Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:41

Ashleytjuhh schreef:
Het is eigenlijk al triest dat de jonge meiden die zo geheten 'fit girls' als ideaal plaatje zien net als die opgespoten lippen, bil liften of fillers en dikke tieten en dat het is heel normaal is om je zelf zo wat half naakt online te gooien voor likes

Wat jij nu beschrijft zie ik niet echt per se als een fit girl :+ Maar dan zie ik echt die Temptation vrouwen voor me.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:43

sureido schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Het is eigenlijk al triest dat de jonge meiden die zo geheten 'fit girls' als ideaal plaatje zien net als die opgespoten lippen, bil liften of fillers en dikke tieten en dat het is heel normaal is om je zelf zo wat half naakt online te gooien voor likes

Wat jij nu beschrijft zie ik niet echt per se als een fit girl :+ Maar dan zie ik echt die Temptation vrouwen voor me.

Dat inderdaad :)) De barbiepoppen van tegenwoordig en ze zien er allemaal hetzelfde uit.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:01

sureido schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Daarom staat er net als :) dat ze beide als ideaal plaatje zien.
behalve dat ze beide ronde billen hebben :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:02

Kana schreef:
Ja die namen die jij noemt uit de jaren 90 hadden volgens mij ook de bijnaam 'heroin chic'. :') niet iets om te ambiëren denk ik.

Ja, zou kunnen :P. De namen van nu zijn net zo dun iig.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 18:02

Amber_anne schreef:
verootjoo schreef:
Wat is een cisgender dan? Ik ken cis alleen als een muzieknoot.

Dat betekent dat je je het geslacht voelt waarmee je geboren bent

Wat is Bokt toch leerzaam. Ik ben man en voel me man, Cisgender, joepie!
Weer wat geleerd.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 18:04

imaudy schreef:
fohadie schreef:
Ik lees overal dat die oudejaarsconference van Peter Pannenkoek zo goed was.

Dat vond ik dus helemaal niet! Anderhalf uur over corona banketstaaf en dat een oudejaarsconference noemen. >;) Hallo! Er is meer gebeurt in 2021 hoor!

Het was ook niet mijn ding. Enigste grap die ik leuk vond was met dat koopmans.
Hebben ook niet zoveel mensen gekeken, het is geen Youp zeg maar.

Gelukkig was het geen Youp, dan was ik subiet de Sound of Music gaan kijken op DVD.

Cinnepin

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 18:50

Ik vind dat iemand met opgespoten lippen, vaak zo'n domme indruk krijgen in hun gezicht, zo opblaas pop achtig...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:03

Cinnepin schreef:
Ik vind dat iemand met opgespoten lippen, vaak zo'n domme indruk krijgen in hun gezicht, zo opblaas pop achtig...

:j

Heel vaak zie je zo'n onnatuurlijke opening, doet mij dus ook altijd denken aan een sekspop.
Al is dat natuurlijk veel kleiner. Die gedachte heb ik dus wel... vast niet populair.
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:25

DuoPenotti schreef:
Cinnepin schreef:

Heel vaak zie je zo'n onnatuurlijke opening, doet mij dus ook altijd denken aan een sekspop.
Al is dat natuurlijk veel kleiner. Die gedachte heb ik dus wel... vast niet populair.
[ Afbeelding ]

Hahaha ben ik niet de enige, maar je hebt echt gelijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:33

DuoPenotti schreef:
Cinnepin schreef:

[ Afbeelding ]

Aaah jakkes. Haar natuurlijke lippen zijn zo mooi.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:35

Ashleytjuhh schreef:

Betwijfel of je dan het juiste beeld van 'fit girls' hebt, dit klinkt meer als Geordie Shore 2.0 namelijk :') Zo lopen ze er in mijn gyms niet bij

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:36

Die opgespoten lippen, gruwelijk...
En idd die insta koppies, dezelfde wenkbrauwen, lippen, duckface etc. Zo jammer dat het allemaal een soort kopietjes van elkaar worden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:40

Ik had het toevallig vanmiddag met mijn vriend nog over opgespoten lippen.
Ik vind het altijd heel lelijk eruitzien, geen enkele vrouw knapt daar van op

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:44

marleen_88 schreef:
Ik had het toevallig vanmiddag met mijn vriend nog over opgespoten lippen.
Ik vind het altijd heel lelijk eruitzien, geen enkele vrouw knapt daar van op

mee eens, ik vind ze juist lelijker worden

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:56

Ik vind het vooral lachwekkend.

Enige tijd geleden was er een stuk op tv waarbij enkele "willekeurige" vrouwen gefotografeerd werden door professionele fotografen.

Vervolgens haalden ze die foto's door photoshop&co om te laten zien dat elke vrouw eruit kan zien als een fotomodel :j

Sindsdien kan ik geen foto's van "te knappe" vrouwen meer zien zonder me af te vragen hoe ze door photoshop gerost zijn....

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 19:58

Een vriend van mij is leraar op een middelbare en vertelde dat het allemaal veel meer eenheidsworst is dan 'vroeger'. Echte subculturen zoals bv de gothics lijken te verdwijnen. Jammer vind ik dat.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:06

Kana schreef:
Een vriend van mij is leraar op een middelbare en vertelde dat het allemaal veel meer eenheidsworst is dan 'vroeger'. Echte subculturen zoals bv de gothics lijken te verdwijnen. Jammer vind ik dat.

Maar dat is toch normaal? Als iedereen gelijk is dan ontstaat daaruit weer de drang om je af te scheiden van de massa en ontstaan er nieuwe sub culturen

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:07

marleen_88 schreef:
geen enkele vrouw knapt daar van op

hier ben ik het niet helemaal mee eens. sommige hebben echt geen lip en dan is er klein beetje heel mooi en natuurlijk. dat zie je dan niet.

maar zoals 95% zijn net opgeplofte bijen steken

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:17

Ik heb bijna geen bovenlip, nouja ik denk er echt niet aan om het te spuiten. Ze gaan dan ook zo on natuurlijk vormen, het staat zo onnozel, dat bedoelde ik denk met dom, het staat onnozel

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:31

En ze krijgen zo'n schaduwsnorretje omdat die lip onnatuurlijk omhoog gaat staan. Maar goed dat wordt dan weer weggeshopt op IG...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 20:50

Mijn onpopulaire mening is dat mensen die afgekeurd zijn, maar de hele dag berichten kunnen typen op internet prima aan het werk kunnen. Blijkbaar doen de vingers het nog heel goed.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:17

Nielojram schreef:
Mijn onpopulaire mening is dat mensen die afgekeurd zijn, maar de hele dag berichten kunnen typen op internet prima aan het werk kunnen. Blijkbaar doen de vingers het nog heel goed.

Daarmee is niet gezegd dat hun hoofd het goed genoeg doet......

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:41

Of het lijf wil ook niet. Of wordt het vanuit bed gedaan, of spraaksoftware. Of met slaapjes tussendoor. Of is het nog het enige dat wel gaat enz enz. Er zijn zoveel redenen waarom mensen afgekeurd zijn maar een of meerdere berichten typen wel gaat. Aan de hand van berichten kun je niet bepalen of iemand kan werken,

Ik ben vaker op bokt als ik me juist heel moe of ellendig voel. Dan lig ik veel of kom ik niet verder dan de bank van vermoeidheid of pijn. Een van de weinige dingen dan is bokt lezen omdat je daar niet echt veel concentratie voor nodig hebt. Of lang allert moet blijven. Dan is dan nog net iets beter dan helemaal alleen maar voor je uitstaren of slapen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:54

Nielojram schreef:

Dit soort dingen vind ik gewoon jammer om te lezen. Het is met een chronische ziekte al moeilijk genoeg zonder mensen die allemaal met hun oordeel klaar staan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 21:59

Ja het is heel lastig dat ziek zijn. De ene dag kan je niks en de andere dag alles. En een werkgever verwacht je elke dag. :D