Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 08:09

Hebben jullie tips en voor stevige bruine hoofdstellen? Anatomisch heeft wel de voorkeur en bruin?

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 08:14

Persoonlijk zou ik geen hoofdstel bij Kramer kopen, ik vind het leer en de kopstukken erg hard (in vergelijking met mijn SD Design).

Skessa_
Berichten: 10629
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:33

Texas02 schreef:
Persoonlijk zou ik geen hoofdstel bij Kramer kopen, ik vind het leer en de kopstukken erg hard (in vergelijking met mijn SD Design).


Serieus? Ik heb een kopstuk dat juist super zacht en lekker soepel is.

goldyc

Berichten: 752
Geregistreerd: 31-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:37

De western-afdeling heeft veel bruin. Ik heb daar een bruin hoofdstel van en het bevalt echt goed, ook echt fijn leer. Mijn paard prefereert een recht kopstuk dat niet te breed is (weinig ruimte daar) en geen neusriem. Mijn hoofdstel heeft 30 euro gekost 3 jaar terug, was eigenlijk om eens te proberen hoe ze op zoiets liep, maar ik gebruik het nog steeds en het is nog altijd in heel goede staat. Het leer is wellicht niet het allerbeste, maar veel beter dan mijn hoofdstel van BR dat ik eerder had (en wel een pak duurder had). Mijn paard staat nu wel op (actief) pensioen dus het hoofdstel wordt niet heel intensief gebruikt, denk dat ze ‘m 2x per week een uurtje op heeft gemiddeld.

Voor Engelse hoofdstellen hebben we op stal enkel bitloze hoofdstellen van Kramer maar die zijn allen zeer degelijk en met zacht leer.

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:55

Vinden jullie dat echt zacht? Ook de bitloze heb ik gevoeld, maar echt.. wat hard..

Skessa_
Berichten: 10629
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:11


Rizette
Berichten: 4379
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 16:18

Texas02 schreef:
Persoonlijk zou ik geen hoofdstel bij Kramer kopen, ik vind het leer en de kopstukken erg hard (in vergelijking met mijn SD Design).

Van alle hoofdstellen die ze te koop hebben? Dat is ook wel bijzonder. De meeste zaken hebben hard en minder hard toch?

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:31

Wat ik gevleld heb vond ik allemaal een heel stuk harder dan wat ik heb, ook de duurdere. Maar SD Design is ook echt heel zacht, dus ik zou niet meer anders willen.

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:24

Afbeelding

Nou, dan ga ik zelf nog maar eens kijken hoe de winkel hier is.

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 12:52

Een aantal dingen van de nieuwste collectie hangen er al. De catalogus kan rond maart worden verwacht.

Even een paar hoofdstellen aangeraakt. Die van Showmaster vond ik ook wat stug. Die van Claridge House voelden wel prettig aan.

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 00:55

Waaauw... <3 Voor bij de ES Pistachio White.. <3

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 08:34

Oeps :+ Zat zomaar ineens in mijn winkelmandje _O- (bovenste gaat een cadeautje voor iemand worden hoor, niet voor mezelf :D ). Ook maar vip genomen, vorig jaar veel meer aan verzendkosten uitgegeven dan vip was geweest.

Afbeelding

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 08:41

Ik heb de laatste 1.5 jaar niets meer bij Kramer besteld. Eigenlijk helemaal geen paardenspullen. Alleen bij Agradi een mestvork en bij Agrishop een schrikdraadapparaat.
Op 1 of andere manier heeft mijn paard genoeg en heb ik genoeg. Ik heb wel eens wat in het winkelmandje gelegd en dan moet ik een week wachten voordat ik het echt mag kopen. Het was dan of uitverkocht, of ik had het nog niet nodig gehad en dus niet gekocht.
Ik ben ook al zeker die periode niet meer bij Divoza geweest, en alleen bij de EJ voor een halster.
Dus van mij zijn ze de laatste tijd niet rijk geworden. ;)

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 09:40

Nodig ben ik het ook niet, leuk is het wel :D Maar soms ben ik ook echt wel iets nodig, al is het zoiets simpels als likstenen. Die komen bij mij ook vaak van Kramer, dus dat komt ook alweer goed uit met gratis verzenden. En de manenspray bijvoorbeeld is ook best goed, dus dat zou ik er ook zo weer bestellen. En ze hebben wel meer nuttige dingen die ik wel echt nodig ben. Dus dat komt dan altijd goed uit :)

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 10:07

Ik heb gisteren deze jas binnen gekregen. De kleur is wat speciaal maar valt me oprecht alles mee.

Heel blij mee. Fijne jas op eerste indruk.

Afbeelding

Afbeelding

En voor de koukleum, gevoerd!

Afbeelding

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 10:12

Ik had deze week ook gekeken bij kramer
Maar zijn de verzendkosten echt 15 euro?

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 10:32

Alja schreef:
Ik had deze week ook gekeken bij kramer
Maar zijn de verzendkosten echt 15 euro?


Bij mij is het altijd €4,99? Heb je iets heel zwaars besteld ofzo?

Ik heb ook een winkelmandje klaar staan met wat shirts voor de zomer. Heb wat shirts die slecht worden en die ik ook gewoon in het dagelijks leven draag. Dus mag wel wat nieuws en mooie aanbiedingen nu. :)

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 10:33

Nee hoor, €4,99. €14,90 bij mij is vip, ik hoef nu een jaar lang geen verzendkosten meer te betalen.

Hoe bevalt de jas, saaams? Is hij goed warm?

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 10:36

Texas02 schreef:
Nee hoor, €4,99. €14,90 bij mij is vip, ik hoef nu een jaar lang geen verzendkosten meer te betalen.

Hoe bevalt de jas, saaams? Is hij goed warm?

Ohhhhhh zooo

Heeft iemand wel eens wat terug gestuurd?
Wat zijn daarvan de kosten?

Coentjuh

Berichten: 9846
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 13:26

germie schreef:
Ik heb de laatste 1.5 jaar niets meer bij Kramer besteld. Eigenlijk helemaal geen paardenspullen. Alleen bij Agradi een mestvork en bij Agrishop een schrikdraadapparaat.
Op 1 of andere manier heeft mijn paard genoeg en heb ik genoeg. Ik heb wel eens wat in het winkelmandje gelegd en dan moet ik een week wachten voordat ik het echt mag kopen. Het was dan of uitverkocht, of ik had het nog niet nodig gehad en dus niet gekocht.
Ik ben ook al zeker die periode niet meer bij Divoza geweest, en alleen bij de EJ voor een halster.
Dus van mij zijn ze de laatste tijd niet rijk geworden. ;)


Van mij worden ze ook niet echt rijk. Een keer een western kinriempje en een vliegenmasker. De kwaliteit van de westernkleding vind ik tegenvallen dus dat bestel ik daar ook niet meer. Verder hier ook genoeg voor zowel paard als mezelf. Geld zit voornamelijk in het voer nu en das maar goed ook want dat is ook erg duur geworden sinds een paar jaar.

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 14:31

Alja schreef:
Texas02 schreef:
Nee hoor, €4,99. €14,90 bij mij is vip, ik hoef nu een jaar lang geen verzendkosten meer te betalen.

Hoe bevalt de jas, saaams? Is hij goed warm?

Ohhhhhh zooo

Heeft iemand wel eens wat terug gestuurd?
Wat zijn daarvan de kosten?


4,99 geloof ik, zou je voor de zekerheid even moeten kijken op de site :j

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 18:03

Texas02 schreef:
Ook maar vip genomen, vorig jaar veel meer aan verzendkosten uitgegeven dan vip was geweest.
Ik heb een andere oplossing zo ver. Zorgen dat ik aan het minimum kom voor gratis verzending. Fair, koop wel minder vaak.

Wou eigenlijk wachten. Ik heb hopenlijk over niet te lang een leasepaardje, en wou dan een eigen borstelset kopen gezien alles van de manege altijd kwijtraakt. Dus wou gewoon een basissetje om mee te beginnen. Wel opvallend dat er geen rosborstel bij zat, dus die erbij. En hij heeft cushing en veel vergeten onder de voorpluk te poetsen. Ik ga daar altijd uitgrbreid overheen en dan valt hij gewoon tegen je in slaap zo fijn vind die dat. Dus toen ik die hoofdmasageborstel zag...

Anyways, was eigenlijk van plan om te wachten tot ik daadwerkelijk getekend heb, maar met alle aanbiedingen toch wel verlijdelijk. Daarbij heb ik tussen neus en lippen wel gehoord dat de kans groot is dat het doorgaat.

Had ook sowieso nog nieuwe rijhandschoenen op het lijstje staan. Had de bruine gekocht voor stalwerk om 1 of andere reden denkende dat ze stroever zouden zijn, maar die waren eigenlijk zo fijn dat ik ze voor rijden wil (en die voor stalwerk zijn niet zo netjes meer).

De rest nu bijgehaald ivm de sale, maar wel dingen waar ik nog voor wou kijken. Meer shirts en een zo dun mogelijke bodywarmer voor de zomer.
Afbeelding

Trouwens, het viel me op dat sommige items die ik van te voren in mijn winkelwagentje had zitten (ik plan aankopen vaak maanden van te voren) op de webshop als "komt binnenkort" stonden en als je ze wou toevoegen krijg je meldibg uitverkocht. Maar degene die al in mijn winkelmandje zaten kon ik wel afrekenen en staan op leverbaar in het betaalscherm en de mail. Lijkt erop dat dus of optie 1: dingen in je winkelmandje voor jou geclaimed zijn, wat dus oneindig geld want als je ingelogd bent bewaard hij die, optie 2: straks worden 2 items alsnog geannuleerd (gelukkig niet de belangrijkste maar zou erg jammer zijn), of optie 3: de voorraad op de webshop klopt niet en is lager dan echt (wellicht om perongelijke oververkoop te voorkomen). Iemand dit eerder gehad?

SCC

Berichten: 890
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:21


Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 01:50

Weet iemand een fijne tussenjas? Dus voor in de lente, herfst. Winterjas is dan te warm, zomerjas nog te koud. Zo'n jas.. :)

Texas02

Berichten: 4613
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 06:03

SCC schreef:
Iemand toevallig ervaring met hoe de kleur kobalt blauw uitvalt bij halster meghan?
https://www.kramer.nl/Paard/Halsters-touwen/halster-Meghan?depvar_index=%3c440685%3e%3c440685..F...K%3e
En toevallig ook iemand die weet of cob en full veel verschillen qua maat?


Dit is de kleur Kobalt bij het Swiss Design dekje, voor zover ik weet zijn de kleuren bij alle verschillende artikelen met dezelfde kleur ook echt gelijk bij Kramer. Qua maat weet ik niet, full valt meestal gewoon als een normale full bij hun. Alleen de Coin halsters vind ik om de neus klein vallen.

Afbeelding