[Info] Diamond painting, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:38

Yipee schreef:
Wat komen er weer fantastische paintings voorbij! Ik ben gek op paintings met veel kleuren. Ik heb ook alvast weer nieuwe besteld. De pinguïns heb ik nu voor 75% af. :)

[ [url=m/otYRpU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Yipee ik was benieuwd of je deze nog had afgemaakt? Ik heb deze ook van een andere fabrikant en ik vind het wel leuk om van de jouwe ook het eind resultaat te zien.

Yipee

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:11

Muztang schreef:
Yipee schreef:
Wat komen er weer fantastische paintings voorbij! Ik ben gek op paintings met veel kleuren. Ik heb ook alvast weer nieuwe besteld. De pinguïns heb ik nu voor 75% af. :)

[ [url=m/otYRpU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Yipee ik was benieuwd of je deze nog had afgemaakt? Ik heb deze ook van een andere fabrikant en ik vind het wel leuk om van de jouwe ook het eind resultaat te zien.


De pinguïns zijn inderdaad af! Diegene waar ik nu mee bezig ben heb ik even een pauze (wolven). Hieronder de pinguïns die af zijn en ingelijst:

Afbeelding

Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:19

De jouwe is ook mooi geworden en hij is mooi ingelijst. De mijne is een canvas. Afbeelding
Hij ziet er toch weer heel anders uit als de jouwe.

Mandyy

Berichten: 30490
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 13:12

Kleuren lijken anders?

Ik ben ook weer een stukje verder:


Afbeelding

mvdende

Berichten: 5701
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:08

Ipv met mn neus in mn telefoon heb ik besloten ook te gaan beginnen met diamond painting.

Gisteren deze: Afbeelding

Gekocht bij de Xenos.

Net al een klein stukje gedaan, ik wil iedere dag 1 uurtje doen ofzo.

Hebben jullie ervaring met diamond paintings van AliExpress? Worden die een beetje mooi?

Ik heb niet de 188 pagina's doorgelezen, sorry.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:22

Mooi allemaal!

Al mijn paintings komen van Ali. Heb wel wat voorbeeldjes in het topic staan :)

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:50

Afbeelding

Eindelijk af.
Deze kom ook van Ali.

Nu met 1 bezig met ronde steentjes.
De kat van Alice in wonderland.

kaatje77

Berichten: 10431
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 01:34

Heel mooi :+:

rockwitch

Berichten: 11737
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 08:51

Ik koop ze ook via Alie. Ik pak wel altijd wat grotere. Want anders raak je heel veel details kwijt vind ik.

Mandyy

Berichten: 30490
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:22

Mijn DP (met eigen foto) komt van Ali. :j

Anoniem

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:35

Als je mijn berichten terugleest zie je ook een ali (met de paarden) :)

En heb er eentje onderweg met 'Fall Guys' erop. Ga ik voor mn dochtertje maken.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:39

Hier komt het ook van Ali.

Ik moet nog een kleeeeein hoekje en dan is het eerste deel van het drieluik af. Mooie timing want woensdag komt mijn vader, die is nogal handig met inlijsten :+

Muztang
Berichten: 341
Geregistreerd: 20-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:41

mvdende schreef:
Ipv met mn neus in mn telefoon heb ik besloten ook te gaan beginnen met diamond painting.

Gisteren deze: [ [url=m/OizQrV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gekocht bij de Xenos.

Net al een klein stukje gedaan, ik wil iedere dag 1 uurtje doen ofzo.

Hebben jullie ervaring met diamond paintings van AliExpress? Worden die een beetje mooi?

Ik heb niet de 188 pagina's doorgelezen, sorry.


Deze van de Xenos heb ik gezien, die wordt erg mooi. Bij Ali moet je goed opletten, want die worden niet altijd even mooi. Soms zijn ze erg pixelachtig en ontscherp. Je ziet ook vaak niet het eindresultaat, maar alleen een voorbeeld van het plaatje wat ze gebruikt hebben waardoor het erg kan tegen vallen.

Anoniem

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:50

Je moet bij Ali ook even weten waar je bestelt denk ik, Huacan Factory Store / Huacan Official Store is fijn. Goede kwaliteit, maar je moet wel altijd minimaal 40 aan een zijde doen vind ik om een mooi resultaat te hebben. Zij hebben dat ook in hun verkooppagina staan.

xRoossie95

Berichten: 1376
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 11:54

Ik bestel ook altijd bij Ali, belangrijkste is inderdaad dat ie groot genoeg is. Maar dat zal in fysieke / NLse winkels ook zo zijn gok ik

mvdende

Berichten: 5701
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:19

Muztang schreef:
mvdende schreef:
Ipv met mn neus in mn telefoon heb ik besloten ook te gaan beginnen met diamond painting.

Gisteren deze: [ [url=m/OizQrV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gekocht bij de Xenos.

Net al een klein stukje gedaan, ik wil iedere dag 1 uurtje doen ofzo.

Hebben jullie ervaring met diamond paintings van AliExpress? Worden die een beetje mooi?

Ik heb niet de 188 pagina's doorgelezen, sorry.


Deze van de Xenos heb ik gezien, die wordt erg mooi. Bij Ali moet je goed opletten, want die worden niet altijd even mooi. Soms zijn ze erg pixelachtig en ontscherp. Je ziet ook vaak niet het eindresultaat, maar alleen een voorbeeld van het plaatje wat ze gebruikt hebben waardoor het erg kan tegen vallen.


Daar ben ik dus ook bang voor bij Ali. Nu gaat het mij meer om het "doen" van de painting dan om ze echt in te lijsten en op te hangen, maar een beetje resultaat vind ik wel leuk.

Wel zijn ze best goedkoop op Ali, zeker de vanaf 40cm eigen foto is heel goed betaalbaar.

Ik ga er denk ik binnenkort één bestellen, die ik eigenlijk dan wél aan de muur wil hebben. Heb nog onwijs mooie landschap foto's zelf gemaakt uit Australië en Nieuw-Zeeland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:44

Als je hem aan de muur wilt zou ik zeker 60 cm als kortste zijde nemen. Lekker groot :D

Ik moet nog een map halen om 'af' paintings in te bewaren. Mn enige die af is slingert nu rond :')

mino1
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:15

Kijk eens bij https://www.prijsvechter.nl, die site hoort bij daimondpainting Aliexpress op Facebook. Daar staan tips paintings en kun je advies vragen.
Als je daar een painting besteld
krijg je douane- en steentjesgarantiebij bij het doorgeven van het bestelnummer.
Dat bevalt mij goed. Mooie paintings en goede kwaliteit en snelle verzending, meestal binnen 2 weken thuis.
Als je Facebook hebt kun je het ook bij de groep daimondpainting Aliexpress regelen.


Afbeelding
Deze van mijn kat heb ik ook via hun besteld

MarliesV

Berichten: 15199
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:25

Ik bestel ze ook allemaal op Alie, zoek wel de paintings/webshops uit waarbij mensen al een resultaat hebben gepost om te kijken hoe mooi het wordt.

Heb nu na denk 2 jaar niet painten er weer 1 besteld, van Gogh, takken met amandelbloesem. 40x30 cm

Voor op mijn werkkamer, die muur is nog kaal en dan kan ik de winter lekker door.

Die kat hier boven is mooi, mag ook wel met zo'n formaat!

mino1
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:33

MarliesV schreef:
Ik bestel ze ook allemaal op Alie.

Die kat hier boven is mooi, mag ook wel met zo'n formaat!


De painting is groter dan de kat zelf. :D :=
Afbeelding
Deze heb ik ook gemaakt, maar vindt hem wat aan de kleine kant. Maar dat is persoonlijk.

Anna79

Berichten: 3381
Geregistreerd: 30-11-15

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 14:45

Hoi allemaal,
Ik ben een bij vlagen fanatieke diamond painter maar onlangs heeft me dat nogal wat pijn opgeleverd. Ik heb een aantal weken serieuze nekklachten gehad, zelfs mee naar de fysio geweest. Het begint nu eindelijk af te zakken maar ik wil dit graag voorkomen voortaan. Ik vraag mij af of jullie hier ook weleens last van hebben of dat jullie een ergonomische oplossing hebben?

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:45

Bijvoorbeeld een tekentafel die je schuin kunt zetten werkt heel fijn.
Daarnaast jezelf aanwennen om maximaal 10 minuten achter elkaar te werken en dan even rechtop zitten

_Karlijn
Berichten: 6463
Geregistreerd: 05-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:23

Ik weet elke keer m'n diamond painting weg te kunnen gooien omdat bijvoorbeeld de doos met steentjes op de grond kapot stuitert, omdat de steentjes heeel iets groter blijken te zijn dan de vakjes waardoor ik na zo'n 10 rijen in de klem kom want ik ga dan de volgende rijen overlappen, nu weer om dat ik over een open stuk een (dus plakstukje niet afgedekt), er een papiertje op is komen te liggen waardoor ik zo'n heel dun laagje papier op mn painting heb,na het voorzichtig eraf halen van de plak _-:(

mvdende

Berichten: 5701
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:27

Anna79 schreef:
Hoi allemaal,
Ik ben een bij vlagen fanatieke diamond painter maar onlangs heeft me dat nogal wat pijn opgeleverd. Ik heb een aantal weken serieuze nekklachten gehad, zelfs mee naar de fysio geweest. Het begint nu eindelijk af te zakken maar ik wil dit graag voorkomen voortaan. Ik vraag mij af of jullie hier ook weleens last van hebben of dat jullie een ergonomische oplossing hebben?


Ik merk dat ook ja! Mn nek vind het niet echt tof :+

Ik probeer nu niet langer dan maximaal 3 uurtjes per dag ermee bezig te zijn. Maar het werkt nogal verslavend zeg!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:44

Voor kleinere projecten heb ik zon tekentafel die je schuin kan zetten. Die werkt het beste maar m’n 40x100 past daar niet op dus nu let ik extra op m’n houding en regelmatig even rechtop zitten en strekken