Hij heeft een baan daar. Bij voorkeur 3 kamers, beetje fatsoenlijk. Zijn er malafide verhuurders waar hij ver weg bij moet blijven of juist aanraders? Bokt weet alles en zn ouwe tante wil graag een beetje achtergrond info voor hem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:ik ben (in een andere overbevolkte stad) altijd aan een woning gekomen via pararius, maar dat is meer een soort platform. Maargoed, wel een groot aanbod huurwoningen.
Verder zullen vast bokkers het oneens met me zijn, maar ver weg blijven van Amstefdam zuid-oost. Ik heb ooit als student in Abcoude gewoond (kakkersdorpje tegen zuid-oost aan) en ik heb echt wel eens een rechtsomkeert gemaakt omdat ik gewoon echt het gevoel had dat ik ieder moment neergeschoten kon worden, al heb je in Z-O ook betere stukken (feitelijke gezien was het verlengde van mijn straat ook zuid-oost, en daar woonde alleen maar miljonairs en Arie Boomsma)
Heb door het hele land gewoond, maar zelden slechtere wijken gezien als de slechte wijken daar(plus dat er in de periode dat ik vlakbij woonde er iedere week wel een afrekening/liquidatie was…)
future_vet schreef:https://www.wonenbijbouwinvest.nl/
Zeer betrouwbaar wel hoge inkomenseisen
Tip; als gaystel inschrijven. Vrienden/woningdelers worden vaak geweigerd.