Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 17843
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:24

Ik lees net op Nu.nl dat ook de monumenten van Marianne Vaatstra en Nicky Verstappen worden bestookt door Complotdenkers.
Zo respectloos nasr de nabestaanden toe.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:19

En dat wordt allemaal opgestookt door Micha Kat, die nog een gevangenisstraf moet uitzitten, maar in het buitenland zit ( nu in Ierland) en zo die straf behoorlijk weet te frustreren.

mysa

Berichten: 10485
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:36

Toevallig net die meneer Kat even gegoogeld, wat een portret zeg!

Electra63

Berichten: 17843
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:47

Karl66 schreef:
En dat wordt allemaal opgestookt door Micha Kat, die nog een gevangenisstraf moet uitzitten, maar in het buitenland zit ( nu in Ierland) en zo die straf behoorlijk weet te frustreren.


Toch bijzonder dat een willekeurige gek zoveel invloed heeft, dat mensen naar graven gaan om bloemen te leggen of dit soort verhalen/laster geloven.
Ik kan me niet voorstellen, dat ik me zo zou laten beïnvloedden.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:54

Electra63 schreef:
Karl66 schreef:
En dat wordt allemaal opgestookt door Micha Kat, die nog een gevangenisstraf moet uitzitten, maar in het buitenland zit ( nu in Ierland) en zo die straf behoorlijk weet te frustreren.


Toch bijzonder dat een willekeurige gek zoveel invloed heeft, dat mensen naar graven gaan om bloemen te leggen of dit soort verhalen/laster geloven.
Ik kan me niet voorstellen, dat ik me zo zou laten beïnvloedden.


Ja bizar hè? Bijna fascinerend als het niet zo eng zou zijn

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 00:16

Wat lopen er toch een mafklappers rond zeg. Je krijgt het toch niet bedacht....
Het zal het graf van je kind of iemand die je liefhad maar wezen. Dat is toch niet te verkopen. Houden dit soort mensen dan helemaal geen rekening met anderen??? Bah

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 01:21

Walgelijk dat van Verstappen en Vaatstra ik heb het te doen met de nabestaanden. Helemaal met de familie van Nicky Verstappen. Hun hebben net wat een soort van af kunnen sluiten door de dader te vinden , en dan krijg je dit er nog eens overheen. Zit je ook niet op te wachten als nabestaande....

En kunnen die Q-anon aanhangers eens naar Amerika verkassen.. Ga maar naar het beloofde land zo fantastisch is het daar niet.

Genoeg internet weer voor de hele maand volgens mij haha. Waardeloos gewoon dat bepaalde figuren een podium proberen te behalen met de meest walgelijke dingen.

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 14:58

Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus :r
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.

Afbeelding

Afbeelding

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 15:00

robeer schreef:
Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus :r
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.

[ [url=m/wlqr5O.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/N7kh5n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wanneer ik dit in de bus kreeg deed ik aangifte van misleiding.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:10

Van welke christelijke stroming komt dat??

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:14

robeer schreef:
Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus :r
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.

(Foto’s)


Huh, deze had ik ook gekregen maar in Noord-Holland. Werd er ook flink geïrriteerd van.


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eapy op 21-02-21 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:14

Ik heb geen idee.....
Kijk op https://www.ontzagwekkendnieuws.nl voor meer info of het bijbestellen van meerdere exemplaren. Nou.....bijbestellen niet maar misschien wel om te kijken of ik ergens een mailadres kan vinden om een klacht in te dienen.

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:16

Eapy schreef:
robeer schreef:
Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus :r
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.

(Fo


Huh, deze had ik ook gekregen maar in Noord-Holland. Werd er ook flink geïrriteerd van.


Ik begin haast te denken dat ze landelijke spreiding willen.....Pfffff eat your heart out -O-
Het voelt iig niet lekker dit. Zolang de wappies ver van m'n bed zijn wil ik ze best respecteren. Nu dringen ze mijn prive binnen en daar ben ik iets minder van gedient.

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:18

Ik zou zo'n bezorger dus achterna rennen en het krantje vriendelijke terugdrukken in zijn hand en dat ik geen belangstelling heb moet je het wel net zien natuurlijk

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:18

Eapy schreef:
robeer schreef:
Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus :r
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.

(Foto’s)


Huh, deze had ik ook gekregen maar in Noord-Holland. Werd er ook flink geïrriteerd van.


[ [url=m/4WWK7z.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wie zaait er nu angst :')

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 15:19

Heb een paar artikelen gelezen . Denk dat het van een zeer strenge christelijke stroming komt, eentje die graag hel en verdoemenis preekt. Want bvb vaccineren, ze voorspellen dat je door het beest onthoofd gaat worden wanneer je weigert.

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 17:10


secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:15

Is die ook misbruikt dan? :+ de pedofielen wilden een keer wat anders?

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:34

die hadden wij ook in de bus Robeer....vaag gedoe

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:48

bigone schreef:
Nu gaan ze echt te ver, een paard betrekken in Qanon, volgens mij zitten er veel steken los en zetten ze zichzelf steeds meer voor schut, echte uberwappies. :+

https://www.dvhn.nl/groningen/stad/Comp ... 32171.html


Die zijn toch echt rijp voor de PAAZ......
Sorry, iets anders kan ik er niet van maken.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 19:54

Het peerd van ome Loeks? Zat ome Loek ook bij de elite en heeft ie dat paardenbloed gedronken oid?

Roodvos

Berichten: 6662
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 01:20


pmarena

Berichten: 48129
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:38

Misschien is het wel goed dat het steeds meer bizarre vormen aan gaat nemen. Er zullen dan vast wel mensen tussen zitten die het op een bepaald punt te gek wordt waardoor de schellen van de ogen vallen en ze er uit los kunnen breken.

Maar het blijft een enge gang van zaken dat zulke groteske onzin zoveel volgers aanspreekt....

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:25

Dat zou je gaan hopen he....dat het zo bizar wordt dat mensen die toch nog een beetje na kunnen denken afscheid gaan nemen van de complottheorien. Ik sprak vandaag een bekende die al maanden facebook volplempt met allerlei corona 'onderzoeken'. Het viel me weer eens op dat ze met argumenten en 'feiten' komen die niet te controleren zijn.
Bv de medicijnen die corona tegen zouden houden maar afgeschoten worden.....ik denk dan: zou de wetenschap daar niet al onderzoek naar gedaan hebben meid. En zou het niet verworpen zijn omdat het niks doet? Maar goed, zolang er mensen zijn die meer vetrouwen hebben in Willem Engel dan in de wetenschap, hebben wij gespreksstof :D _/-\o_
Wel vermoeiend hoor dit soort gesprekken.

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:36

robeer schreef:
Dat zou je gaan hopen he....dat het zo bizar wordt dat mensen die toch nog een beetje na kunnen denken afscheid gaan nemen van de complottheorien. Ik sprak vandaag een bekende die al maanden facebook volplempt met allerlei corona 'onderzoeken'. Het viel me weer eens op dat ze met argumenten en 'feiten' komen die niet te controleren zijn.
Bv de medicijnen die corona tegen zouden houden maar afgeschoten worden.....ik denk dan: zou de wetenschap daar niet al onderzoek naar gedaan hebben meid. En zou het niet verworpen zijn omdat het niks doet? Maar goed, zolang er mensen zijn die meer vetrouwen hebben in Willem Engel dan in de wetenschap, hebben wij gespreksstof :D _/-\o_
Wel vermoeiend hoor dit soort gesprekken.


Ik ben benieuwd hoe die mensen gaan reageren als alles straks weer normaal wordt en ze er compleet naast zitten. En ben altijd wel benieuwd of dit zonder corona ook gebeurd was. Internet is leuk en handig maar het heeft ook gevaarlijke kanten en kan gevaarlijk zijn...