Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik heb in de planning om er nu een ombouw overheen te maken. Hij gaat er nu op zitten en weet dan met zijn voorpoten de knop te vinden waardoor er voer uitkomt... verder is ie erg stevig en dus jonge -stevige - voerobsessed kater proef. Is van petsafe. gaucho schreef:Hier het monster en het resultaat van zijn werk... De andere kamikaze piloot doet er dan weer helemaal niets mee.
[ Video ]
Juist omdat onze kater een enorme obsessie voor eten heeft wilde ik voor hem ook een voerautomaat, zodat hij verdeeld over de dag telkens een kleine portie krijgt. Maar wij hadden inderdaad hetzelfde dilemma, hij is niet achterlijk en weet dondersgoed waar de voorraad zit en dat zal hij ook proberen te bereiken. En als hij daar 1x succes mee heeft, dan wordt het helemaal ellende. Omdat we kosten wat het kost die ene keer succes wilden voorkomen hebben we het voerautomaat dichtgebonden met tiewraps met ook nog gewichten eraan
Het klinkt belachelijk en het ziet er belachelijk uit, maar het werkt wel. In het begin probeerde hij doe bak nog open te krijgen, maar nu probeert hij het niet eens meer. Als ik binnenkort weer eens wat meer thuis ben dan gaan we die tiewraps en gewichten eraf halen, kijken hoe dat gaat. Verwacht niet dat hij het dan wel weer gaat proberen