Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Gini schreef:Dit nieuwstopic is nu al een van de populairste op VNOp de eerste pagina van dit subforum vind je amper topics met meer dan 0 reacties. Dit topic heeft er nu al 20. Ik zou dit soort dingen blijven plaatsen als ik Nieuwsredactielid was.
En nee, Cowboy55, het is niet omdat het niet in jouw straatje past dat het meteen een verzinsel is. Zo werkt het niet.
Het is geen kwestie van 'in mijn straatje passen'. Het staat er gewoon niet. Je verzint dat het er staat, wellicht omdat het in jouw straatje past. Maar dan staat het er nog steeds niet en dan verzin je het nog steeds zelf.
__Sannne schreef:Ik vind het wel grappig hoe mensen altijd klagen 'dat er eerst ongelukken moeten gebeuren voor er iets aan de situatie veranderd'. Nu worden er stappen genomen om die ongelukken te voorkomen, is het weer niet goed.
Gini schreef:@Cowboy55:
De man zegt letterlijk: Ik wil weten wie het zijn, zodat ik ze kan aanspreken op hun gedrag.
Ik zeg: Dit nieuwsbericht is overduidelijk gelanceerd om getuigen op te roepen of zelfs de motorcrossers zelf aan te spreken.
Als dit een verzinsel van mij is, dan heb ik wel heel weinig verbeeldingskracht.
pien_2010 schreef:Jôh geef bepaalde posts niet zoveel aandacht!
Gini![]()
![]()
Gelukkig goed afgelopen. Wij hebben alleen maar top ervaring met motor rijders het zij met de aanspanning hetzij onder het zadel. Daar zouden veel weggebruikers een voorbeeld aan kunnen nemen. Aso's heb je dus altijd maar zegt niets over deze groep in zijn geheel.
karrij schreef:Huertecilla schreef:Wat een nón incident, nón nieuws.
NIETS gebeurd!
Helemaal ´covid´; bijna, zou kunnen, had, etcetera.
Maar goed, de beste man kan zijn onmisbare veiligheidsrol onderstrepen. Top.
Joh kom ik weer zo'n zure reactie van je tegen, waarom doe je dat toch.
Ik ga je blokkeren
Rivendell schreef:Huertecilla schreef:Wat een nón incident, nón nieuws.
NIETS gebeurd!
Crossers horen daar niet. Juist belangrijk om dit soort nieuws te melden, zodat mensen misschien leren dat ze niet op ruiterpaden moeten komen
SimoneX schreef:Huertecilla schreef:Wat een nón incident, nón nieuws.
NIETS gebeurd!
Nón nieuws? Nou, daar ben ik het niet meer eens! Er is idd niks gebeurd maar het illegaal crossen is een groot probleem in delen van Nederland. Goed om daar aandacht aan te besteden voordat het fout gaat. Want fout gaat het een keer
charlotteehx schreef:Huertecilla schreef:Wat een nón incident, nón nieuws.
NIETS gebeurd!
Jeetje wat reageer jíj zuur zeg.. wat nou als jij daar toevallig bent aan het rijden en bijna omver wordt gereden?
Tigra_ schreef:Altijd schrikken zo iets maar ik zie het zelf altijd als een leerzame les als alles goed is afgelopen.
Ik kom ze ook niet graag tegen maar ergens begrijp ik ze wel ze mogen bijna nergens echt crossen ja op een afgezette baan waar je na 10 rondjes ook wel gezien hebt. Beetje hetzelfde dat veel ruiter van de ruiterpaden afwijken. Mag niet maar als we allemaal wat rekening met elkaar kunnen houden.
tirzasarah10 schreef:Tigra_ schreef:Altijd schrikken zo iets maar ik zie het zelf altijd als een leerzame les als alles goed is afgelopen.
Ik kom ze ook niet graag tegen maar ergens begrijp ik ze wel ze mogen bijna nergens echt crossen ja op een afgezette baan waar je na 10 rondjes ook wel gezien hebt. Beetje hetzelfde dat veel ruiter van de ruiterpaden afwijken. Mag niet maar als we allemaal wat rekening met elkaar kunnen houden.
Als iemand die heel veel met de motorcross wereld is bezig geweest kan ik je vertellen dat het niet zo is dat je het na 10 rondjes wel heb gezien... dat is simpel weg de sport niet, de wildcrosser zoals dat al jaren terug genoemd werd zijn een serieus probleem. Mensen vaak zonder ervaring, geen goede bescherming en geen rekeninghoudend met iemand. Ze horen niet in het bos, punt. Er is een crossbaan in Rutte, bijna aan het bos daar kan je crossen wat je wil. Heerde is van het weekend nog een cross geweest dus plek zat ergens anders. Nu een bijna ongeluk en straks zien ze een kindje over het hoofd.