Ondertussen heb ik een huis gekocht en daar moet ook een bed in. Bij mijn ex lagen/liggen we in een boxspring dus dat wil ik ook graag in mijn nieuwe huis.
Maar waar te beginnen? Budget ligt rond de 1500 euro en liefst heb ik er eentje van 1m80. Waar ik al naartoe ga is de Pallen/XXLutz in Duitsland en de huidige roommate zegt iets van Nederlands slaapcentrum maar wie weet komt er van jullie ervaringen of tips? Of zeggen jullie ho stop, Suisse Sense is the way to go. Niet verder zoeken maar de portemonnee trekken!
Oh als het kan wel graag een (kunst)lederen stof dat ik met een doekje kan afnemen. Nu sta ik regelmatig het hoofdbord te stofzuigen en schrik altijd hoeveel stof er op zo een korte afstand van mijn gezicht ligt
Ik zag laatst dat Van der Valk ook ‘hun’ eigen boxsprings verkocht via een website. Erg redelijk geprijsd.
Yv_
Geplaatst: 30-03-22 19:57
Ik heb jarenlang een boxspring van BeterBed gehad, maar die was serieus duurder dan die ik nu heb van Swiss Sense. Het maakte niet zo heel veel uit, maar onder de streep scheelde het toch een paar tientjes. De bedden waren bij beide niet duur; het waren de matrassen die het totaalbedrag flink hoog maakten. Nu heb ik echt wel een bepaalde voorkeur en moet ik ook echt wel genoeg steun hebben, dus ik begrijp wel dat als je minder "eisen" (wensen) hebt, het ook stukken goedkoper kan met bijvoorbeeld de matrassen die erbij geleverd worden standaard. Zo heeft mijn collega gewoon de gok genomen en online een bed besteld (zou ik persoonlijk nooit doen) en dat blijkt een ware match. Voor nog geen 500€ slaapt ze een gat in de dag, haha. Ik zou Zelf gewoon gaan proefliggen bij diverse winkels en daar je budget aangeven.
Fortitude
Geplaatst: 30-03-22 20:05
Ceetje_bokt schreef:
Ik zag laatst dat Van der Valk ook ‘hun’ eigen boxsprings verkocht via een website. Erg redelijk geprijsd.
Die zijn van Swiss Sense Ontzettend fijne bedden en veel keuze opties. Vallen volgens mij ook binnen het budget.
Het budget is ook rekbaar maar de Swiss semse moet ik dus zeker eens binnen lopen
Tazzey
Geplaatst: 30-03-22 20:15
Ik heb geen boxspring maar wel minder goede ervaringen met het Nederlands Slaapcentrum. Ik heb heel erg fijne ervaringen bij Auping Studio Goodnight Cruquius, de service is waanzinnig. Als voorbeeld, ik had nieuwe, hogere poten voor mijn bed besteld en die kwamen ze gratis bezorgen en monteren. Toen ze er waren hebben ze ook direct de elektrische bodems een service beurt gegeven. Helaas voor hun is mijn bed van goede kwaliteit anders zou ik er vaker komen
Ik heb mijn boxspring afgelopen november gekocht bij beddenplein. Ik was 2500 kwijt maar had het duurste model en een elektrische genomen. Daarnaast heb ik de dikste topper genomen en ook daar zou je dus nog op kunnen besparen.
Wij hebben een Serta, dat is een Amerikaans merk geloof ik. Gekocht bij van der Meulen & Baarsma. Kostte wel wat meer dan 1500 euro - 4200 incl kussens en dekbed - maar werkelijk de beste aankoop ooit!
Er zijn ook boxsprings zonder hoofdbord. Dat scheelt al. In Amersfoort heeft Swiss Sense een outlet. Misschien daar eens kijken?
Suzanne F.
Geplaatst: 31-03-22 07:14
Jaren een Beter Bed gehad en was echt prima. Sliep heerlijk. Was wel iets zachter. Nu heb ik een Ubica of zoiets. Van een beddenzaak. Is ook echt een fijne. Weet niet meer hoe duur deze was. Ik heb trouwens het hoofdbord van mijn Beter Bed gehouden en daar mijn Ubica boxspring tegenaan gezet.
Ik ben enorm fan van onze boxspring van Emma! Ze hebben regelmatig leuke kortingen waardoor hij niet ver buiten budget is. Wij betaalde volgens mij zo’n 1700 voor 180x200 incl topper
X2305
Geplaatst: 31-03-22 07:44
Schuur_ schreef:
Het budget is ook rekbaar maar de Swiss semse moet ik dus zeker eens binnen lopen
Zeker doen! Ik ben naar de outlet in Den Haag gegaan waar een boxspring een vlek had aan de onderkant (oftewel, die je nooit ziet). Die ging van €3700 naar €1100.. het is echt de moeite waard om daarheen te gaan! En hij slaapt echt fantastisch.