Proost2410 schreef:Dames er is ook een fb pagina karakchan is veel makelijker als bokt vind ik zelf
Super! Heb je een link? Ik kan de groep niet direct vinden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vendake schreef:Hi iedereen! *knip*
CodexHeleen schreef:Proost2410 schreef:Dames er is ook een fb pagina karakchan is veel makelijker als bokt vind ik zelf
Super! Heb je een link? Ik kan de groep niet direct vinden
eilleen333 schreef:Oh wat jammer. Er was hier vanmiddag een reactie, maar die is verwijderd? Was weliswaar engelstalig, maar ik had nog contact willen leggen met de poster….
Nou goed, begin januari plaatste ik nog een bericht hier, dat ik een pony ging laten keuren, en inmiddels is Blishy al weer bijna een maand bij mij.
Zo wijs met haar! Ze moet wel enorm wennen aan hoe ik de dingen doe en met haar omga. Ze is vrij streng opgevoed en is soms echt flabbergasted dat ze mee mag denken en dingen mag aangeven, haha! Maar ze doet het erg goed!
Kennis maken met mijn Haflinger merrie:
Ze staan tegenover elkaar op stal, maar niet in dezelfde groep buiten. Maar ze kunnen het zo aan de hand goed vinden gelukkig. Denk dat ik ze zo bij elkaar zou kunnen zetten als dat zo uit zou komen.
[ [url=m/eRVgJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YhjBYH.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RVJCD7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8KvyRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die enorme oren![]()
[ [url=m/W1khxT.jpg]Afbeelding[/url] ]
eilleen333 schreef:Oh wat jammer. Er was hier vanmiddag een reactie, maar die is verwijderd? Was weliswaar engelstalig, maar ik had nog contact willen leggen met de poster….
Nou goed, begin januari plaatste ik nog een bericht hier, dat ik een pony ging laten keuren, en inmiddels is Blishy al weer bijna een maand bij mij.
Zo wijs met haar! Ze moet wel enorm wennen aan hoe ik de dingen doe en met haar omga. Ze is vrij streng opgevoed en is soms echt flabbergasted dat ze mee mag denken en dingen mag aangeven, haha! Maar ze doet het erg goed!
Ze staan tegenover elkaar op stal, maar niet in dezelfde groep buiten. Maar ze kunnen het zo aan de hand goed vinden gelukkig. Denk dat ik ze zo bij elkaar zou kunnen zetten als dat zo uit zou komen.
Die enorme oren![]()
Baileyi schreef:eilleen333 schreef:Oh wat jammer. Er was hier vanmiddag een reactie, maar die is verwijderd? Was weliswaar engelstalig, maar ik had nog contact willen leggen met de poster….
Die enorme oren![]()
Die poster was Evita_Lucy, ik heb toevallig nog via pb contact met haar kunnen hebben. De post was idd verwijderd omdat het engels was.
Wat een leuk ding! Lijkt sprekend op de mijne, maar dan een ander kleurtje.![]()
Hoe oud is ze?
Mijne komt van een handelaar in Belgie.
@TS hoe gaat het met de spat? Ik ben bij mijne er ook een beetje bang voor, ze begint af en toe achter toch wat stijf te lopen.