Heel schattig, maar wel waanzinnige vierkante meter prijs... Locatie is mooi, dat maakt het bijzonder vind ik
Lynn_Nikita
Geplaatst: 26-05-23 07:24
Veel geld voor zo`n klein huis maar wat een schattige lieve uitstraling. Inderdaad net zo`n Engels cottage wat je veel ziet in die huizenjacht programma`s.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 26-05-23 07:27
Een soort van tiny house Engelse stijl Het bad zorgde hier idd ook voor verbazing, maar daar moet je dan ook wel weer in douchen natuurlijk
Je kan niet zeggen dat je een rad voor de ogen gedraaid wordt
Nee dat is waar! De makelaar meldt ook nog even in de tekst dat de kelder niet toegankelijk is omdat deze vol water staat Ik zou het plat gooien, alleen heb je dan wel een probleem met je buren
waren wel meer plekken in dat huis niet toegankelijk. Wel verfrissend; zo'n makelaar die niet via allerlei dubbelzinnige opmerkingen ( denk aan; het pand heeft nog alle authentieke elementen...lees; het is voornamelijk oude meuk met hier en daar, als je mazzel hebt, een mooi detail) het verhaal mooier probeert te maken dan het is...
Al had de makelaar, gezien de foto's, ook weinig andere keus
Wat hebben diezelfde buren bijgedragen aan het ontstaan ervan? ZIJ hebben er een ander dak op gelegd en duidelijk weinig moeite gedaan om het te laten aansluiten.
Hier gaat ongetwijfeld een ontzettend triest verhaal achter schuil. Heel verdrietig.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 26-05-23 17:28
Het complex in Vledder staat al even te koop. Schijnt een bouwkundig hoogstandje te zijn. Het huis in Heusden heeft wel potentie! Zeker voor iemand die lekker de bossen in wil, want je kunt daar mooi rijden.
Lynn_Nikita: Dat was me nog niet eens opgevallen Ikke: Maar als de buren (verkopers) niet willen meewerken en hun huis laten vervallen, dan kun je zelf toch ook niets? Dat is natuurlijk speculatie, maar ik kan me voorstellen dat er een verhaal achter zit en dit niet zomaar is besloten.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Het huis in Heusden heeft hier al gestaan, van een bokker Mooie plek.
Dat bouwval.... benieuwd wat daar idd voor verhaal achter zit
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-23 18:11
Ooo gatver die in Tegelen Volgens mij zitten er gastarbeiders in zo te zien Wij hadden er ook een paar en die vervuilde hun 'hok' soortgelijk. Echt heel erg vies.
Toevallig kwam ik hier voor mijn werk vaker langs en staat dit al zeker een jaar als het niet langer is te koop ( In belgie, u ook op NL funda) Vraag mij af waarom want van binnen vind ik het ook erg leuk