Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 18:22

Oh, wat zonde van de bodywarmer! Kun je hem niet verkopen nu?

Haha, sponsor van Kramer valt mee hoor, ik had nu een waardebon van €64,90 voor kapotte schoenen en vorige keer ook al :+ Dus ik hoefde nu maar €16 inclusief verzendkosten bij te betalen _O- Maar die oorwarmers voor onder de cap passen inderdaad best goed en ik vond ze fijn met rijden. Kon ze mooi testen met dit rotweer.. En de glansspray lijkt ook goed te zijn, nu nog even kijken hoe lang hij werkt voor er weer nieuwe in moet. Maar ik vind het halster echt super mooi! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 18:23

Ik had de bodywarmer al aangeboden in mijn stalapp maar niemand lijkt interesse te hebben. Ach, desnoods zet ik 'm op een gratis af te halen pagina. Heb ik weer een goede daad verricht zo vlak voor de feestdagen.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 18:45

Dat is zo inderdaad!

prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 18:49

Welke bodywarmer is het?

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 18:52

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... ..S...S%3e

Deze! Mooi dik, hoge zachte kraag, maar net een te glad stofje waar ik kippenvel van krijg als er iets tegenaan komt. Heb ik wel snel met stofjes trouwens. :+

Edit: ik zit trouwens te kijken voor nog wat kleding in de sale. Weet iemand of de kleur donkergroen bij de Lemieux Hunter Green past? En zijn er wellicht nog andere nieuwe kleurcombinaties gevonden bij Lemieux? Voor de Sage en Fig ben ik goed geslaagd daar!

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:01

Welke maat en kleur is de bodywarmer?

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 20:12

Zwart, maat S. :D

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:10

Klinkt wel goed celebi :') je zit iig in de buurt O:) Maar wat voor geluid?

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:22

Eh ja, nagels over het schoolbord gevoel wat kippenvel geeft. Maar mijn vriend heeft nergens last van, op stal herkende ook niemand het dus het zal wel aan mij liggen. :+ Het is gewoon het geluid als je je nagels langs een hele gladde stof haalt. Of de gladde stof tegen elkaar aan. Brrr, krijg al kippenvel bij het idee. :')

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:49

Hahaha nou, ik heb wel interesse als het niet over gaat. Heel stom, als je hem nu wast? En dan weer eens aantrekt?

Maar ik herken geluiden van jassen, vesten enzo die je enorm irriteren maar je pas hoort als je ze gebruikt en niet met passen haha. Ik heb er 1 die je de hele tijd hoort met rijden als je je armen beweegt (continu dus) of als mijn haar op rug zwiept :=

Flubberboot

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:52

Celebi schreef:
Eh ja, nagels over het schoolbord gevoel wat kippenvel geeft. Maar mijn vriend heeft nergens last van, op stal herkende ook niemand het dus het zal wel aan mij liggen. :+ Het is gewoon het geluid als je je nagels langs een hele gladde stof haalt. Of de gladde stof tegen elkaar aan. Brrr, krijg al kippenvel bij het idee. :')

Ik herken het enorm hoor! Kan ook bepaalde stofjes niet dragen. Hoody’s kan ik niet aan omdat ik die muts niet kan hebben.

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 21:58

Ik vind de muts niet zo erg, totdat er een jas over moet. Dat zit zo naar! En als er steeds iets ritselt. Ook leuk, sleutels verkeerd in de jaszak hebben zodat je ze constant hoort als je aan het rijden bent. Daar moet ik dan echt eerst iets aan doen. En mijn oude stijgbeugels wilden nog wel eens piepen, ook zo leuk :+

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 22:02

Ik ben bang dat wassen niet helpt, gezien het echt de stof is. Grappig dat jullie dit wel herkennen met andere geluiden. Heb het zelf dus puur met dit geluid van die gladde stof. Als iemand langs loopt met zo'n jas aan krijg ik al de kriebels. Heb nu gelukkig van een ander merk een bodywarmer die minder glad is. :+

@MyWishMax, je mag 'm hebben hoor! :D

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 22:09

Ik heb ook zo'n jas (van Ariat)! Heel leuk jasje, was nog best duur, maar hij kraakt en ik kan dan nergens anders meer aan denken, durf bijna niet te bewegen :+
En de mouwen zijn ook te krap.
Heb 'm nooit aan.

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 08:58

Celebi schreef:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... ..S...S%3e

Deze! Mooi dik, hoge zachte kraag, maar net een te glad stofje waar ik kippenvel van krijg als er iets tegenaan komt. Heb ik wel snel met stofjes trouwens. :+

Edit: ik zit trouwens te kijken voor nog wat kleding in de sale. Weet iemand of de kleur donkergroen bij de Lemieux Hunter Green past? En zijn er wellicht nog andere nieuwe kleurcombinaties gevonden bij Lemieux? Voor de Sage en Fig ben ik goed geslaagd daar!


Wel een mooie bodywarmer! Staat hier nog op de wishlist, alleen niet in het zwart haha. Maar goed om te weten van het stofje, mocht ik hem nog bestellen ga ik daar even op letten voor ik kaartjes eraf sloop.

Ik heb recent spronggewricht beschermers besteld, omdat paardlief daar momenteel na een val wondjes heeft, die in combinatie met zijn PPID niet zo lekker willen helen. Heeft ook keramische vezels, dus ben heel benieuwd of ze goed blijven zitten en of ik verschil ga zien.

Verder 2 coltruitjes gekocht waar ik heel blij mee ben voor gewoon naar kantoor en gisteren nog een waterdichte halflange jas en muts besteld voor de aankomende koudere dagen want mijn huidige Felix Bühler jas heeft zijn beste tijd gehad.

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 20:16

Afbeelding
Poes heeft meteen m’n nieuwe dekje ingepikt…

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 22:58

Hij lijkt goedgekeurd te zijn! :D

Ik had deze in de bus:

Afbeelding

Rizette
Berichten: 4384
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:30

Emori schreef:
[ [url=m/sSE90E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poes heeft meteen m’n nieuwe dekje ingepikt…

Staat goed bij de poes!

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:37

Ja, pony heeft haast dezelfde kleur… :D
Afbeelding
Kon er op de site alleen geen bijpassende kleren voor mij vinden. Kleur is dark-turquoise van Felix buhler.

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 21:05

Ik had voor mijn verjaardag een cadeaubon van kramer gekregen, dus ook een nieuw halster besteld (glamorous in dark turquoise) met bijpassend durable touw.

Heb ook ineens nieuwe rijhandschoenen gekocht, een vliegenmasker voor volgend seizoen (dat hij hopelijk wel heel laat....), en tshirts en baselayers. Hopelijk passen die goed. Ik val meestal tussen maat XS en S, dus heb maat S genomen..

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 09:53

Ik pak eigenlijk altijd de kleine maat bij shirts van hen. Zit tussen s en m in, hoewel dat vooral door voorgevel en lange armen is. Maar bij kramer altijd een S en de baselayers vallen groter dan de trainingsshirts met korte mouwen. Die korte mouwen sluiten echt overal aan met S, de baselayers zijn wat ruimer nog. Maar niet storend en ik vind ze echt super fijn.

Gigixponys

Berichten: 2748
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 13:42

MyWishMax schreef:
Ik pak eigenlijk altijd de kleine maat bij shirts van hen. Zit tussen s en m in, hoewel dat vooral door voorgevel en lange armen is. Maar bij kramer altijd een S en de baselayers vallen groter dan de trainingsshirts met korte mouwen. Die korte mouwen sluiten echt overal aan met S, de baselayers zijn wat ruimer nog. Maar niet storend en ik vind ze echt super fijn.


We zullen het zien.. Als ik ging kijken naar de maattabel zat ik zelfs tussen S en M. Maar durfde geen M nemen, aangezien ik dat nooit heb.

SCC

Berichten: 890
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 21:58

iemand ervaring met de caps en de kwaliteit?

ik ben op zoek naar een nieuwe cap, en ben ondertussen al wel zo ver dat ik een rond model hoofd heb.
tot nu toe nog geen voorkeur qua kleur/model.
alleen omdat ik western rij, liever wel zwart/bruine kleur

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 22:18

Mijn cap komt van Kramer, vorig jaar met Black Friday gekocht dus heb hem nu een jaar. Mij bevalt hij super! Maar getest of hij zijn werk goed doet heb ik nog niet, en ik hoop dat ook niet binnenkort te gaan doen _O-

Celebi
Berichten: 3662
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 22:25

Ik ben op mijn handen aan het zitten.. Heb een leuke bestelling klaar staan met verlichting/reflectie en kerst artikelen maar wil nog wachten op die kerst korting. {:)