Urbanus schreef:ik zeg nooit nee tegen alcohol
Nee, dit heb ik ook.
Misschien heeft mijn Santa wel een ruggengraat voor mij..???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Jolien87 schreef:
Ohja, ik zie het inderdaad.
Het zou toch ongelooflijk zonde zijn als dat voor haar reden is geweest om af te zwaaien maar niet ondenkbaar.
Ik overweeg toch om mijn aanmelding terug te trekken maar ga er nog een nachtje over slapen.
De gezelligheid van de voorpret en het delen van de mooie pakketten zouden voor mij redenen zijn om mee te doen maar ik merk dat een aantal nieuwe ontwikkelingen daar aardig zwaar tegenop weegt.
Welke 'ontwikkelingen' bedoel je precies?
M_D_H schreef:Ik ben vooral benieuwd naar het niet ondenkbare gedeelte als ik heel eerlijk ben.
Komt wellicht ook een beetje omdat ik mij lichtelijk aangevallen voel door die opmerking en ik merk dat ik daardoor mijn stekels een beetje opzet, maar wij als organisatie werken heel hard en offeren heel veel vrije tijd op om dit voor iedereen een leuk evenement te maken, dus ik merk dat ik een beetje beledig ben door het "niet ondenkbaar" in de zin
Als of wij het vorig jaar zo slecht hebben gedaan dat mensen daardoor heel bokt hebben afgezworen, zo voelt die opmerking een beetje.
Maar ik hoop dat ik dat gewoon verkeerd interpreteer
Verder, jammer dat glitterdaan weg is inderdaad, leuke deelnemer was dat altijd
Tancreda4 schreef:Mdh niet alles gaat over jou. Als je de berichten van daan13 terug leest, weet je wat ze kan bedoelen met de uitspraak 'niet ondenkbaar'.
Ik heb zelf nog even getwijfeld, maar ik sla deze editie over. Veel plezier allemaal!!
Roosch schreef:Om eerlijk te zijn is dit precies de reden dat ik twijfelde om mee te doen. Allemaal berichten die de sfeer niet goed doen. Dit komt alle edities terug. En elk jaar weer vergeet ik het weer een beetje en als het dan weer eens gebeurt het jaar erop denk ik "oja.." Ik heb er eerder niets van gezegd omdat ik juist denk dat als iedereen een plasje ergens over doet dit de sfeer niet bevordert.
Jammer. Er hoeft niet overal steeds diep de inhoud in gedoken te worden op de minste details die niet bevallen. Soms kan ook gewoon gezegd worden "ok.. en door."
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik wil vragen of iedereen gewoon eens een keer diep adem wil halen, zich het niet zo persoonlijk aan kan trekken en de kerstgedachte laat heersen. Want ik denk dat met mij veel andere bokkers er zo in staan.
Heb verder ook geen behoefte dit onderwerp nog 10 pagina's voorbij te zien komen.
En dan wil ik het hier graag bij houden met de vraag "ok.. en door?"
Roosch schreef:Om eerlijk te zijn is dit precies de reden dat ik twijfelde om mee te doen. Allemaal berichten die de sfeer niet goed doen. Dit komt alle edities terug. En elk jaar weer vergeet ik het weer een beetje en als het dan weer eens gebeurt het jaar erop denk ik "oja.." Ik heb er eerder niets van gezegd omdat ik juist denk dat als iedereen een plasje ergens over doet dit de sfeer niet bevordert.
Jammer. Er hoeft niet overal steeds diep de inhoud in gedoken te worden op de minste details die niet bevallen. Soms kan ook gewoon gezegd worden "ok.. en door."
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik wil vragen of iedereen gewoon eens een keer diep adem wil halen, zich het niet zo persoonlijk aan kan trekken en de kerstgedachte laat heersen. Want ik denk dat met mij veel andere bokkers er zo in staan.
Heb verder ook geen behoefte dit onderwerp nog 10 pagina's voorbij te zien komen.
En dan wil ik het hier graag bij houden met de vraag "ok.. en door?"
Yonker schreef:Ik twijfel beetje om mee te doen dit jaar, ik heb nogal wat aan de hand in mijn leven maar misschien is dit juist ook wel leuk als afleiding.
Vorig jaar had ik de glitters in een pot, dat was wel echt oprecht leuk. Ik ging paar maanden geleden mijn balkon leeghalen ivm renovatie hier en toen zat alles nog onder de glittersNog steeds heel blij met het pakket van vorig jaar. Dat boek wat ik bijv heb gekregen heb ik ook gelezen en daardoor een nieuwe leuke serie aan het lezen want het was boek 1 van een grote seriereeks
Urbanus schreef:Jaaa ik had het stiekem gelezen Yonker, wat gaaf! Gefeliciteerd! Juist leuk als je meedoet!
Ik ga trouwens a.s. zondag mijn SS cadeau ophalen ♡♡
ynskek schreef:Yonker schreef:Ik twijfel beetje om mee te doen dit jaar, ik heb nogal wat aan de hand in mijn leven maar misschien is dit juist ook wel leuk als afleiding.
Vorig jaar had ik de glitters in een pot, dat was wel echt oprecht leuk. Ik ging paar maanden geleden mijn balkon leeghalen ivm renovatie hier en toen zat alles nog onder de glittersNog steeds heel blij met het pakket van vorig jaar. Dat boek wat ik bijv heb gekregen heb ik ook gelezen en daardoor een nieuwe leuke serie aan het lezen want het was boek 1 van een grote seriereeks
Denk er rustig over na en stuur mij dan een PB met je adresbeetje afleiding is nooit verkeerd
Lavitabella schreef:Haha die glitters! Denk dat het hier ook nog wel besproken gaat worden wat er wel en niets als vulling in een pakket kan. Bij mij kan alles, alleen ik wil geen glitterhond.Dus een waarschuwing van te voren zodat de hond eventjes ergens anders kan zijn is top!
Marjo schreef:Het was helemaal niet mijn bedoeling om met mijn vraag een negatieve sfeer/ discussie te ontketenen. Ik ben een nieuwsgierig persoon maar ik ben daarnaast van mening dat het beter is om bepaalde dingen uit te spreken dan te laten etteren...