xbox one kinect

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

xbox one kinect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 17:32

Beste bokkers,

Weet iemand waar ik nieuw een xbox one kinect kan kopen? Heb je alleen zo’n kinect camera nodig of is er nog iets anders bij? Kan je me dan een linkje sturen?

Met vriendelijke groet,

xSCWx

Re: xbox one kinect

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:36

Alleen nog tweedehands zo te zien, ze zijn gestopt met de productie er van.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:44

Marktplaats :) Microsoft is in 2017 al gestopt met de productie van Kinect, dus ga er maar vanuit dat het nieuw niet te vinden is. Sowieso een onding, dus ik zou er geen moeite in steken :+

Photograph

Re: xbox one kinect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 17:47

is een kinect camera hetzelfde als zo’n ding dan?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:49

Lekker cryptisch omschreven :+ Is het hetzelfde als wat voor'n ding? Waarvoor wil je de Kinect precies gaan gebruiken? Hij wordt niet meer ondersteunt door nieuwe spellen, je zou een "oude set" moeten kopen wil je ermee op de xbox spelen

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 21:18

xSCWx schreef:
Lekker cryptisch omschreven :+ Is het hetzelfde als wat voor'n ding? Waarvoor wil je de Kinect precies gaan gebruiken? Hij wordt niet meer ondersteunt door nieuwe spellen, je zou een "oude set" moeten kopen wil je ermee op de xbox spelen

Hahahaha sorry, ik had verkeerd gelezen. Die camera ding hoort er niet bij. Voor soelletjes zoals “adventures” de welbekende spelletjes van de kinect. Ja true, maar kan m helaas nergens vinden

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:08

Als je per se spelletjes wil doen waarbij je moet bewegen kun je beter een Wii kopen (of Switch misschien?). En anders een PlayStation met VR set. Kinect is de moeite niet meer waard. Ze zijn niet voor niets gestopt met de productie :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:28

Moet wel zeggen dat Just Dance met de Kinect echt 1000% beter was dan nu op de Switch. Maar dat is denk ik ook echt het enige spel :')
@TS wat wil je precies? Spelletjes spelen via beweging ofzo? Je hebt voor de Switch ring fit Adventure, dat is een work-out in spel vorm. (Ik vond er geen moer aan maar de meeste mensen zijn lyrisch :') ).
Ik geloof dat ik hierboven nog een xbox met Kinect heb staan. Doe een goed bod zou ik zeggen :D Overigens zie ik op marktplaats ook nog genoeg kinecten aangeboden worden. Waarom wil je perse een nieuwe?