Wedstrijden kletstopic 2023

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flubberboot

Berichten: 2875
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 20:15

Gefeliciteerd FleurSandro!

Jammer van de eerste proef DiscoDipp!

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 20:27

Gefeliciteerd FleurSandro :D super!

Jammer Discodipp, maar met zulke punten mag je echt niet klagen hoor. Het zijn super punten!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 22:57

Wat een mooie resultaten bij de meesten!

Hopelijk knappen de paarden na glijpartij en met maagzweren ook weer goed op.

Ik had vandaag mn 16 jarige mee, die met Z dressuur pensioen was gegaan eigenlijk :') Liep toch fijn naar 216, helemaal blij mee!

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 23:01

Proficiat allemaal met de behaalde prijzen en punten!

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 23:29

Afbeelding
Vanmiddag met mijn man naar de eerste eventing van dit seizoen.. rondje B , foutloos en 2 sec van optimale tijd.. 4e plek. Volgende keer L

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 07:44

Gefeliciteerd allemaal *\o/* en wat een gave foto Robbie!

Rudi's hoefzweer is eindelijk doorgebroken *\o/*
Ik heb mijn inschrijving door mogen schuiven naar komend weekend, super lief van de organisatie <3
Hij loopt nog wel een beetje gevoelig omdat we een enorm gat hebben moeten maken om erbij te komen alleen :\ Eergisteren even gereden en op zich loopt hij voor het oog goed, alleen voel ik wel dat het nog gevoelig is. Vandaag les, eens kijken of dat goed gaat.

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 13:32

Wat een toffe foto Robbie, echt heel gaaf.

NorwayFjord

Berichten: 3152
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 12:59

Gefeliciteerd allemaal, zie hele mooie successen langs komen, gaaf! <3

Toffe foto Robbie!

Hopelijk zijn alle paarden met blessures etc snel weer okay :)

Hier inmiddels een voorzichtig doel gesteld, ik zou heel graag met de Haf in Ridderkerk in de B willen starten begin augustus. Ze gaat enorm goed, op het moment is de galop nog wat het meeste werk nodig heeft. De rest zou in 2 maanden goed haalbaar moeten zijn en anders gaan we niet. Vind het wel weer spannend haha!

Screenshotje van m'n les vanochtend
Afbeelding

LaDonna75

Berichten: 2145
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:52

Gewoon gaan NorwayFjord (AustriaHaflinger zou een betere nick zijn haha)! Het plaatje is mooi zo :j

Robbie gave foto, heerlijk!

Ik ben gisteren met de pony op stap geweest, heerlijk gereden, degelijke proeven met enkel kleine dingetjes en 187,5 en 184,5 punten, dus we zijn M 1 startgerechtigd! Ik ben apetrots op mijn powerpony :)

NorwayFjord

Berichten: 3152
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 20:23

Hahaha ja ik denk ook wel dat we gaan hoor, ze word zo gaaf! Maar ze moet echt nog ff iets sterker worden en rechte lijnen kunnen lopen en een soort van beheerst galopperen hihi :+ Ja m'n gebruikersnaam, als ik ooit een paard koop word het een Fjord maar voor nu ben ik afhankelijk van andere mensen hun paarden :P Ach het komt dichterbij een Fjord dan de KWPNer die ik eerst reed haha!

Wat een mooie punten, gefeliciteerd!

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:52

Ik ga morgen en maandag naar een Pinksterconcours bij ons in de buurt met het paard van mijn zusje, beide dagen een rondje B om te kijken hoe het gaat en eventueel als het goed gaat selectie te starten :)

En gezien het een springpaard is moet ik ook een rondje gaan springen van mezelf. Dat gaat voor een dressuurruiter vind ik netjes, dus voor een parcours van 0.80 ben ik wel klaar vind ik {:}
Hoger gaat thuis wel maar een (oefen)wedstrijd is toch weer anders, dus gewoon veilig beginnen. Er is bij ons alleen heel veel op gras, en ik als dressuurmuts doe toch liever op zand voor de 1e keer :Y)

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 11:01

Omg ik heb me op gegeven voor een oefenwedstrijd! Met onze jonge merrie. Ben zo onwijs benieuwd hoe dit zal gaan :D

Enzo_Ollie: oh leuk zo super veelzijdig!!

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 14:46

Heerlijk Enzo!

Ik heb gisteren nieuwe laarzen gekocht voor de wedstrijden. Reed voorheen met bruin tuig, bruine laarzen en donkerblauwe jas en helm.
Nu heb ik zwart tuig en daar moeten ook zwarte laarzen bij natuurlijk.

Direct les en maandag ga ik de ring weer in voor een Z2 proef. Ruim een half jaar niet weggeweest en ben er nog niet echt van overtuigd dat ik er klaar voor ben...

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 17:17

PSvanLot schreef:
Heerlijk Enzo!

Ik heb gisteren nieuwe laarzen gekocht voor de wedstrijden. Reed voorheen met bruin tuig, bruine laarzen en donkerblauwe jas en helm.
Nu heb ik zwart tuig en daar moeten ook zwarte laarzen bij natuurlijk.

Direct les en maandag ga ik de ring weer in voor een Z2 proef. Ruim een half jaar niet weggeweest en ben er nog niet echt van overtuigd dat ik er klaar voor ben...


Spannend! Je mag een filmpje sturen als je wilt?

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 18:21

Als ik iemand kan vinden die filmt, dan doe ik dat.

Vandaag gelest en aan het dier gaat het niet liggen, eerder aan de chauffeur…

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 18:54

Succes alvast!

Hier een superles gereden. Mijn spook schrikt in de buitenbak van alle hoeken en ik weet niet hoe het komt, door de fysio of door de NAF oestress, maar ik rij sinds een week al zo fijn. Geen geschrik meer maar lekker kunnen trainen. Onze eerste wedstrijd staat pas weer eind augustus maar het kriebelt wel om niet eind juli te gaan nu :D

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 22:01

Wij mogen morgen ook weer, ik ben er zelf echt rete slecht aan maar wil graag toch gaan. Net nog even gereden maar ze hebben hier zon ding dat knalt om de zoveel minuten voor de ganzen..

Normaal schrikt ze nergens van maar vandaag was ze zooo hectisch. Belooft wat voor morgen _O-

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 22:09

DiscoDipp schreef:
Wij mogen morgen ook weer, ik ben er zelf echt rete slecht aan maar wil graag toch gaan. Net nog even gereden maar ze hebben hier zon ding dat knalt om de zoveel minuten voor de ganzen..

Normaal schrikt ze nergens van maar vandaag was ze zooo hectisch. Belooft wat voor morgen _O-


Je weet wat ze zeggen van een slechte generale hè :))

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 23:55

Autumnn schreef:
DiscoDipp schreef:
Wij mogen morgen ook weer, ik ben er zelf echt rete slecht aan maar wil graag toch gaan. Net nog even gereden maar ze hebben hier zon ding dat knalt om de zoveel minuten voor de ganzen..

Normaal schrikt ze nergens van maar vandaag was ze zooo hectisch. Belooft wat voor morgen _O-


Je weet wat ze zeggen van een slechte generale hè :))


Haha ja dat zeggen ze, mijn vriend zei ook al van Ooh dat zeg jij altijd en mijn losrijden duw je die altijd weer in t gareel :')

Ben benieuwd, wordt wel een vroege dus maar snel naar bed :Z

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 05:57

Had ik gisteren ook, discodipp :') ze zijn hier aan het bouwen op stal en net naast stal ook werkzaamheden. Plus heel irritant een duivennest in de bak waar elk jaar wel 1 jonge duif uitvalt. Nu dus ook weer en dat fladdert dan fijn op de hoefslag. Zet je op de bakrand in een doosje en het kan net aan goed genoeg vliegen om daaruit te komen maar niet meer in het nest kunnen komen :') Rijden was dus erg ehm hectisch...

Succes alvast!

Ik mag maandag. 32 combinaties in het M1, hoop Gp ruiters en andere professionals die de hele dag mee doen :+ en er mogen maar 3 verenigingen door. Ik ga wel voor de middenmoot, dan ben ik blij.

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 07:13

MyWishMax schreef:
Had ik gisteren ook, discodipp :') ze zijn hier aan het bouwen op stal en net naast stal ook werkzaamheden. Plus heel irritant een duivennest in de bak waar elk jaar wel 1 jonge duif uitvalt. Nu dus ook weer en dat fladdert dan fijn op de hoefslag. Zet je op de bakrand in een doosje en het kan net aan goed genoeg vliegen om daaruit te komen maar niet meer in het nest kunnen komen :') Rijden was dus erg ehm hectisch...

Succes alvast!

Ik mag maandag. 32 combinaties in het M1, hoop Gp ruiters en andere professionals die de hele dag mee doen :+ en er mogen maar 3 verenigingen door. Ik ga wel voor de middenmoot, dan ben ik blij.



Ohh die duiven ja!!! Wij hebben dan gelukkig geen nest maar die beesten vliegen zo lomp uit de bomen met zoveel lawaai :') Dat zorgt wel altijd voor een schrikeffect waar Nien dan mooi gebruik van kan maken _O-


Ook zoiets leuks jaa.. dan maar gewoon zien of je zelf lekker hebt gereden en fijne punten hebt.

We moeten over n uur laden en gaan maar ik moet nog vlechten en wassen, ben niet vooruit te branden :')

Getup

Berichten: 8278
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 07:15

Succes allemaal!
Wij gaan maandag .

NorwayFjord

Berichten: 3152
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:34

Succes allemaal!

Zeg ik van de week dat ik van de zomer m'n B debuut met de Haf wil proberen, ben ik er gister toch zo hard van af gelazerd... Met de ambu opgehaald ivm vermoeden breuk in rug maar dat viel mee gelukkig, het is alleen flink gekneusd. Bij alles wat ik doe schieten m'n rug en been compleet in de kramp (en alles wat ik doe is proberen uit bed te komen en naar de bank te verplaatsen :+). Zeg ook eerlijk dat ik niet weet of ik er weer op durf, ze moet eerst echt even een paar keer super braaf zijn dan want het ging zo loeihard (ze ging keihard rennen en tegelijk constant heel hoog bokken en dat stopte niet). Pfff paardrijden is leuk :+

LaDonna75

Berichten: 2145
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Wedstrijden kletstopic 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:40

Gets wat akelig, maar gelukkig ben je relatief nog heel. Sterkte ermee!

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:07

Ach bah wat naar Norwayfjord.. veel sterkte, doe rustig aan!

Succes iedereen die dit weekend gaat starten!

Wij zouden maandag na 2/3 maand weer gaan starten. Helaas is mijn nieuwe trailer nog niet binnen en is de oude al verkocht dus heb geen vervoer. Heel jammer, trailer zou 1 week geleden al geleverd worden...

Kan daardoor ook niet lessen dus de motivatie wordt wat minder nu. :o