Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:44

Urbanus schreef:
ik zeg nooit nee tegen alcohol :')

Nee, dit heb ik ook.
Misschien heeft mijn Santa wel een ruggengraat voor mij..???

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:48

Esmee_RS schreef:
Urbanus schreef:
ik zeg nooit nee tegen alcohol :')

Nee, dit heb ik ook.
Misschien heeft mijn Santa wel een ruggengraat voor mij..???

Ik hoorde dat ze te Lease zijn voor 61,- per maand

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:51

Ik heb even snel gescand. Jullie gaan hard :')

Paardrij sokken altijd welkom, maat 40 hiero.
En speciaal biertjes/fruit biertjes <3

Hier ook geen kleffe teksten op van die hartjes bordjes. Echt een flop.

Geurkaarsjes ook heerlijk <3

Make-up gebruik ik alleen mascara. Maar het merk dat ik gebruik valt ver buiten budget :+ (lancome). Soms wat lippenstift.

En tweedehands geen probleem, zolang het er maar netjes uit ziet! :)

irisskib

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 23:00

Ik lees iets over alcohol maar dat mag van mij wel naar een ander daar word ik niet heel gelukkig van -O-
Zoete snoepjes en melk of witte chocolade daarin tegen <3
Dingen voor in huis behalve kleedjes, kussentjes of kaarsen heb ik niet zoveel aan aangezien ik 2 keer per jaar verhuis **\O/**
Tweedehands is voor mij geen probleem mits het schoon en fris is.
In mijn vrije tijd wil ik nog wel Disney puzzels maken
Verder wandel ik graag met Moxi en hoop ik dat ik goed nieuws van de dierenarts krijg over mijn paard
Mijn sokken maat is 40 ik hou echt van nieuwe sokken, dedoles sokken vind ik erg leuk maar van die lekkere warme badstof sokken zijn ook heerlijk <3
En paardrijsokken heb je ook nooit genoeg :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 23:01

Marjo schreef:
Jolien87 schreef:

Ohja, ik zie het inderdaad.
Het zou toch ongelooflijk zonde zijn als dat voor haar reden is geweest om af te zwaaien maar niet ondenkbaar. :(:)

Ik overweeg toch om mijn aanmelding terug te trekken maar ga er nog een nachtje over slapen.
De gezelligheid van de voorpret en het delen van de mooie pakketten zouden voor mij redenen zijn om mee te doen maar ik merk dat een aantal nieuwe ontwikkelingen daar aardig zwaar tegenop weegt.

Welke 'ontwikkelingen' bedoel je precies?

Ik ben vooral benieuwd naar het niet ondenkbare gedeelte als ik heel eerlijk ben.
Komt wellicht ook een beetje omdat ik mij lichtelijk aangevallen voel door die opmerking en ik merk dat ik daardoor mijn stekels een beetje opzet, maar wij als organisatie werken heel hard en offeren heel veel vrije tijd op om dit voor iedereen een leuk evenement te maken, dus ik merk dat ik een beetje beledig ben door het "niet ondenkbaar" in de zin :o
Als of wij het vorig jaar zo slecht hebben gedaan dat mensen daardoor heel bokt hebben afgezworen, zo voelt die opmerking een beetje.

Maar ik hoop dat ik dat gewoon verkeerd interpreteer :j

Verder, jammer dat glitterdaan weg is inderdaad, leuke deelnemer was dat altijd :j

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 03:47

Koffie is voor mij een flop ik drink alleen thee.

Delfs blauw vind ik erg leuk en dat mag ook 2e hands.
2e hands is dus geen probleem

Eten is en flop

Schoenmaat 39 pantoffels, dikke sokken of happy socks ook leuk.

Kaarsen liever niet ivm mijn dochter en haar lange haar.
Ze hangt er altijd boven.
Ik brand weleens waxmelt. De houder heb ik daarvoor.

Kokos ben ik geen fan van verder geen voorkeur que geuren.

Zaadjes en stekjes super leuk.
Dit jaar hadden wij een mini groentetuin met tomaten, aardbeien en frambozen en 1 peperplant.
1x met ss zaadjes van de zwarte zonnebloem gehad super leuk.
Dat soort dingen zijn ook welkom.

Boeken over de 2e wereld oorlog vind ik ook mooi om te lezen.
Thrillers heb ik nog een aantal liggen die ik nog moet lezen.

Wat leuk dat het goed gaat met de aanmeldingen.

Wat jammer van Daan inderdaad.
Organisatie van ss respect voor jullie hoor.
Het is inderdaad veel werk en kost veel tijd.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 06:38

Oh sokken, ik draag graag de meer hilarisch foute sokken, momenteel zijn de 2 paar topfoute sokken: sokken met het logo van de Aldi op.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 07:03

Leuke sokken zijn dit jaar ook welkom hier, al mijn leuke sokken zijn de afgelopen tijd samen beginnen verslijten haha. Ik heb maat 36. In BE koop ik mijn sokken kleiner, 31/34, want 35/38 slobbert zo :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 07:23

Hier nog een koukleum, leuke sokken of sloffen zijn zeker welkom. Ik heb maat 39.
Ik drink veel thee, ben groot fan van Local Tea maar andere merken lust ik uiteraard ook. Heb altijd wel meerdere smaken in huis. Liefst echter geen rood fruit en sterrenmunt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 07:23

M_D_H schreef:
Ik ben vooral benieuwd naar het niet ondenkbare gedeelte als ik heel eerlijk ben.
Komt wellicht ook een beetje omdat ik mij lichtelijk aangevallen voel door die opmerking en ik merk dat ik daardoor mijn stekels een beetje opzet, maar wij als organisatie werken heel hard en offeren heel veel vrije tijd op om dit voor iedereen een leuk evenement te maken, dus ik merk dat ik een beetje beledig ben door het "niet ondenkbaar" in de zin :o
Als of wij het vorig jaar zo slecht hebben gedaan dat mensen daardoor heel bokt hebben afgezworen, zo voelt die opmerking een beetje.

Maar ik hoop dat ik dat gewoon verkeerd interpreteer :j

Verder, jammer dat glitterdaan weg is inderdaad, leuke deelnemer was dat altijd :j

Snap dat je dat zo voelt. Ik vond het genieten. O ja, alle cosmetica is een flop, bloempotten ook omdat ik alleen maar bloempotten uit de jaren 60 heb.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 07:44

Ik vind dat de organisatie het top doet! Je kan het nooit voor iedereen goed doen. Er zijn zoveel verschillende mensen en meningen. Maar dankzij jullie hebben we wel al vaak een secret santa gehad! <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 08:08

Voor mij was het vorig jaar minder leuk maar de organisatie heeft echt zijn best gedaan om het voor mij ook nog leuk te laten eindigen! Alleen maar lof voor jullie dus :D

Bloempotten kan ik hier ook weinig mee.
Ook planten niet echt. Ik heb zelf alleen maar cactussen en zelfs die vergeet ik water te geven :')

Boeken altijd leuk! Alleen zit ik al in de boeken SS. Diegene die mij getrokken heeft kan daar rond neuzen naar wat ik zo al lees en gekregen heb :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 08:38

Mdh niet alles gaat over jou. Als je de berichten van daan13 terug leest, weet je wat ze kan bedoelen met de uitspraak 'niet ondenkbaar'.

Ik heb zelf nog even getwijfeld, maar ik sla deze editie over. Veel plezier allemaal!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:03

Tancreda4 schreef:
Mdh niet alles gaat over jou. Als je de berichten van daan13 terug leest, weet je wat ze kan bedoelen met de uitspraak 'niet ondenkbaar'.

Ik heb zelf nog even getwijfeld, maar ik sla deze editie over. Veel plezier allemaal!!

Ik had in eerste instantie de neiging om vrij sarcastisch te reageren, maar dat maakt het allemaal natuurlijk niet beter, dus ik ga op de serieuze tour.

Ik begrijp oprecht niet waarom jij denkt dat ik denk (dit voelt als die scene in friends) dat alles over mij gaat. Ik heb het over ons als organisatie, niet over mij alleen, dus ik snap de opmerking in het dikgedrukte stuk niet zo heel goed en ik vind deze opmerking dan ook niet zo heel erg aardig over komen (maar dit kan wederom aan de interpretatie liggen, dus correct me if i'm wrong).

En als er gezegd wordt dat het niet ondenkbaar is dat Daan13 na de editie van vorige jaar niet meer online is geweest (dus bokt heeft afgezwaaid) dan heeft dat dus betrekking op iets wat wij, meerfout, ik dus niet alleen maar de gehele organisatie georganiseerd hebben. Dus is het logisch dat wij als organisatie ons aangesproken voelen als zo'n opmerking gemaakt wordt en om te voorkomen dat wij als organisatie ons onterecht aangesproken voelen en het groter maken dan het is, vraag ik aan Jolien87 wat de reden is van die opmerking.
En volgens mij is dat best iets wat wij mogen vragen toch?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:19

Om eerlijk te zijn is dit precies de reden dat ik twijfelde om mee te doen. Allemaal berichten die de sfeer niet goed doen. Dit komt alle edities terug. En elk jaar weer vergeet ik het weer een beetje en als het dan weer eens gebeurt het jaar erop denk ik "oja.." Ik heb er eerder niets van gezegd omdat ik juist denk dat als iedereen een plasje ergens over doet dit de sfeer niet bevordert.

Jammer. Er hoeft niet overal steeds diep de inhoud in gedoken te worden op de minste details die niet bevallen. Soms kan ook gewoon gezegd worden "ok.. en door."

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik wil vragen of iedereen gewoon eens een keer diep adem wil halen, zich het niet zo persoonlijk aan kan trekken en de kerstgedachte laat heersen. Want ik denk dat met mij veel andere bokkers er zo in staan.

Heb verder ook geen behoefte dit onderwerp nog 10 pagina's voorbij te zien komen. :+

En dan wil ik het hier graag bij houden met de vraag "ok.. en door?"

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:22

Ik ben gek op leuke/aparte theezakjeshoudertjes/bordjes <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:26

Roosch schreef:
Om eerlijk te zijn is dit precies de reden dat ik twijfelde om mee te doen. Allemaal berichten die de sfeer niet goed doen. Dit komt alle edities terug. En elk jaar weer vergeet ik het weer een beetje en als het dan weer eens gebeurt het jaar erop denk ik "oja.." Ik heb er eerder niets van gezegd omdat ik juist denk dat als iedereen een plasje ergens over doet dit de sfeer niet bevordert.

Jammer. Er hoeft niet overal steeds diep de inhoud in gedoken te worden op de minste details die niet bevallen. Soms kan ook gewoon gezegd worden "ok.. en door."

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik wil vragen of iedereen gewoon eens een keer diep adem wil halen, zich het niet zo persoonlijk aan kan trekken en de kerstgedachte laat heersen. Want ik denk dat met mij veel andere bokkers er zo in staan.

Heb verder ook geen behoefte dit onderwerp nog 10 pagina's voorbij te zien komen. :+

Dat is de reden dat wij normaal heel veel via PB proberen af te handelen, zodat de sfeer (hopelijk) goed blijft.
Maar vorig jaar kregen wij meermaals de opmerking dat wij daardoor niet transparant waren, aan vriendjespolitiek deden en dat het niet eerlijk was :')

Punt is, het is zelden goed voor iedereen :+

Verder zal ik gehoor geven aan je vraag om het te parkeren, maar ik hoop wel dat je begrijpt dat ik de opmerking van Tencrada4 niet zo aardig vind over komen :n

Verder hoop ik dat Jolien87 dan via pb wil reageren op mijn vraag, wij hebben namelijk het idee dat er wellicht nog sprake is van "oud zeer" en hopelijk kunnen wij dat oplossen met elkaar.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:28

Ik twijfel beetje om mee te doen dit jaar, ik heb nogal wat aan de hand in mijn leven maar misschien is dit juist ook wel leuk als afleiding.

Vorig jaar had ik de glitters in een pot, dat was wel echt oprecht leuk. Ik ging paar maanden geleden mijn balkon leeghalen ivm renovatie hier en toen zat alles nog onder de glitters _O- Nog steeds heel blij met het pakket van vorig jaar. Dat boek wat ik bijv heb gekregen heb ik ook gelezen en daardoor een nieuwe leuke serie aan het lezen want het was boek 1 van een grote seriereeks :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:34

Jaaa ik had het stiekem gelezen Yonker, wat gaaf! Gefeliciteerd! Juist leuk als je meedoet!

Ik ga trouwens a.s. zondag mijn SS cadeau ophalen ♡♡
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 06-09-23 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 09:34

Roosch schreef:

Ik snap je gevoel heel goed :j

Ik hoop dat ook oprecht dat we elke speculatie waarom mensen niet meer actief zijn op Bokt achterwege kunnen laten en met zijn allen vooruit kunnen kijken naar deze editie.

Wat geweest is is geweest, kunnen we nu niets meer aan veranderen. T enige wat we kunnen doen is het geen we er van geleerd hebben meenemen in deze editie.

Het is aan iedereen vrij om wel of niet mee te doen. We kunnen niemand iets verplichten.

Ook wat mij betreft laten we het nu dan ook rusten binnen het topic en gaan we er met zijn allen een leuke editie van maken.

Yonker schreef:
Ik twijfel beetje om mee te doen dit jaar, ik heb nogal wat aan de hand in mijn leven maar misschien is dit juist ook wel leuk als afleiding.

Vorig jaar had ik de glitters in een pot, dat was wel echt oprecht leuk. Ik ging paar maanden geleden mijn balkon leeghalen ivm renovatie hier en toen zat alles nog onder de glitters _O- Nog steeds heel blij met het pakket van vorig jaar. Dat boek wat ik bijv heb gekregen heb ik ook gelezen en daardoor een nieuwe leuke serie aan het lezen want het was boek 1 van een grote seriereeks :D

Denk er rustig over na en stuur mij dan een PB met je adres :j beetje afleiding is nooit verkeerd :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:48

Urbanus schreef:
Jaaa ik had het stiekem gelezen Yonker, wat gaaf! Gefeliciteerd! Juist leuk als je meedoet!

Ik ga trouwens a.s. zondag mijn SS cadeau ophalen ♡♡

Awh dankjewel lief <3

ynskek schreef:
Yonker schreef:

Denk er rustig over na en stuur mij dan een PB met je adres :j beetje afleiding is nooit verkeerd :j

Lief <3 Ik ga toch maar meedoen dan :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:50

Plantjes is ook niet helemaal mijn ding. Vind het altijd super leuk als mensen ze hebben maar ik vergeet de verzorging nogal snel.. Verder woon ik nog thuis en dit zal de komende jaren denk ik wel zo blijven. Mijn slaapkamer is in ieder geval wit met een muur mintgroen. Dit is ook mijn lievelingskleur!

Haha die glitters! Denk dat het hier ook nog wel besproken gaat worden wat er wel en niets als vulling in een pakket kan. Bij mij kan alles, alleen ik wil geen glitterhond. :') Dus een waarschuwing van te voren zodat de hond eventjes ergens anders kan zijn is top!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:53

Lavitabella schreef:
Haha die glitters! Denk dat het hier ook nog wel besproken gaat worden wat er wel en niets als vulling in een pakket kan. Bij mij kan alles, alleen ik wil geen glitterhond. :') Dus een waarschuwing van te voren zodat de hond eventjes ergens anders kan zijn is top!

:') Is wel feestelijk, voor de rest van het jaar!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:59

Het was helemaal niet mijn bedoeling om met mijn vraag een negatieve sfeer/ discussie te ontketenen. Ik ben een nieuwsgierig persoon maar ik ben daarnaast van mening dat het beter is om bepaalde dingen uit te spreken dan te laten etteren...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:07

Marjo schreef:
Het was helemaal niet mijn bedoeling om met mijn vraag een negatieve sfeer/ discussie te ontketenen. Ik ben een nieuwsgierig persoon maar ik ben daarnaast van mening dat het beter is om bepaalde dingen uit te spreken dan te laten etteren...

Vraag is of je dat in dit topic moet doen :)

Ik ben een newbie en heb geen idee van voorgaande edities maar lees die berichten wel en die geven geen positieve vibe.

Soms moet je dingen ook laten rusten en bedenken dat je bij geschreven berichten "de toon mist die de muziek maakt".