Geen idee of iemand dit weet, maar ik heb afgelopen zaterdag een Tikkie gestuurd naar iemand. Persoon heeft zondag betaald, Tikkie-app geeft aan dat het geld binnen is. Normaal zou dan binnen een werkdag je geld op je bankrekening moeten staan. Maar het is nu donderdag en het geld wordt door Tikkie niet overgeboekt. Mijn rekeningnummer klopt gewoon, dat heb ik als eerste gecontroleerd.
Op hun site staat alleen een nummer om ze via Whatsapp te bereiken, maar ze reageren nergens op. Het gaat om bijna 50.- en ik wil het geld toch wel graag hebben.
Hebben meer mensen dit issue wel eens gehad? Wat kan ik nou doen als ze morgen ook nog niet reageren?
Ja, daarom baal ik er ook zo van. En net nu het om best een flink bedrag gaat ook Morgen maar nog een keer proberen te appen en anders bel ik ABN om eea te proberen. Maar wel echt mega irritant. Wis die app hierna meteen.
Nirvana_
Geplaatst: 01-10-20 20:29
BelleFleur schreef:
Nirvana_ schreef:
Dan wel een corrigerend tikkie
[ [url=m/TLVJ0Q.png]Afbeelding[/url] ]
Daarom noemde ik 'm ook, bij mij stond ie al even onder elkaar
Zie jij in de tikkie app die op je eigen telefoon staat, dat het geld betaald is?
frensje
Geplaatst: 01-10-20 21:03
Heb ik laatst een keer gehad met een tikkie die mijn dochter had gestuurd. Ik had meteen betaald (en werd ook meteen afgeschreven) maar zij had het een dag of 4 later pas. Was voor het eerst dat het zo lang duurde voor zij het had.