[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 21:41

Suus heb je een leuke verjaardag gehad?
Leuk om Red weer te zien! Maak je foto's?

Jenny wat leuk om naar een boerderij uit te kijken! Ik snap dat het wel dubbel voelt als je die plek nu nog niet hebt en uit je huis moet.

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:08

Fijn dat het huis verkocht is Kiekeboefje, nu lekker opzoek naar een nieuw plekje.

Leuk Susanne! Ik ben ook benieuwd hoe hij er nu uitziet. Vind het een leuk beestje.

De dames hier zijn ook erg spooky Jennifer, heb m'n handen vol aan ze. Buitenrijden doe ik ook maar even niet komende tijd want dat is vragen om problemen. }> Jammer dat hij in de les ook spanning heeft.

_____

Voor mij word het komende 3 / 4 weken heel druk (sorry alvast als ik dan niet zo actief ben). Er staan namelijk 2 verhuizingen op de planning. :+ Die van mijn vriend en Esmee en Emma gaan ook verhuizen!

Naar een plekje dichterbij huis, hoef nu maar een kwartier per dag te fietsen in plaats van 2 uur. En we krijgen er een buitenbak voor terug waar we in mogen mennen. Het leukste is misschien nog wel dat we straks met een half uur stappen op het strand zitten. Onwijs veel zin in! Ook hoef ik niet meer elke dag erheen te gaan om te mesten en word er gevoerd. Heel fijn want dan kan ik me ook wat meer focussen op mijn werk en studie. :)

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:27

2 uur! :wow:
Klinkt als een enorme vooruitgang!

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 12:00

Nelleke: balen dat de castratie wond niet helemaal goed heelt, dat hoor ik wel vaker. En balen van de positieve PPID uitslag :(:) Hopelijk slaat de prascend goed aan.

Jenny: en was het huis vrijdag wat? Fijn dat jullie huis verkocht is! Ik vond verhuizen achteraf super stressvol, vanuit mijn ouders naar het appartement (vrijwel zonder inboedel) vond ik een stuk beter te doen.

Suus: veel plezier bij Red <3 Waar staat hij nu eigenlijk?

Jennifer: vervelend dat Bink zo bang was, wellicht ook wat fris en kijkerig door het weer? Het is ineens koud geworden!

Demi: wat leuk dat de meiden gaan verhuizen! Fijn dat je op de nieuwe stal wel in de buitenbak mag mennen. En dichtbij het strand, mijn droom <3 Wie weet ooit.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 15:15

Ayla de afspraak is verzet naar dinsdag dus nog even wachten. Zijn er net wel even langs gereden en dat was positief dus heel benieuwd! Verhuizen is inderdaad stressvol... nooit weer hierna :))

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 18:58

Demi: je nieuwe plekje klinkt heerlijk voor de pony’s, wanneer gaan ze verhuizen? Lekker dat je daar ook in de bak kunt mennen. Is wel prettig als je wat meer dressuurmatig zou willen trainen. En spannend ook dat je zelf ook gaat verhuizen :D

Jenny: nog even geduld hebben tot dinsdag dus! Gaat Hidde daar aan huis staan, als alles door gaat?


Vanochtend met Willem gereden en vanmiddag naar de opfok geweest om Red een bezoekje te brengen. Het is zo’n leuk wijs ding <3
Even uit de groep gehaald en 10 minuutjes wat getut op baby niveau, hij deed het allemaal braafjes. Hij is al iets minder verlegen gelukkig.

Afbeelding

Het wordt al een hele man zo :D
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:24

Jeetje hij groeit echt!

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 20:35

Ohhh wat groeit hij hard!! <3 knap ventje

Ja dan komt Hidde zeker aan huis :) dat is onze grootste wens voor een huis.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 09:37

Klopt, hij is alweer een stukje de lucht in gegaan :D En enorm overbouwd :)) Op sommige foto’s lijkt hij al een hele man en op andere foto’s is het echt nog een puppie.

Leuk Jenny! <3

Evaitalie
Berichten: 10
Geregistreerd: 22-11-20
Woonplaats: Italië

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:39

Hey allemaal ik ben nieuw hier op bokt, ik ben nog aan t uitvogelen hoe het werkt:) ik heb ook een kleine shet Mario hij is 2 jaar!

Afbeelding
Afbeelding

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:33

Mandy: ja dat is het zeker. :)) Ben het verre fietsen zo beu.

Ayla: ja onwijs fijn, we kunnen nu ook zo de duinen in om te wandelen.

Spannend Kiekeboefje!

Susanne: ja meega fijn, nu kan ik inderdaad ook 's winters de dressuurtraining oppakken en weer lekker gaan lessen!

Jeetje wat is Red een hele man al geworden zeg. <3 Hoe oud is hij nu?

Evaitalie: welkom. Leuk beestje! Wat een mooie bergen op de achtergrond. <3

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:11

Red is ruim 6,5 maand oud nu.

Leuk Demi! Heb je ook wedstrijdplannen voor de toekomst?

Welkom Evaitalie, mooi uitzicht heb je daar zeg! Woon je in Italië?

Evaitalie
Berichten: 10
Geregistreerd: 22-11-20
Woonplaats: Italië

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 21:27

Deemiii: ja kan echt van het uitzicht hier genieten!
Susanne: ja ik woon al bijna 6 jaar in Italië!

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 23:07

Welkom Evaitalie leuke pony heb je <3 En heel leuk Italië! :j

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 10:57

Knappe baby Red, het wordt inderdaad al echt een grote jongen :))

En hoe was het huis Jenny?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:35

Heel erg leuk! Twee keuzes, of het is een dure bouwkavel :)) of je woont altijd in een oud huis. Helaas was er al ver boven de vraagprijs geboden(terwijl de prijs al aan de max zat) dus voor ons houd het op daar. Geeft niet, kijken rustig verder :)

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:05

Jammer! Maar jullie vinden vast iets wat perfect voor jullie is of gaat zijn :)

Rustig hier!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:27

Het is hier inderdaad stil al zie ik de meeste wel op insta posten.

Hier is het ook rustig aan momenteel eigenlijk. Ik ben op zoek naar werk maar zonder auto en met slecht openbaar vervoer schiet dat helaas niet op. Gisteren nog eens gemend met de kleinste maar niet heel actief hij zit dik in zijn vacht dus we houden het dan maar op stappen vooral. Ik hoop Finn ook nog eens in te spannen eerstdaags.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:57

Morning! Ja inderdaad rustig hier.

Demi wat heerlijk dat je gaat verhuizen. Klinkt als een goede keuze! :)

Kiekeboefje, ik verhuis nooit meer heb ik mezelf ook al een paar keer horen zeggen. Ben inmiddels afgelopen jaar toch 2x opnieuw verhuisd haha! Nu blijf ik voorlopig wel zitten.

Susanne, wat ziet Red er heerlijk uit! Is het een Welsh?

Evaitalie, welkom. Waar in Italië woon je? Ik kom veel in het noorden vanwege werk.

Lori, lijkt me lastig om nu in deze tijd een baan te vinden.

Hier weinig te melden. Ik had graag al veel meer met Duvel gedaan maar zolang die castratiewond nog niet dicht zit vind ik dat niet eerlijk dus voorlopig houdt ik het bij poetsen en knuffelen. Het is verder echt een heerlijke pony, volgt je overal en trekt lekker z'n eigen plan :+ Heb hem gisteren voor het eerst zien spelen met de grote paarden dus hij voelt zich steeds meer op z'n gemak.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:01

Nog mensen geld uitgegeven aan spul voor ponyliefjes tijdens black-Friday?? :))

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:26

Nee ik heb helemaal niets gekocht met Black Friday. Ik krijg jeuk van al dat gehype er om heen :o
Jammer dat het huis hem niet wordt voor jullie, succes met de zoektocht verder! Wij hebben destijds ook maanden rondgekeken en huizen bezocht tot we eindelijk iets naar ons zin vonden :D

Nelleke: wat vervelend dat die wond nog niet helemaal dicht is! Duurt best lang nog.
Red komt uit NAS ouders en heeft een flinke scheut welsh bloed inderdaad. Dat zie je goed in hem terug.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:35

Alleen een liner besteld voor mijn grote paard, maar die had ik gewoon toevallig nodig.

Oh NAS had ik niet achter 'm gezocht direct. Hoe groot verwacht je dat hij gaat worden?

Ja die wond... ik moest aan de bel trekken als hij over 3mnd (toen 4) nog steeds niet dicht is. Het lastige is dat de enige optie is dat ze hem op de OK open maken en dan zit er ook een lang traject aan vast voordat het daarna dicht is dus liever geneest het uit zichzelf. Zolang hij niet ziek is of koorts krijgt mag ik het op z'n beloop laten.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 12:58

Vooral aan vaders kant zit veel Welsh. Hij wordt ongeveer 1.10 :) Hij heeft zelf geen enkel appie kenmerk.

Is er geen troep naar binnen geslagen? Kan heel lang door sudderen dan zonder dat ze doodziek ogen. Sneu voor hem (en jou) dat het zo lang duurt joh. In de loop der jaren heb ik er meerdere laten castreren maar nooit echt problemen mee gehad. Dikke pech voor jullie :(:)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 13:02

Ik was jullie een tijdje kwijt. Maar ik ben er weer. Susanne wat is Red leuk!!!

Nelleke wat vervelend dat de wond nog niet over is!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:08

@Nelleke, Het is inderdaad niet makkelijk om nu werk te vinden, al zeker niet zonder eigen auto.
Wel fijn dat Duvel zo lief is en hopelijk is zijn wonde snel helemaal dicht maar in tussentijd leer je elkaar al wat kennen :D Een oud topic genootje heeft vorig jaar ook eentje gehad die ze naar de kliniek heeft moeten brengen om een fistel geloof ik.

@Jenny, Geen commentaar... oke goed een western halster die ik al even wou maar nu aan 50% korting stond en wat van zilco. :+ Ik koop sowieso geen dingen met black friday die anders niet op het lijstje stonden, ik weet de prijzen wel zo ongeveer uit mijn hoofd van de zaken die ik nog (ooit) wil dat scheelt.