Ik zag de titel en dacht dat we naar Flarum gingen Maar de nieuwe Noorse servers mogen er ook zijn hoor! Eeuwige bokt roem klinkt wel leuk... Cayenne als berichtenkampioen en ****** als namenkampioen
mysa
Geplaatst: 30-01-23 23:05
Apple schreef:
Succes met de verhuizing
We blijven dus wel in de IJslandse namen gelukkig
Ik slaakte ook al een zucht van opluchting! Als ik me goed herinner, ben ik ooit aankomen zetten met Skinfaxi.
Iris82
Geplaatst: 31-01-23 00:02
VuurVleugels schreef:
Ik zag de titel en dacht dat we naar Flarum gingen
Haha, dat wordt um nog wel hoor. Is allemaal (weer) wat opgeschoven door dit verhuizing gedoe, maar nu weer zo snel mogelijk terug naar Flarum taken.
Zoeken op de Wiki werkt nu ook (eindelijk) weer. De mailserver, development- en testservers en nog een paar losse dingen maar dan is de verhuizing helemaal klaar. Van die laatste dingen merken jullie als het goed is niets.
Kan hier nog (even) naar gekeken worden? Ook bekende/kennissen van mij ervaren hetzelfde probleem.
Hilary
Geplaatst: 05-02-23 20:00
De foto’s op de markt staan, als ik op mijn telefoon (iPhone, Safari) kijk, niet goed in beeld. De advertentie kan ik gewoon van boven naar beneden lezen, alle tekst in beeld, maar de foto valt voor 80% links buiten beeld en is ook niet in beeld te halen. Geen idee of dit al zo was voor de verhuizing of pas erna is ontstaan, overigens.