Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 08:44

Oh dit is wel irritant. Had besteld, adres van de buren erop gezet en naam van zowel mij als mijn buren. Bestelbevestiging met dat adres en die naam binnen. Daarna adres op de Kramerwebsite in mijn account aangepast op mijn eigen adres zodat een volgende bestelling niet perongelijk naar de buren gaat. Normaal gaat dat goed, webshops passen afgeronde bestellingen normaal niet aan.

Krijg zojuist mail van DHL dat hij vanavond komt, zie ik dat ze het naar mijn adres hebben gestuurd en de naam van de buren eraf hebben gehaald... Kan hem gelukkig naar de buren sturen op de T&T pagina van DHL dus dat meteen gedaan. Was anders wel vervelend geweest want ik ben de komende 2 weken nog niet thuis, en bij het DHL punt mag het enkel opgehaald worden door de naam op het pakket (daarom had ik de naam van de buren erop gezet). Maar de buren kunnen vanavond aannemen dus moet nu goed komen zolang DHL geen rare fratsen uitvoert.

Maar wel slordig dat ze dat hebben aangepast terwijl de order duidelijk de buren hun adres en naam had en dit ook zo bevestigd is.
Laatst bijgewerkt door Cambionn op 13-02-24 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 08:46

Dat is heel apart, ja.

Coentjuh

Berichten: 9846
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 08:47

@ SSC ik heb ooit twee "walnut" artikelen gehad van Stonedeek, maar de kleur was absoluut niet hetzelfde. Het ging om een pet en een zadelhoes maar de zadelhoes was echt muisgrijs ipv beige.

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:05

Vind het niet apart. Want ze gebruiken de gegevens van je account. Je had beter kunnen wachten met veranderen totdat het verstuurd was

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:22

FriesWytske schreef:
Vind het niet apart. Want ze gebruiken de gegevens van je account. Je had beter kunnen wachten met veranderen totdat het verstuurd was
Nouja, wanneer een bestelling geplaatst en schriftelijk bevestigd is met een bepaald rekeningadres en leveradres, is het niet normaal om dat zonder woord te wijzigen (het is dat ik het zelf op de T&T zag anders wist ik het niet). Eenmalig naar een ander adres laten sturen is ook niet heel ongewoon, dus blindelings naar het account kijken en niet de daadwerkelijke bestelgegevens (die dus wel goed staan en zijn bevestigd) is best wel slordig. Sterker nog, gezien er met de juiste gegevens besteld is en dat ook bevestigd is, zit Kramer juridisch gezien gewoon fout hier.

Ik verwacht echter dat dit een niet zo handige bug in hun systeem is tijdens een geautomatiseerd process, dus als het binnenkomt ga ik niet moeilijk doen. Zal wel een mailtje naar de customer support doen om ze erop te wijzen, maar dat is meer om ze (beleefd) op de hoogte te stellen zodat ze de bug kunnen fixen. Maar ik wacht ff tot het binnen is om zeker te zijn dat ik niet daar ook nog achteraan hoef. Als het niet ontvangen wordt en naar een pick-up point gaat kan het namelijk niet opgehaald worden hierdoor.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 15:57

Ja, ik zou ze wel even op de hoogte stellen inderdaad, want als het een fout in het systeem is, kunnen ze er hopelijk iets aan doen.

Mijn pakketje komt morgen als het goed is *\o/*

SCC

Berichten: 890
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 19:14

Coentjuh schreef:
@ SSC ik heb ooit twee "walnut" artikelen gehad van Stonedeek, maar de kleur was absoluut niet hetzelfde. Het ging om een pet en een zadelhoes maar de zadelhoes was echt muisgrijs ipv beige.
Dat klinkt niet zo veelbelovend.... tot nu toe heb ik 3 verschillende modellen Stonedeek vesten die gelukkig wel echt de omschreven kleur waren. Maar die waren dan ook wel allemaal van hetzelfde materiaal
Texas02 schreef:
Dit is de kleur Kobalt bij het Swiss Design dekje, voor zover ik weet zijn de kleuren bij alle verschillende artikelen met dezelfde kleur ook echt gelijk bij Kramer. Qua maat weet ik niet, full valt meestal gewoon als een normale full bij hun. Alleen de Coin halsters vind ik om de neus klein vallen.
[ [url=m/d86MZp.jpg]Afbeelding[/url] ]
die kleur van je dekje is echt wauw! <3. bedankt voor je foto.

ik ga denk ik maar gewoon bestellen, en bij niet passen gaat het retour (kan nu nog gratis laten versturen ivm net iets anders besteld)

prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 22:01

Ingrid_92 schreef:
Weet iemand een fijne tussenjas? Dus voor in de lente, herfst. Winterjas is dan te warm, zomerjas nog te koud. Zo'n jas.. :)


https://www.kramer.nl/Merken/RANCH-X/RA ... /thermojas

Ik heb deze echt bijzonder veel aan. Op ‘warmere’ dagen heb ik er nog een bodywarmer over, maar hij is echt heel fijn.

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 23:27


Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 13:56

Pakket is veilig binnen gekomen hoor! Ik check hem als ik in Nederland ben, dat is de 23e dus nog optijd voor de retourperiode mocht dat nodig zijn. Dus kan verder weinig zeggen behalve dat het is goed gekomen kwa levering.

Heb mailtje gestuurd naar Kramer om ze te wijzen op dat dit mis gaat. Maar idd puur een beleefd mailtje als bugreport, gezien het bij mij goed is gekomen nu.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:42

Mijn pakketje van Kramer is er _O- _O- _O-

Afbeelding

De echte inhoud <3

Afbeelding

lovechicco

Berichten: 86
Geregistreerd: 17-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 15:42

Wauwie! Ziet er goed uit Dat eerste pakketje laat zich denk ik niet zomaar opsturen he? :P Wat een knapperd <3

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-24 16:13

lovechicco schreef:
Wauwie! Ziet er goed uit Dat eerste pakketje laat zich denk ik niet zomaar opsturen he? :P Wat een knapperd <3


Die ga ik niet opsturen, nee _O- Die houd ik zelf :D

Cambionn

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 23:19

Ben thuis en zojuist ook alles gepast. Erg blij met het spul, past goed en ziet er mooi uit. Het shirtje met korte mouwen nu een maat kleiner (S ipv M) was een goede beslissing (had hem al in het zwart en vond hem erg groot vallen), staat nu ook op de pagina dat hij groot uit valt. De rest in M wel goed. Ook erg blij met de bodywarmer. Wou een super dunne vooral voor de zakken en voor over de broek, maar juist zo min mogelijk warmte. Dat is met deze gelukt met extra wind en water blokkering erbij. Morgen eens wat testen te paard. Rode shirt met lange mouwen heeft dun fleece aan de binnenkant, dus dat gaat hem worden morgen. Na terugkomst van 30 graden in de schaduw is Nederland heel koud opeens :D .

Borstels zien er ook goed uit. Tas is verassend ruim en stevig ondanks z'n klein ogende formaat. Met een emmer elastiekjes en 2 extra borstels nog veel ruimte over. Ook die gaan we morgen uittesten. Matchen dan zelfs met m'n shirt.

Enige wat wel jammer is is dat de handschoenen net anders zijn dan de oude die ik al had. Afwerking is niet minder, enkel ietsje anders dus dat is niet zo'n ramp. Als je ze niet naast elkaar houd merk je het niet denk ik. Maar ze zijn daarmee ook wat ruimer geworden. Opzich passen ze nog wel en terugsturen naar Duitsland is me te veel moeite hiervoor dus hou ze ook. Maar ik val vaak tussen 2 maten in met handschoenen, en had als ik in de winkel stond nu een maatje kleiner gepakt denk ik. Terwijl ik dezelfde dus al eens had en die passen wel goed in deze maat (daarom ook weer besteld). Materiaal is wel nogsteeds erg fijn! Zelfs iets zachter van binnen dan de oude.

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 11:21


goldyc

Berichten: 754
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 11:36

Ik zou het niet riskeren. Het zadel zal wellicht niet slecht zijn voor de prijs, maar een westernzadel komt nog nauwer om goed te passen dan een Engels zadel. Bij een western zadel, heb je namelijk geen kussens due je wat anders kan opvullen. Los van de kwaliteit, heb je een hele grote kans dat het niet past. Als je een western-achtig zadel wil voor een niet al te hoog budget, zou ik kijken naar een tweedehands boomloos model. Bekende modellen voor korte rug zijn bv de Freemax round skirts. Er zijn ook andere boomloze western zadels, zoals Silverado, en Barefoot heeft er ook een paar. (En ik vergeet er gegarandeerd nu.) De kans dat dat past, is groter. Al zou ik eerder doorsparen en er een zadelpasser bij halen, al dan niet boomloos. Dan kan je dochter ineens testrijden. Als je een westernzadel met boom wil, zou ik dat persoonlijk enkel aandurven met een zadelpasser erbij.

SCC

Berichten: 890
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 18:51

Niqui schreef:
Heeft iemand ervaring met de western zadels van Kramer? Onze dochter heeft haar oog erop laten vallen voor haaar haflinger met korte rug. Zou het iets kunnen zijn voor dit bedrag := ?
Het gaat om dit zadeltje:
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... -Haflinger

doe het AUB niet!

kwaliteit is met voelen al om te janken, laat staan op een paard. En daarnaast moet je echt goed zeker zijn dat een (western)zadel goed past.
Bij geen ervaring met westerzadels in het algemeen, ga eerst test rijden of het überhaupt wel lekker zit.
bij wel ervaring, zoek een zadelpasser met 2e hands zadels en koop een leuke van goede kwaliteit. Dan heb je er veel meer plezier van.

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-24 21:09

SCC schreef:
Niqui schreef:
Heeft iemand ervaring met de western zadels van Kramer? Onze dochter heeft haar oog erop laten vallen voor haaar haflinger met korte rug. Zou het iets kunnen zijn voor dit bedrag := ?
Het gaat om dit zadeltje:
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... -Haflinger

doe het AUB niet!

kwaliteit is met voelen al om te janken, laat staan op een paard. En daarnaast moet je echt goed zeker zijn dat een (western)zadel goed past.
Bij geen ervaring met westerzadels in het algemeen, ga eerst test rijden of het überhaupt wel lekker zit.
bij wel ervaring, zoek een zadelpasser met 2e hands zadels en koop een leuke van goede kwaliteit. Dan heb je er veel meer plezier van.


Dit is een bevestiging van wat ik zelf ook al dacht..

We laten binnenkort een zadelpasser komen die ook boomloze zadels verkoopt.

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 16:19

Zo, alvast wat spullen voor de zomer geshopt in de uitverkoop… blij mee :D


Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 18:01

Heel mooi! Ik ga later nog t-shirts bestellen, helaas van de nieuwe collectie dus niet nu in de uitverkoop :+

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 19:18

De nieuwe catalogus is hier eindelijk aangekomen!

Jammer genoeg weer geen nieuwe basic deluxe dekjes..

Vind de nieuwe klei kleur wel heel mooi van de essential.
En de swiss turquoise en die brilliant ook mooi in ocean blue. Vind het enkel jammer dat ze die scherpe hoek hebben.
Crystal chain in green lake ook heel mooi. Maar heb green lake al in basic deluxe.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 20:39

Ik kreeg de catalogus ook binnen, zag daar een superhandige vliegen rijdeken, met allemaal van die sliertjes! 36,95 stond erbij. in veel kleuren. Kijk ik online, alleen in zwart, en de prijs was alleen voor het achterdeel... hmmm misschien moeten ze de website nog aanvullen?
Hij lijkt me wel super handig, en luchtiger dan die gewone vliegendekens

supertammy

Berichten: 2235
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 19:56

Ik heb de nieuwe catalogus ook binnen. :P Ik word er erg hebberig van!
Jammer dat er geen rijbroeken zonder siliconen- of leren zitvlak in staan.

@ darkadia, alvast een tip. Dat lichtblauwe shirtje kun je het beste heel voorzichtig wassen. Ik heb hem ook. Bij mij is hij vorig jaar per ongeluk met de gewone was meegedraaid en dat heeft hem geen goed gedaan. :\ Stom van me.

Nynkex01
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:11

Welke kleur wilden jullie nou voor bij de es pistachio?

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-24 23:29

Nynkex01 schreef:
Welke kleur wilden jullie nou voor bij de es pistachio?


Daar heb ik deze bij gekocht, hij is iets afwijkend in kleur, maar ik denk dat hij er in daglicht wel mooi bij past. Is er ook in T-shirt.

Afbeelding