Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobje26 schreef:Elke uitrijddeken kan dat toch? Ik heb een hele oude, waterdichte en die doe ik swinters lekker over mijn eigen benen
Piekosjj schreef:Zou dat wel eng vinden, stél er gebeurd iets dan zit je dus ‘vast’ op je paard onder de deken. Vraag me ook af hoe vrij je je kunt bewegen? Zou dan eerder kijken naar aparte ski / outdoor kleding. Ik rijd zelf in een lange regenjas die tot over m’n knieen valt, dat is echt wel fijn in de kou & regen! Hier in zweden rijden we in de koude wintermaanden vaak met ski broeken en lange winterjassen (uhip is daarin suuuper fijn merk)
cissy schreef:Ik heb een soort rubber uitrijdeken met ad binnenkant wolvoering. Ziet er uit als normale uitrijdeken en kun je dus ook over je eigen benen doen. Gegarandeerd water- en winddicht! (En te koop)
[ [url=m/mZgpQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bSs64y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melissa1996 schreef:Deze valt niet over de ruiter, dat is m ook niet.
Daphneeeej schreef:Melissa1996 schreef:Deze valt niet over de ruiter, dat is m ook niet.
Bovenstaande deken is heel fijn gaat wel over de benen heen maar maakt het wel voor paard stuk warmer met rijden natuurlijk omdat die helemaal bedekt is. Maar tegen regen misschien juist eel ook fijn voor paard dat die niet zijknat word.
https://www.minihorsestore.com/bucas-ir ... riding-rug