Union_bolero

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Union_Bolero

Berichten: 93
Geregistreerd: 19-02-21

Union_bolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 17:10

Hoi Bokkers,

Ik wil mij graag aan jullie voorstellen! Ik ben Lieke en ik ben 21 jaar. Ik studeer momenteel aan de universiteit van Wageningen en doe de opleiding Animal Sciences, waarin ik in mijn afstudeerfase zit.

Ik heb sinds mijn 14e mijn eigen paard Jack. Jack was 13 toen hij bij ons kwam en had toen Z2 dressuur gelopen. Zelf heb ik hem tot de L2 gereden en gesprongen, maar vanwege locomotie problemen gestopt met het springen. Jack is een grote 20 jarige KWPN'er nu en mag genieten van zijn oude dag met af en toe wat bosritjes.

Iets meer dan een jaar geleden kochten wij Bolero. Bo is een 6 jarige zangersheide ruin van de hengst Berlin. Ik heb tot nu toe B springen, B eventing en B dressuur met hem gereden. Mijn ambities waren om door te trainen om hogerop te komen, echter heeft het noodlot toegeslagen en werd Bo in december getroffen door heftige koliek. Met als resultaat; 2 koliekoperaties binnen 5 dagen. Om meer hierover te lezen, bekijk mijn topic over [MD] 2 koliekoperaties, buikwand ontsteking en hernia!.

Ik wil jullie op bokt graag op de hoogte houden van alle dingen die in het leven van de paarden gebeuren. Waarbij ik ook ervaringen van jullie lees en vraag. Ik doe er alles aan om de paarden een goed leven te bieden!

Groetjes!

Als jullie graag meer van ons willen zien (foto's), check dat even onze insta: union_bolero


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:51

Van harte welkom op Bokt en veel plezier gewenst. :)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Union_bolero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:56

Da's een mooi voorstelrondje met mooie foto's erbij!

Van harte welkom hier!