Welke kleuren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Welke kleuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 20:21

Hoi, ik vroeg me af, wat voor kleur paard(en) hebben jullie en wat voor kleur zadel en hoofdstel hebben jullie daarbij? Haha!

DubbelFun

Berichten: 88675
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:11

Zwart paard (nou ja Pling ) en zwart zadel + een light-oil (voor de show Haha! ) en een reddun met zwart zadel (lightoil staat echt niet qua kleur).

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:47

Heb een licht bruin zadel en hoofdstel en heb voor de show een oranje pad en peesbeschermers ( spring je er tenminste uit ) heb zelf ook een oranje achtige blouse

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:30

Ik heb een grijs met witte paint en heb een donkerbruin zadel en hoofdstel. Ik heb een roodbruine en kobaltblauwe pad erbij, maar ik kan nog niet beslissen welke ik voor wedstrijden ga gebruiken!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:39

Wit/grijs met stippelkont...ik heb een bruin zadel met rawhide knop en idem hoofdstel met kwastjes aan de voorkant, zodat de maantop toch nog heel wat lijkt (van veraf dan..) Ik heb de keuze uit een maisgeel pad, een zwart pad, een creme/blauw pad, een bruin/zwart pad en een blauwig.grijs pad....(ahum) Lips are sealed

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 00:15

Ik heb een quarter palomino, met donkerbruin hoofdstel en donkerbruin zadel met bruin/groen/beige pad. Staat wel komisch.

Gr. Isabel

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:04

Zwartbonte tinker, met dark oil hoofstel en zwart kunsstof zadel ( dark oil zadel staat op verlanglijstje)

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:35

driekleur tinker (zwart donkerbruin en wit) en ik heb een light oil zadel die nu begint te neigen naar medium oil Boos!
zelfde met hoofdstel . ik heb ook nog een medium oil hoofdstel.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:51

Ik heb een baykleurige Quartermerrie en heb alles in light oil. Heb pads en beenbeschermers in de kleuren bruin en bordeuax rood.
Ik heb tevens een Palomino Paint hengstje en ik hoop dat deze kleuren hem ook staan, want ik vind dit (light oil dus) gewoon een geweldige kleur voor leerwerk.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:57

Ik heb een sorrel quarter, en ik heb een dark oil zadel en hoofdstel. Mijn pad is zwart.

Pasterza

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:29

Ik heb een bruinschimmel en een medium oil zadel en hoofdstel en een bordeaux/blauw/beige pad

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:44

Hier is eentje van de kleuren , QH en bay
Afbeelding

Ben benieuwd of dat gelukt is.

Verder nog een sorrel, chestnut, black en brown en een solid chestnut en een blue roan met witte en zwarte spots Appaloosa.

Van de zomer weer voorzichtig de eerste keer op een paard gestapt, nou ja stappen, meer gehesen. Maar toch.

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 08:46

ik heb gewoon een mooi dekkie en een zadel erop (ik heb de spullen ff niet voor het uitkiezen ; Verdrietig) maar het maakt me ook niet zo heel veel uit. voor de wedstrijd vind ik als mn paard maar goed loopt heb ik nergens problemen mee hoor! dan maakt het me ook niet uit hoe het eruit ziet ofzo! Kusje

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:48

Sorrel/witte paint...met eeuhm...ja...kweet eigenlijk niet welke kleur...medium oil ofzo? Verward En een zwarte pad Lachen

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 13:55

Ik heb een bruin paard...daarbij heb ik een donkerbruin zadel met een zwarte suede zitting...en ook een donderbruin hoofdstel...maar vaak gebruik ook ook wel een medium oil v-shaped hoofdstel.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:32

Dance schreef:
Hier is eentje van de kleuren , QH en bay
Afbeelding

Ben benieuwd of dat gelukt is.

Verder nog een sorrel, chestnut, black en brown en een solid chestnut en een blue roan met witte en zwarte spots Appaloosa.

Van de zomer weer voorzichtig de eerste keer op een paard gestapt, nou ja stappen, meer gehesen. Maar toch.


Jaha!! De foto is gelukt!!
Lukt het bewerken ook?
(sorry, off topic)

Ik heb een schimmel een een zwarte...

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 02:31

NEE, niet gelukt . Heb de hele middag zitten prutsen en heen weer geschakeld tussen bokt, dat programmaatje en het fotoprogramma. . Ik wilde de andere kleurtjes ook laten zien tenslotten Schijnheilig Maar wel wat forser uitgevallen, de foto's dan.
Voor de volledigheid, heb bruine zadels en hoofdstellen, voor de donkere paarden een donkere bordeaux rode pad en beenbeschermers en voor de lichtere paarden het spul in donkergroen.