Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Op vier maanden spenen is echt veel te jong.Ik ga nu geen bronnen voor je opzoeken. Maar hier is wetenschappelijke informatie over te vinden.
Paarden hebben elkaar ook nodig. Het zijn kuddedieren. Ze apart houden is niet in het belang van het welzijn van de paarden. Internationale sportpaarden zijn geen aparte soort. Het zijn ook gewoon paarden.
Ik begrijp echt niet dat iemand op de ouderwetse achterhaalde manier een bedrijf wil starten. Gebruik deze kans om innovatief te zijn en een voorloper in de markt. Neem een kijkje in de keuken van bedrijven die het anders doen. Kijk bijvoorbeeld eens hoe het er in de internationale endurance sportfokkerij aan toe gaat (In Frankrijk is dat bijvoorbeeld echt serieus. En nee, niet iedereen daar doet het goed).
Berichten van TS dus. In profiel staat leeftijd 13....Citaat:Kijk even naar haar eerdere berichten. Dat maakt een hoop duidelijk
troi schreef:Je wilt dat een paard een sprintje kan trekken in een paddock. Dus bakformaat lijkt me een goede richtmaat. En daar wil je ook watertoegangen onbeperkt ruwvoer geven.
Qua afspenen, ligt aan de ontwikkeling van veulen en merrie maar 6maand lijkt me het minimum.
Heerlijk zo’n fantasie voor de toekomst!