringerig over komt
heeft iemand ervaring met wachttijden voor paardrijlessen, hoe lang waren die voor jullie?
(p.s. als het uitmaakt, het gaat hier over hippisch centrum emmen. ook kom ik in de buurt van de gewichtsgrens dus is er waarscheinlijk ook een kleiner aantal paarden waar ik geschikt voor ben, wat misschien ook invloed kan hebben op de wacht tijd?)
Laatst bijgewerkt door purrhura op 18-06-24 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt