Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Briiet schreef:Ik kan nergens in mijn dossier foto’s van de hernia vinden. Wel het verslag.
Gewoon de tijd nemen met het herstellen.
Ik ben midden oktober geopereerd en heb nu alleen last van m’n bil en bij paardrijden van mijn lies.
Als ik alles heb gedaan ( werk, paard , jong gelopen en eten koken) ben ik ook nog erg moe.
Fysio wil nog met de orthopeed contact hebben omdat mijn heup niet echt soepel is. Daar zit slijtage in ( in 2021 op foto geweest)
Wel rustig aan bij de fysio doen hoor, ik heb er een slijmbeurs ontsteking in de heup mee opgelopen omdat ik te snel te veel wou doen.
hagelslag schreef:Ik ben woonachtig in Duitsland. Hier krijg je de mri foto's zo mee op de cdrom.
En oktober geopereerd, dan doe jij ook nog maar rustig aan!
Dat zijn slechts 4 maanden.
Mijn "kracht" kwam pas na 8 maanden na de operatie terug.
Toen kon ik echt zonder mijn pauzes/af en toe liggen tussendoor
Briiet schreef:Hoe gaat het nu steefje ?
snorkel1986 schreef:Hou je in de gaten dat dit in mijn oren ook richting een klap voet klinkt... en toch wel alarm bellen laat rinkelen...
Mijn man heeft ook meerdere blokkades. En spuiten gehad maar de voet scheef gaan zetten was al not doen ( draaide weg na buiten..)
Briiet schreef:Gelukkig dat de pijn nu beter te doen is. Maar wel opletten, dat been klinkt nog niet zo goed.
De fysio heeft contact gehad met de orthopeed en daar moest ik woensdag heen.
Mijn linker heup verdiend geen schoonheidsprijs vertelde ze me. Zag er niet meer mooi rond uit. Had wat haken.
Moet nu onder de ct scan met vloeistof. Nog even afwachten wanneer die is.
Baal dat m’n lies zo’n pijn doet bij het paard rijden.
Heb gister mijn zadelmaker een berichtje gedaan of er misschien wat kleinere wrongen op konden in verband met mijn heup.
Hoop dat dat kan. Zit nu ook geen grote op maar misschien als die nog kleiner word dat de pijn minder word.