gezocht afstamenlingen v/d hengst zuidhorn kijkhie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

gezocht afstamenlingen v/d hengst zuidhorn kijkhie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 09:48

hoi allemaal Tong uitsteken
wie heeft of kent afstammenlingen van de hengst zuid horn
zuidhorn is al dood Verdrietig
ik ben nieuwschierig wat voor broertjes en zusjes,oma`s en opa`s mijn 7 jaarige e-pony heeft.
laat even een berichtje achter.
foto`s zijn van harte welkom.
-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-MY

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 10:52

ik heb een stermerrie gereden dat was een Zuidhorn x Aktion had iets van 80 punten op de stationsmerrietest, maar wat een leipe deur niets mee te beginnen zo maar uit het niets in de staak. bleh voor mij nooit een Zuidhorn!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:43

wij hebben een Zuidhorn * Emilion met een geweldig fijn karakter! Juist omdat haar moeder zo lastig was hebben we Zuidhorn gekozen, die fokt (normaal?) fijne paarden.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:29

Ik heb ook een Zuidhorn-merrie gehad met een uitzonderlijk braaf en gewillig karakter. Echt een gouden karakter, fantastisch! Ze kwam uit een Lancier (v. Rushing Waters xx) stermerrie. Helaas heb ik haar in moeten slapen in 2000, wegens ernstige dampigheid.

Vaak zijn de Zuidhorn-nakomelingen wat aan de kleine kant. Mijn merrie was ook maar 1.57 ofzo. Ik ga nu misschien weer een Zuidhorn komen, een ruin (voor mn opleiding). Hij is ook maar 1.63 ofzo. (Maar wel M dres en Z spr). Ik hoor regelmatig dat de Zuidhorn-nakomelingen vervelende karakters hebben, maar die ik ken zijn allemaal best braaf. Ik ken er ook wel een paar met wat "apartere" karakters maar dat is niet altijd negatief. Het ligt er ook maar net aan hoe het met de ruiter klikt.

Ik ben eigenlijk best een "Zuidhorn-fan", heb al diverse nakomelingen gezien die echt heel goed zijn. En hij heeft ook aardig wat op internationaal niveau lopen (spr of dres) dus misschien zit er nog een keer Postuum Keur in!!

Ik heb nog wel een foto van mn Zuidhorn-merrie, hoe kan je die hier plaatsen?

Groetjes Jenneke, MissHIS/KWPNhengstenfan http://net.clubs.nl/kwpn[/img]

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 22:54

ik heb ook een zuidhorn merrie
super lief beesie loopt nu m2
ik wil je wel wat schrijven en een foto zenden van de maar kan ik aleen via email das ik hoor het wel pb even ik wil ook wel weten hoe die van jou dr uit ziet!

emilmies
Berichten: 30
Geregistreerd: 02-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 18:49

ik heb een afstameligzuidhorn :) super lief beesie soms wel stront eigenwijs en oer sterk.
Z1 uitgebracht
en springen :)

Is super lief echt me beste maatje Afbeelding