*KNIP*
Mensen die zich voor maandag hadden aangemeld kregen ook netjes een mail terug dat ze voor 15 euro mee konden doen:
*KNIP*
Ik heb me maandag ook aangemeld, MET nog op de website 15 euro vermeld staan zoals in de eerste post vermeld is. En vervolgens krijg ik dinsdag een mail dat het 45 euro moet kosten.
Dat klopt natuurlijk van geen kant. Kennelijk is ergens een grens getrokken van 15 vs 45 euro, maar is het niet eerst aangepast op de website en dat IEDEREEN die daar voor zich aangemeld heeft het kon doen voor die 15 euro en de rest voor 45 euro.
Dat klopt natuurlijk gewoon niet. Je mag mij er om aanvallen, maar ja, ik ben teleurgesteld in het bedrijf, en meer dan dat. Zeker omdat mensen die ik ken waar ik het dus van hoorde dat het er was kennelijk wel net geluk hadden en ik niet. Het voelt als een tombola waarbij je geluk hebt of niet. Zeker omdat ik ruim voor 8 september ben. Daar mag je een bedrijf op aanspreken vind ik.
Dit is eerst netjes gedaan, gewoon gewezen op hun fout. Maar zij zien het niet als fout. En dat is het wel degelijk. Als je dan zo'n fout accepteert als 'klant', dan kan een bedrijf doorgaan met oneerlijke praktijken. En dat wil je ook voorkomen immers. Dus dan moet je anderen waarschuwen. Daarvoor schrijf je een review over het bedrijf. Niets raars aan. Mijn ervaring, kan bij een ander goed zijn, maar voor mij is het gewoon een prutervaring. Je waarschuwt ook anderen op social media e.d. met duidelijk de schermprintjes en uitleg. Ook niets mis mee.
Ik heb het bedrijf nu nog 1 keer netjes gemaild met de schermprintjes van 15 euro van anderen en als ze dan nog niet akkoord gaan, ja, dan zal toch echt nog wel wat gemaild gaan worden van mijn kant. Mijn rechten zijn inmiddels duidelijk. Dat ik ze waarschijnlijk als consument niet ga krijgen weet ik, maar je mag er dan wel voor gaan immers. Dat wil niet zeggen dat ik ga schelden, dat doe ik niet, maar je ongenoegen uiten naar een bedrijf toe mag zeker. En in dat stadium zit ik nu. Ik heb ze dus net nogmaals netjes gevraagd om mij aan te melden voor die 15 euro zoals bij anderen ook gebeurd is.
Er is dus absoluut geen sprake van te ver gaand gedrag, maar gewoon van net gedrag, maar wel om je ongenoegen te uiten. Als het bedrijf alsnog overstag gaat, dan zal ik mijn google review ook aanpassen en een edit toevoegen en er 2 sterren bij geven. Dat heb ik ook wel eens gedaan bij een bedrijf.
Ik geef dus netjes de kans het op te lossen zoals het bedrijf het hoort te doen. Maar tot nu toe is de communicatie meer dan belabberd van de kant van het bedrijf en tja, daar mag zeker wat van gezegd worden in mijn ogen.
Overigens, ik heb GEEN beperking, dus wie dat beweert, sorry, geen diagnose, ik ben gewoon normaal (nou ja, duikgek dan misschien