Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 07:29

Zelfde probleem, altijd strings aan overdag. Maarrrrr ik heb nu de meest geweldige onderbroeken. Als je zoek op onderbroeken met camouflage print dan krijg je een plaatje met een 5 pack met 5 onderboeken met de letters RSL bij bol.com ( heb ik ze niet vandaan maar zijn dezelfde) met een strikje erop ( die ik eraf knip) echt fenomenaal!!!! Zijn niet de mooiste maar kan mij het schelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 10:28

L_Ruiterhuis schreef:
Ik ben fan van deze van de Hema na van alles te hebben geprobeerd. Ze hebben een super zachte rand rond je benen en het bovenstuk. Zit veel zachter dan naadloos én het kruipt nergens waar het niet heen moet. 8-)
En voor degene met rosbief problemen het kruis is breed genoeg. :+

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 20723.html


Die randen geloof ik wel, maar zie dat bij het model het broekje niet helemaal om haar billen zit dus dan is hij foetsie bij mij.
Misschien wel een goede tip voor de andere dames hier?

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 10:46

judithM schreef:
Zelfde probleem, altijd strings aan overdag. Maarrrrr ik heb nu de meest geweldige onderbroeken. Als je zoek op onderbroeken met camouflage print dan krijg je een plaatje met een 5 pack met 5 onderboeken met de letters RSL bij bol.com ( heb ik ze niet vandaan maar zijn dezelfde) met een strikje erop ( die ik eraf knip) echt fenomenaal!!!! Zijn niet de mooiste maar kan mij het schelen!


Is dat voor als je in het bos verloren loopt? :D :')
Op een dag denk je: eigenlijk heb ik onderbroeken met camouflageprint nodig... _O-

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 12:45

Camouflageprint als in legerprint of is het camouflage door een zwarte bos haar op de slip gedrukt 8-)

Dat type slips kruipt bij mij ook omhoog helaas. Zeker bij een ietwat aansluitende broek, als ik die omhoog trek kruipt de achterkant in de grot en de zijkanten krullen om. En dat kan aardig snijden helaas.
Met dit type onderbroek rij ik trouwens ook steevast mijn kont open, omdat dat dus niet muurvast blijft zitten tijdens paardrijden.

Nog bijkomende vraag: weet iemand (corrigerend) ondergoed met hoge taille, dus voor de buik zeg maar, wat NIET omkrult en bij elkaar rolt als je neerzit? Het is de bedoeling om die zwemband in toom te houden. Niet om even een extra platform tot showen te geven. (tel daar opkruipende pijpjes bij en dat corrigerende maakt alles net wat meer zichtbaar ipv wegstoppen...)

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:01

Heb echt ff moeite met de openingspost begrijpen :') Bedoel je nou dat alle onderbroeken in de bilnaad gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 16:32

Varekaj schreef:
Camouflageprint als in legerprint of is het camouflage door een zwarte bos haar op de slip gedrukt 8-)

Dat type slips kruipt bij mij ook omhoog helaas. Zeker bij een ietwat aansluitende broek, als ik die omhoog trek kruipt de achterkant in de grot en de zijkanten krullen om. En dat kan aardig snijden helaas.
Met dit type onderbroek rij ik trouwens ook steevast mijn kont open, omdat dat dus niet muurvast blijft zitten tijdens paardrijden.

Nog bijkomende vraag: weet iemand (corrigerend) ondergoed met hoge taille, dus voor de buik zeg maar, wat NIET omkrult en bij elkaar rolt als je neerzit? Het is de bedoeling om die zwemband in toom te houden. Niet om even een extra platform tot showen te geven. (tel daar opkruipende pijpjes bij en dat corrigerende maakt alles net wat meer zichtbaar ipv wegstoppen...)


Jij bent net zo erg als ik, met je schaamhaar onderbroek _O-
Enige wat mijn flubberbuik op zijn plek houdt zonder schuiven is een korset, moet je tegen kunnen...


vigo_is_lief schreef:
Heb echt ff moeite met de openingspost begrijpen :') Bedoel je nou dat alle onderbroeken in de bilnaad gaan?


Blijkbaar toch niet zo veel moeite mee dus :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 17:09

Sorry TS maar ik hou absoluut van jouw soort humor :')

Kan je tegenwoordig nog mooie korsetten vinden die je onder gewone kledij (of op zijn minst jurkjes) kan dragen? Het enige wat ik tegenkom zijn die dingen van Large en dergelijke, die eerder als gothic-item kunnen dienen.

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:42

Ja die zijn er. Ga voor steel boned en een onderbuste.
Onderbuste omdat anders je borsten helemaal plat gedrukt worden, je kan hier gewoon je nu boven aan.
Ook belangrijk is dat hij over je heupbotten gaat en niet daarboven stopt. Anders heb je rollade bij je rosbief ;)

https://corset-story.nl/collections/underbust-corsets

Hier hebben ze nog mooie simpele korsetten (geen fashion spul).

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:44

Ik heb hardop zitten lachen door jouw openingspost TS :D

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 21:59

Ohh ik herken het :))
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het niet goed zittend ondergoed of afzakkende sokken. :D

Ik zweer bij de Anni Rolfi microfiber ondergoed van kruidvat.
Kan m zo even niet op de kruidvat website vinden maar het is deze:
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 6718-1.jpg

Je hebt ook katoen versie maar die vind ik echt niks. De microfiber versie zit gewoon lekker om je hele kont en blijft daar haha.
Deze zitten heerlijk en kruipen niet.
Boxers gaan bij mij oprollen en strings draag ik alleen voor een leuke avond. :')
Heb al heel wat andere geprobeerd maar nee, voor mij alleen nog maar deze.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 22:08

MelanieB schreef:
Ohh ik herken het :))
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het niet goed zittend ondergoed of afzakkende sokken. :D

Ik zweer bij de Anni Rolfi microfiber ondergoed van kruidvat.
Kan m zo even niet op de kruidvat website vinden maar het is deze:
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 6718-1.jpg

Je hebt ook katoen versie maar die vind ik echt niks. De microfiber versie zit gewoon lekker om je hele kont en blijft daar haha.
Deze zitten heerlijk en kruipen niet.
Boxers gaan bij mij oprollen en strings draag ik alleen voor een leuke avond. :')
Heb al heel wat andere geprobeerd maar nee, voor mij alleen nog maar deze.


Afzakkende sokken zijn bijna erger dan kruipende onderbroeken!! Vooral van die sportsokjes die dan onder je voet gaan zitten brrrr krijg er rillingen van!

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 00:55

Als sokken onder je voet verdwijnen zijn ze te klein.
Ik koop al jaren sokken een maat te groot. Mijn ervaring is dat ze krimpen in de was. Daarna passen ze prima.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 01:42

Varekaj schreef:
Camouflageprint als in legerprint of is het camouflage door een zwarte bos haar op de slip gedrukt 8-)

Dat type slips kruipt bij mij ook omhoog helaas. Zeker bij een ietwat aansluitende broek, als ik die omhoog trek kruipt de achterkant in de grot en de zijkanten krullen om. En dat kan aardig snijden helaas.
Met dit type onderbroek rij ik trouwens ook steevast mijn kont open, omdat dat dus niet muurvast blijft zitten tijdens paardrijden.

Nog bijkomende vraag: weet iemand (corrigerend) ondergoed met hoge taille, dus voor de buik zeg maar, wat NIET omkrult en bij elkaar rolt als je neerzit? Het is de bedoeling om die zwemband in toom te houden. Niet om even een extra platform tot showen te geven. (tel daar opkruipende pijpjes bij en dat corrigerende maakt alles net wat meer zichtbaar ipv wegstoppen...)


Ik heb die ook van Anni Rolfi (kruidvat), zitten ook erg fijn en rollen niet om.

MarChak

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-01-08
Woonplaats: op mijn eerste Chakra

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 01:54

Mij bevalt de Racky slip heel goed. Katoen, degelijk, in wit, huidskleur en zwart. Is nog nooit ergens tussen of in gekropen.
En gegarandeerd geen sex-appeal *\o/*

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 07:11

Ik heb nog even gezocht naar het merk van mijn geweldige onderbroeken met camouflage print. Ze zijn van fine woman. Ze zijn ook te krijgen in effen kleuren. Ik heb er nu zo'n 15 stuks in allerlei kleuren. Blijven ook echt super goed met wassen.Afbeelding
Afbeelding

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:05

Zelf vind ik de naadloze strings van de Action erg fijn (en lekker goedkoop). Die heb je ook in slip (en misschien ook wel hipster) model. Het merk is Sensabelle. Voor de prijs (rond de 2 euro) zeker het proberen waard!

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:17

judithM schreef:
Ik heb nog even gezocht naar het merk van mijn geweldige onderbroeken met camouflage print. Ze zijn van fine woman. Ze zijn ook te krijgen in effen kleuren. Ik heb er nu zo'n 15 stuks in allerlei kleuren. Blijven ook echt super goed met wassen.[ [url=m/L9Qf6G.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YSM6Ij.png]Afbeelding[/url] ]


Haha. Bokt geeft onder jou post reclame voor camouflage print mondmaskers. Kan je een setje dragen :))

Wat een hilarisch topic hahahaha

Ik heb hetzelfde probleem. Heb maar 2 strings die fijn zitten, maar er mee rijden betekend dagen sudocreme smeren. Ik heb jaren met Bjorn borg gereden maar die werfen oud en aan vervanging toe... Vind dan maar eens goede nieuwe. Nu heb ik laatst een aantal Australian boxers kunnen scoren. Eerst een geprobeerd en daarna de winkel leeg gekocht. Die zijn aardig braaf op hun plek te houden zonder dat ik steeds hoef te graaien. Heb er iets van 15 gekocht zodat op er even mee vooruit kan :=

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:19

Sem_ schreef:
Zelf vind ik de naadloze strings van de Action erg fijn (en lekker goedkoop). Die heb je ook in slip (en misschien ook wel hipster) model. Het merk is Sensabelle. Voor de prijs (rond de 2 euro) zeker het proberen waard!


Klopt!
Deze heb ik vd action. Top en ze hebben geen pleinvrees. Ze zijn niet sexy maar daar heb ik iets anders voor in de kast liggen ;)
Afbeelding

Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 09:53

pien_2010 schreef:
Sem_ schreef:
Zelf vind ik de naadloze strings van de Action erg fijn (en lekker goedkoop). Die heb je ook in slip (en misschien ook wel hipster) model. Het merk is Sensabelle. Voor de prijs (rond de 2 euro) zeker het proberen waard!


Klopt!
Deze heb ik vd action. Top en ze hebben geen pleinvrees. Ze zijn niet sexy maar daar heb ik iets anders voor in de kast liggen ;)
[ [url=m/TFSBZz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gwnSAV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor dagelijks gebruik is sexy niet nodig.

En over het algemeen gaat dat sexy ondergoed dat je voor je partner aantrekt net zo snel weer uit als dat je het aangetrokken hebt :))

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 10:51

Maar ik voel me ook graag sexy voor mezelf? En sexy time kan ook ongepland? Ik zou me niet fijn en sexy voelen met een boxer of saaie slip. Maar ik zit tijdens online colleges ook gewoon in nette kleding dus zal mijn kronkel wel zijn. _O-

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:14

Bwoah, ik trek gerust weleens iets leuker aan onder mijn kledij als we ergens heen gaan. En dan zorgen dat partner dat merkt, geeft de hele avond voorpret :P

TS, bedoel je heupen bij dat korset of je bekken? Ga de link eens doorkijken, thanks!

Kruidvat zit hier om de hoek, naast de bakker. Moet toch om brood, ga gelijk op onderbroekenjacht bij de buur :Y)

Anoniem

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:47

Moest het opzoeken Varekaj, maar ik bedoel blijkbaar de bovenste rand van het darmbeen. Daar moet hij overheen vallen.

Goede tips weer dames, ik kan straks wel een onderbroeken winkel beginnen als ik ze allemaal koop :Y)

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:51

Wow, dit topic was net wat ik even nodig had _O-

Overigens heet bij ons de designer poes een "hamburger küt". Die heb in zelf ook niet, overigens, snap het broodje rosbief dan ook prima!

Ik droeg altijd strings van de Hema, maar die fijne hebben ze niet meer.
Laatste aankoop op dit gebied waren katoenen strings van Bonprix en die zijn nu helemaal prima voor mij, voor dagelijks gebruik inclusief paardrijden.

Onder een wat strakkere jurk draag ik meestal brazilian shorts van Marlies Dekkers. Onder wijdere jurken en of rokken boeit het me niet zo wat eronder zit. Heb van Marlies ook enkele strings en slips, die zijn prima voor onder nette kleding, maar met het materiaal van Marlies kan ik dan weer niet paardrijden, dat moet echt katoen zijn, anders rijd ik mezelf door.
En broekjes en of hipsters duiken met paardrijden allemaal weg tussen m'n billen, bij strings "hoort" dat en dan heb ik er dus geen last van, dat past gewoon :')

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 12:22

MarlindeRooz schreef:
Maar ik voel me ook graag sexy voor mezelf? En sexy time kan ook ongepland? Ik zou me niet fijn en sexy voelen met een boxer of saaie slip. Maar ik zit tijdens online colleges ook gewoon in nette kleding dus zal mijn kronkel wel zijn. _O-

Haha dat is natuurlijk ieder voor zich :j

Ik werk thuis, dus heb voornamelijk makkelijke kleding aan. Of ik loop in paardrijkleding, ook niet erg sexy :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 12:54

MarlindeRooz schreef:
Maar ik voel me ook graag sexy voor mezelf? En sexy time kan ook ongepland? Ik zou me niet fijn en sexy voelen met een boxer of saaie slip. Maar ik zit tijdens online colleges ook gewoon in nette kleding dus zal mijn kronkel wel zijn. _O-

Dat is persoonlijk gok ik. Ik voel me liever comfortabel dan sexy. :+
Manlief laat me sexy voelen als ik half gaar van de medicatie in de meest losse kleding op de zetel lig en zijn mening is uiteindelijk de enige die echt telt voor me dus. :')

Heb dus ook bomma-ondergoed als dagelijks ondergoed. :')