Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 16:18

Hallo allemaal!

Een klein zijspoor van de grote Secret Santa, waar deze ook qua organisatie niet aan kan tippen.

Ik wil graag met jullie een Secret Santa gaan doen, maar dan met een boek als cadeau. Qua bedrag denk ik tussen de €10-€20, met als kanttekening dat het vinden van een goed boek het belangrijkste is. Houdt er rekening mee dat je hierbij ook verzendkosten krijgt! Sommige boeken kunnen via brievenbuspost wel verzonden worden, dus dat kan schelen in de kosten.

Hoe werkt het?
Iedereen stuurt uiterlijk 01-12-2022 een PB naar mij met naam & e-mailadres. Ik zet dan je e-mailadres in een bestand bij Lootjestrekken.nl . Hier moet je zelf je aanmelding bevestigen! Zorg ervoor dat je adres hier goed ingevuld wordt, en maak desgewenst een verlanglijstje. Je kan natuurlijk ook hier in het topic delen wat voor boeken je graag leest zodat je verrast kan worden.

Zodra iedereen heeft bevestigd kunnen de lootjes getrokken worden. Doe dit ook op tijd! Uiterlijk 5 december ga ik lootjes trekken, ben je dan niet bevestigd kun je helaas niet meedoen.

Verzend uiterlijk 20 december je pakketje, zodat er de meeste kans is om het pakket voor kerst binnen te hebben.

Hints?!
Het is natuurlijk extra leuk als je lootje kan raden wie het cadeautje heeft gegeven. Voeg daarom een leuke, grappige, moeilijke (of juist makkelijke) hint toe aan je pakket!

Tips
Maak bij Bol.com een verlanglijstje met boeken die je al hebt. Zo voorkom je dat je dubbele boeken krijgt, en geef je een mooi idee van welke boeken je graag leest.
Deel je GoodReads account als je die hebt, ook deze kan mooie tips geven aan je Secret Santa.

Klets ondertussen gezellig in dit topic om elkaar te leren kennen :D

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:21

Dit lijkt me echt heel leuk :D ik ga me aanmelden!

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:27

Heel leuk, ik doe ook mee!

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 16:35

Citaat:
De Lijst
1. Marjo
2. Autumnn
3. Suliko
4. Spruit
5. Maartje_M
Laatst bijgewerkt door Marjo op 23-11-22 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:36

Ik heb je ook een PB gestuurd :)

Maartje_M

Berichten: 9365
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:41

Dit vind ik ook leuk! Ik ga je een pb doen

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:55

Ik stuur je een PB!

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:57

Heb de aanmelding bevestigd! Heb geen verlanglijstje gemaakt, maar wel mijn goodreadsaccount gedeeld, wat ik nu lees, welke boeken ik al heb van mijn tbr-lijst, wat voor boeken mij aanspreken en wat interesses. Hoop dat degene die mij trekt zich niet te verloren gaat voelen, maar vind het leuk om verrast te worden! :D

Maartje_M

Berichten: 9365
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:23

Hahaha ik had dus precies hetzelfde idee Suliko, ik hoop dat mijn Goodreads account gaat helpen :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:25

Ik twijfel nog of ik mee wil doen, ga eens nadenken! :D

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 17:42

Het lijkt erop alsof je al direct een lootje kan trekken als je de mail hebt en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even kijken hoe ik dat op kan lossen

KimD

Berichten: 20417
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:44

Ik weet van een andere Bokker dat er nog een Bokt boeken SS is, alleen die loopt veel langer. Daar heb je nu niks meer aan maar misschien voor komend jaar kunnen de boekenliefhebbers daar aansluiten. :j

Renee1991

Berichten: 5979
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:49

Leuk! Ik heb ook een pb gestuurd :j

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 17:52

Citaat:
De Lijst
1. Marjo
2. Autumnn
3. Suliko
4. Spruit
5. Maartje_M
6. Neverland
7. Renee1991

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:52

Marjo schreef:
Het lijkt erop alsof je al direct een lootje kan trekken als je de mail hebt en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even kijken hoe ik dat op kan lossen


Heb je het opnieuw aangemaakt? Krijg net een mailtje dat ik ben toegevoegd, maar nu is de uitgebreide beschrijving van mijn verlanglijstje verdwenen. :')
Geen ramp hoor, maar dan fiks ik dat later weer even.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 17:52

Marjo schreef:
Het lijkt erop alsof je al direct een lootje kan trekken als je de mail hebt en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even kijken hoe ik dat op kan lossen

Als het goed is heeft iedereen twee mails van Lootjestrekken (behalve Renee1991). De eerste mail mag je negeren, de tweede mail is voor de juiste groep!

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 17:53

Suliko schreef:
Marjo schreef:
Het lijkt erop alsof je al direct een lootje kan trekken als je de mail hebt en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even kijken hoe ik dat op kan lossen


Heb je het opnieuw aangemaakt? Krijg net een mailtje dat ik ben toegevoegd, maar nu is de uitgebreide beschrijving van mijn verlanglijstje verdwenen. :')
Geen ramp hoor, maar dan fiks ik dat later weer even.

Ohh oliebol sorry! Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan... -O-

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:55

Is oké, schrijf het later wel opnieuw! Hopelijk is het nu opgelost met het lootjes trekken. :)

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:59

Ik sla even over, maar super leuk dat je organiseert!! Ik ben ergens tussen nu en kerst aan het bevallen, dus helaas maar even zo slim zijn om geen verplichtingen aan te gaan waar ik mogelijk niet aan toe kom.


KimD schreef:
Ik weet van een andere Bokker dat er nog een Bokt boeken SS is, alleen die loopt veel langer. Daar heb je nu niks meer aan maar misschien voor komend jaar kunnen de boekenliefhebbers daar aansluiten. :j

Dan heb je het denk ik over het SS groepje wat vorig jaar ook al was? Die is wel heel anders dan deze. Budget kan je ook makkelijk keer tien doen :+

KimD

Berichten: 20417
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 18:06

linoleum schreef:
Ik sla even over, maar super leuk dat je organiseert!! Ik ben ergens tussen nu en kerst aan het bevallen, dus helaas maar even zo slim zijn om geen verplichtingen aan te gaan waar ik mogelijk niet aan toe kom.


KimD schreef:
Ik weet van een andere Bokker dat er nog een Bokt boeken SS is, alleen die loopt veel langer. Daar heb je nu niks meer aan maar misschien voor komend jaar kunnen de boekenliefhebbers daar aansluiten. :j

Dan heb je het denk ik over het SS groepje wat vorig jaar ook al was? Die is wel heel anders dan deze. Budget kan je ook makkelijk keer tien doen :+


Volgens mij bestaan ze inderdaad al een aantal jaar ja, vanwege het hoge budget beginnen ze ook vroeg in het jaar waardoor dat budget dan weer meevalt. Voor echte boekenliefhebbers die het bestaan nog niet kennen is het misschien wel leuk om te overwegen.

MarloesHJ

Berichten: 2466
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 19:21

Ik heb ook een pb gedaan. Leuk idee!

Moonlight91

Berichten: 267
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Venray

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 21:55

Ik doe ook een PB, hartstikke leuk :D

Anoniem

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 22:09

Superleuk idee! *\o/*

Ik heb net even met Marjo overlegd, maar we willen het ook even in de groep gooien: vinden jullie het oké als ik meedoe vanuit Engeland? Het boek kan eventueel bij Marlinde of bij mijn ouders bezorgd worden, bij een Britse webshop besteld worden en de hint per post, of ik betaal het verschil aan verzendkosten met PostNL terug aan degene die mij heeft - uiteraard is het versturen vanuit de UK volledig voor mijn rekening, maar ik doe het graag! :D

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 23:46

Mkango schreef:
Superleuk idee! *\o/*

Ik heb net even met Marjo overlegd, maar we willen het ook even in de groep gooien: vinden jullie het oké als ik meedoe vanuit Engeland? Het boek kan eventueel bij Marlinde of bij mijn ouders bezorgd worden, bij een Britse webshop besteld worden en de hint per post, of ik betaal het verschil aan verzendkosten met PostNL terug aan degene die mij heeft - uiteraard is het versturen vanuit de UK volledig voor mijn rekening, maar ik doe het graag! :D


Wat mij betreft ben je hartstikke welkom om mee te doen! Tips bij welke Britse webshops je dan kan bestellen zou wel fijn zijn, denk dat je dan met paypal een heel eind komt?

Maartje_M

Berichten: 9365
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 07:16

Wat mij betreft ook prima